Het kan sinds kort niet meer door de lage rentes en de onzekerheid van de banken.
Ook nieuwe klanten kunnen maar 1 betaal en 1 spaarrekening aanmaken per pakket.
Whaa vluchttickets geboekt via ryanair maar per ongeluk nog op mn oude email waar ik niet meer bij kan. Nu heb ik geen bevestiging en tickets en ryanair zegt dat ze mn email niet kunnen veranderen?? Via de app lukt t ook niet om mn tickets in te zien ofzo
Of van die mensen die er een sinterklaasgedicht van maken ‘ik weet niet waar ik moet beginnen, met vertellen hoe graag ik dit wil winnen’
Hoezo niet? Hoe snel had je de fout door?
Ik heb bij KLM eens tickets geboekt en mijn email-adres fout geschreven. Steervis ipv stervis en ik kon dat na 20 min laten veranderen bij de klantendienst. Ik had wel mijn boekingsnummer ofzo nog.
Heel triestig van Ryanair.
Kan misschien je inloggen op de site met dat oude e-mailadres?
Dat mijn moeder vaak net voordat ik het huis wil verlaten om ergens naar toe te gaan commentaar gaat leveren op mijn kleding/makeup/huid. Ik heb daar op dat moment niets meer aan en geef mij alleen een rot gevoel.
Ik kan wel inloggen op de app/website ja maar normaal krijg je tickets met qr code enzo toch? Nu zie ik alleen dat we van eindhoven naar napels vliegen en de data en namen erbij…
@stervis gisteren geboekt en toen ik vandaag nog niks had zag ik het en met ryanair gechat. KLM is sowieso veel beter…
Mogelijk pas als je incheckt! Dus 24 uur van tevoren? Soms krijg je bij het boeken ook alleen een mail met je naam en de vlucht.
Wel heel irritant hoor dat ze je niet even kunnen helpen (want dat zouden zij moeten weten juist), vooral als je kan inloggen en dus het wachtwoord hebt. Kan je trouwens ook je email-adres wijzigen als je ingelogd bent? Dat je vervolgmails over je vlucht tenminste nog krijgt.
Nee helaas valt dat niet te wijzigen echt heeeel irritant! Tel nr wel, e-mail niet. Zo slecht. Maar dat kan ja dat ik die boarding passes dan wel kan downloaden. Hoop t.
Zou nog eens bellen met de klantenservice of ze dat kunnen doen voor je! Dus niet per se die tickets (want dan wilden ze niet) maar misschien wel je email in je account. Voordat je straks incheckt en er staat yo de tickets zijn naar je mail verzonden.
Hoop niet dat ze die customer service hebben ge-outsourchd want dat is helemaal dramaaaaa
Nou sowieso moet het in het engels en ik word opgehangen omdat ze allemaal druk zijn aah wat kut hahahaah
Hahaha ah zo kut
Sowieso scheelt het als het mensen uit Engeland zijn ipv mensen uit India die engels spreken.
Ik hoop dat het goed komt
Wat is er met de pasvorm van H&M. Het lijkt wel bij iedere aankoop slechter. Ik wilde ook eens wat simpele tops voor de zomer hoor. Een linnen blouse die bijna op mijn enkels hangt, een mouwloze linnen top met armgaten waar mijn hele hoofd doorheen past.
Neee in de chat zeiden ze juist dat het niet mogelijk was helaas
wat een asocialen komen er toch bij de zara er wordt gewoon twee keer voorgedrongen in de rij en toen ik er wat van zei kreeg ik ook nog het bijdehante commentaar moet je maar dichter in de rij staan. Ehm hallo 1,5 meter?
Ik heb ook voor het eerst in jaren weer eens iets besteld bij de h&m en hier ook drama. Nauwsluitend jurkje en zit overal goed maar aan de achterkant zit bovenaan een rare hobbel in de stof waardoor het net lijkt alsof ik een bochel heb
Wow de man verandert in die luie mensen van Wall-E moet je trots op zijn
Small dick energy
Bij mij ook drama inderdaad. Twee korte broeken in dezelfde maat (ander model) en de ene kreeg ik amper over mijn heupen en de ander was echt wel bijna 2 maten te groot!