Ze zijn vast te druk bezig met al hun influencers om ook nog op jou te reageren
Is dit echt lekkere koffie? Ik wil het wel proberen maar ook weer niet uit principe omdat iedere influencer dit nu ook al promoot
Ja ik haal normaal versgebrande van een koffiezaakje wat nog duurder is, en ik vind dit de prijs wel waard! Veel beter dan de bonen uit de supermarkt.
Maar de klantenservice is niet optimaal haha.
@Xiomara sowieso haha.
@Feather wat irritant zeg!
Krijg echt 5 min geleden een appje dat ze het morgen op komt halen, ben meteen bang dat het door mijn post komt haha
Die meid op Instagram die vol overtuiging is van LOA. Ze had opgeschreven dat ze graag zou willen dat haar huis werd verkocht en twee dagen later gebeurde dat opeens!!! Nou meid, er is een huizencrisis en je hebt een mooi huis, de kans dat er een goed bod komt is best wel heel erg groot . Vraag me af waar mijn miljoenen en goede gezondheid blijven. Visualiseer me gek maar ben nog steeds niet rijk en gezond hoor.
Zou het gewoon retour afzender sturen hoor.
Hahahaha, nou dan ga ik dat ook even manifisteren want heb eigenlijk ook wel een auto nodig. Over 2 weken heb ik vast een ferrari voor de deur staan
Haar salaris wordt zeker over twee weken weer gestort.
Mijn afstudeerbegeleider: ājullie moeten niet in de zomervakantie gaan doorwerken hoor, het is ook heel belangrijk om rust te nemenā
Ook mijn afstudeerbegeleider: ājullie krijgen een extra deadline in augustus anders wordt het te krapā
Op mijn werk is een soort van geaccepteerde zeikcultuur ontstaan, waarin het gebruikelijk lijkt te worden dat zure oude collegaās hun frustraties over bepaalde zaken lekker van zich af schrijven via de mail en daarbij steeds op āreply allā klikkenš
Dus stel, er komt een mail binnen bij iedereen van een bepaalde afdeling over studiedag X. Dat mensen dan reply all doen en iets sarcastisch/passief-agressiefs/zogenaamd grappigs schrijven, waar het venijn vanaf druipt.
āHoi allemaal, fijn om te merken dat er weer ontzettend meegedacht wordt over de werkdruk. Ik krijg onderhand het idee dat ik hier alleen maar goed ben als zaalvulling voor allerhande sprekers. Het zou fijn zijn als iemand ook eens nadacht over wat onze echte werkzaamheden van ons vergen momenteel en niet alleen maar met wat leuk staat op de website. Ik verwacht hierin serieuzer genomen te worden.ā En dan mensen die daarop ook weer reply all gaan reagerenš
Nou, way to go als je serieuzer genomen wil worden, hoor. Wees verdomme gewoon professioneel op je werk en kaart problemen die je ergens mee hebt aan bij de relevante personen als een volwassene. Echt #alleeninhetonderwijs
Dat slakken mijn plantjes hebben opgegeten. Het meest geleden heeft mijn plantje met hele mooie bloemetjes
Aangezien ik toch al bloedchagrijnig ben, heb ik net maar direct mān belastingaanslag betaald. Maar wat raar eigenlijk dat dat gewoon een ING rekeningnummer is. Nu heb ik toch ergens het gevoel dat ik het naar een handige oplichter heb overgemaakt.
Iew. Ik dacht spa licht bruisend te kopen (lichtblauwe verpakking enz) is het kokos
Alsof je Malibu Cola drinkt maar dan zonder de lekkere smaak van Cola
Whahah ja heb dat heel vaak met recepten die dan zogenaamd āgezonde snack barsā zijn enzo en overal zitten altijd dadels in. Ga weg.
Ik vind dat dus oprecht super lekkerš
Die repen zijn zo goor en misleidend blueberry muffin my ass, echt niet te hachelen
Aan mezelf. Ik ben zoān boomer met Instagram. Ik was heel nieuwsgierig naar een ex-date wiens boek dit jaar uitkomt en nu heb ik dus weer eens per ongeluk een post geliked. Sad.
Aan de hoeveelheid crop tops in winkels.
Ja ik zou geneigd zijn op den duur een reply all terug te sturen met het verzoek dit te stoppen.
Ik heb zelf ook wel eens ingesteld in mijn mail dat emails van een bepaalde collega waarbij ik dan in de cc stond direct naar mn spam gingen. Echt een verrijking. die had ook de neiging dit soort stokende mails te sturen en super veel dingen āter kennisgevingā. doe gewoon niet, vond het echt stressvol steeds zon mega volle inbox met non informatie