Die zijn juist super handig als je het pad een keer kwijt bent!
Die kut belastingdienst ik had maanden terug al aangegeven dat mijn inkomen was gewijzigd en dus geen huur en zorgtoeslag zou krijgen. Nou dat was ergens in hun systeem fout gegaan? Dus mocht doodleuk tering veel geld terugbetalen, had ik gelukkig opzij gezet want wist natuurlijk al dat het niet klopte. En nu krijg ik een nieuwe voorschotbeschikking en heb ik weer recht op toeslag omdat dat bedrag wat ze gebruiken niet klopt. Word hier toch zo simpel van. Ik wil geen toeslag want heb er geen recht op.
Op de paden waar ik die tegenkom moet je onderhand blind zijn wil je de weg kwijtraken
Een van de oorspronkelijke doelen was volgens mij vooral op bergen de weg wijzen. Maar tegenwoordig vind je dit overal ook gewoon op gravel paden, ik gooi ze omver.
Mensen die om half 2 's nachts glas in de glasbak gaan gooien
Jaaaa herkenbaar. Bij mij zijn het mensen van een restaurant in de buurt. Weet alleen niet van welk restaurant
als dit gaat over
over dat het 30 graden gaat worden, ik heb vorig jaar een paniekaanval gehad omdat ik hoogzwanger was en het toen een week lang 35 graden was en we op zolder moesten slapen omdat het huis nog niet af was, waar het 2000 graden was.
ben dus ook al de hele week anxty de weersvoorspelling in de gaten aan het houden.
en om de nuance aan te brengen heb ik speciaal ‘halve’ erbij gezet, ik wilde voorkomen dat het een ‘oh my god guys I’m LITERALLY dying right now’ post zou worden
als het niet over mijn post ging: echt stom als mensen dat zomaar zeggen ja haha
Dat je warm zomerweer geacht wordt om lekker te vinden. Ik vind het verschrikkelijk.
Gisteren ook echt in elke winkel een opmerking ‘dat ik de hele dag kan genieten van het zonnetje’ , ‘lekker zonnen’. Sowieso was ik gewoon het grootste deel van de dag gewoon aan het werk.
Herfstmens voor het leven. Ik vind zonnen ruk, zwemmen geen reet aan en het veel te warm.
Na 3 maanden zou er vandaag eindelijk een monteur voor de (nieuwe) oven komen die het vanaf de oplevering al niet doet. Is de afspraak verzet naar de 15e.
DACHT HET NIET. Ik wil vanavond pizza eten
Mezelf, ik moet echt veel inhalen/nog doen voor mijn vakantie maar het is 26,5 graden waar ik zit en kan 0 focussen. Wil bijna aangeven dat ik vanmiddag tot vanavond wel aan het werk ga want dit is eigenlijk geen doen.
Hahah wauw had je dat ook al geappt? Of denken jullie zo hetzelfde?
Twee uur sollicitatiegesprek trouwens, jemig wat een hel
Ik toen ik emoji’s ontdekte
Er is hier iemand met een bladblazer aan de gang… wtf valt er nu te blazen.
‘S ochtends als ik in de spiegel kijk: geen vet haar, kan prima nog een dagje niet wassen
Nadat ik de douche uitstap: vies en vet. Het lijkt wel alsof de warmte van de douche van alles uitlokt wat er eerst niet zat ofzo? Zo irritant
Haha mijn vriend was toen ook 2,5 uur weg terwijl ie toen ging praten over een open sollicitatie, haha, ik vroeg me toen ook af wat ie in godsnaam aan het doen was, al is het wel een ouwehoer. Maar hij werkt er nu wel.
Ik heb ook eens een twee uur durende sollicitatie gehad en toen kozen ze alsnog voor een andere kandidaat
Letterlijk 8 paar sandalen besteld bij Zalando Lounge en 0 paar die ik leuk genoeg vind om te houden. Loop nu al de hele tijd rond op teenslippers of oude birkies. Dan maar een nieuw paar van die laatste halen…
Liep net langs een basisschool en die jochies zaten elkaar uit te schelden voor homo
Vind het zo kut dat dat zelfs nu nog gebeurt onder kinderen, dit waren mijn broers vroeger ook en dan groeien ze op tot homofobische mannen
Erger me ook heel erg aan het feit dat de kans heel groot is dat dit van de ouders komt
0 paar ertussen die leuker zijn dan teenslippers of birkies dat is wel heel knap haha.
Ik wist pas niet of ik er iets van moest zeggen, wilde ik eigenlijk wel. Maar weet ook niet of het nut zou hebben. Ze renden trouwens ook al weg, elkaar nat makend met flessen water en ondertussen dus elkaar aan het uitschelden. Naast, dat ik me afvroeg of het nut zou hebben, had ik ook geen zin om eventueel nat gegooid te gaan worden.
Wat is dat toch met de broeken van tegenwoordig? Dan bestel je maat 42, vervolgens zit die totaal niet.
a - bij het kruis blijft veel te veel stof flubberen, alsof ik daar nog 15 piemels kwijt moet.
b- high waisted betekent tegenwoordig dat ik geen riem meer hoef te gebruiken. Je kunt de broeken namelijk zo hoog optrekken dat ze tot onder je tieten komen en je tieten de broek wel vasthouden.
c- ze zijn molto muy veel te lang en ze sloffen over de vloer van hier tot Jericho.
Dan pas ik een maat 40. Is te klein.