Waar erger je je aan? #10

Omg dit is de hel.

Huh het verschil tussen macaroni en eenders welke andere pasta kan je toch niet rieken? Qua ingrediënten volledig het zelfde, enkel de vorm is anders.

1 like

Ik erger me aan mensen (mannen) die ik ken van vroeger, bijv studie of werk, die je gaan volgen op insta, en dan na een paar weken weer ontvolgen? Waarom doen ze dit? Zet dan de stories op stil ofzo als je je aan mijn stories ergert (nee zo veel zijn het er niet)? Snap dat gedrag niet, is me al meerdere keren overkomen haha. Er zal wel iets mis zijn.

Ze wachten tot jij hapt

8 likes

Mezelf. Stapte gisteren uit de auto en mijn telefoon lag blijkbaar nog op mijn schoot…en die viel keihard op de stoep. Alsof dat nog niet dom genoeg was presteerde ik het om het halve flesje spa (zonder dop) in mijn handen óók uit mijn handen te laten glippen waarna de inhoud over mijn telefoon op de grond liep. Hoe dan??

De trooper in dit verhaal is mijn telefoon die het na de val en waterschade nog gewoon prima doet.

17 likes

Of om een uur of half 9, moeders met jonge kinderen die hun oudere kinderen naar school hebben gebracht.

1 like

Wutttt. Kan ik flex wel opzeggen of moet ik een nieuwe ov bestellen? Ik begin na de zomer weer.

Ze hebben mijn favo deo van ‘Salt of the Earth’ naar ‘HAPPY EARTH’ gerebrand wat sowieso al een kut naam is :woozy_face: maar ze hebben ook nog eens de geuren aangepast wtf alsof iemand een Matcha geur onder de oksels wil :@

4 likes

Arr, mijn hoofd vraagt zich ineens af of ik het gas wel heb uitgedraaid vanochtend. Maar nu ben ik op mijn werk en kan echt vanavond pas weer naar huis om te checken. Waarschijnlijk is het toch wel uit, maar gaat dit me nu de hele dag bezighouden

Mezelf… waarom heb ik met dit weer een hoodie aangetrokken. Ik zweet me helemaal kapot hier.

Aan mijn lichaam. Heb zoveel pijn dat zelfs in bed liggen pijn doet. Ben zo zat van deze klachten.

Even de klantenservice een berichtje doen

Ik kook juist graag met tomaten uit blik (wel langer dan twee minuten lol). Die tomaten zijn vaak gekweekt in Zuid-Italië waardoor ze veel zoeter en smaakvoller zijn. Hollandse tomaten die in de supermarkt liggen zijn door het koude klimaat waar ze gekweekt juist vaak zuurder en wateriger.

9 likes

Als aanspreken niet werkt lijkt een klacht indienen me de enige redelijke oplossing.

1 like

He only has one job…

5 likes

Waarom duurt het altijd zo lang tot die vrieslollies goed bevroren zijn? Ik wil nu mijn ijsje (ik typte eisje, gaat niet goed hier).

4 likes

We wilden in de vakantie 3 nachtjes naar Duitsland net over de grens, perfect hotelletje gevonden. Maar door code oranje etc toch gisterenavond aan zee in Nederland iets gereserveerd.
En uiteraard 1 dag later: Duitsland op geel :woman_facepalming:

Mn moeder die kneiterhard praat in de tuin, de hele buurt hoeft t niet te horen hoor.

3 likes

Ja aan de ene kant heb ik buren die fluisteren wat ik ook irritant vind want dan hoor ik iets maar kan ik t niet verstaan. En aan de andere heb ik echt mensen die t niet boeit en schreeuwende koters heeft. Maar nu praatte ze gewoon echt kneiterhard. Misschien beginnend hoorverlies ofzo. Maar als ik dan wat ervan zeg reageert ze ook zo kut. Nu ook ging ze t expres nog een keer harder zeggen. Echt doe normaal.

Presenteren is zo kut. Ik dacht vroeger dat je daar na je schooltijd vanaf zou zijn.

6 likes