Waar erger je je aan? #10

Tsja dat is een beetje hetzelfde als zeggen van ‘oh daar wordt ik echt depressief van’
Maar goed, we kunnen niet in andermans brein kijken en weten wat andermans triggers zijn.

2 likes

Intake gesprekken bij de psycholoog alsof het sollicitatie gesprekken zijn. Sjees. Geef gewoon hulp.

3 likes

De psycholoog zou bij jou moeten solliciteren. Serieus. Ik vind dat je keuze zou moeten hebben ipv bang afwachten of je geaccepteerd wordt. Shitzorg van tegenwoordig.

12 likes

Dat iedereen allemaal feestjes en EK-meetings aan het plannen is met groepen mensen. Het is nog niet voorbij hoor, heel slim zo lekker net een maand voordat we gevaccineerd kunnen worden? :face_with_monocle:

En ook irritatie dat ik dan telkens moet uitleggen ja ik kom niet want zwanger en teveel mensen en geen behoefte aan etc. Het mag ook gewoon nog helemaal niet toch?

5 likes

Jaaa zoveel grote groepen weer. Ik werd uitgenodigd voor een BBQ, ik heb niet gevraagd naar hoeveel mensen maar kan het een beetje inschatten. Die jongen maakt zich niet druk want heeft al twee keer corona gehad. Ik wacht lekker nog even af tot ik ten minste 1 prik heb gehad.

1 like

hele tijd die kutreclame van snollebollekes op tv en dan loop ik de appie in staat daar weer de helden van oranje op

hoe lang nog deze ellende

6 likes

Deze dingen :angry:

10 likes

Die zijn juist super handig als je het pad een keer kwijt bent!

3 likes

Die kut belastingdienst :rage: ik had maanden terug al aangegeven dat mijn inkomen was gewijzigd en dus geen huur en zorgtoeslag zou krijgen. Nou dat was ergens in hun systeem fout gegaan? Dus mocht doodleuk tering veel geld terugbetalen, had ik gelukkig opzij gezet want wist natuurlijk al dat het niet klopte. En nu krijg ik een nieuwe voorschotbeschikking en heb ik weer recht op toeslag omdat dat bedrag wat ze gebruiken niet klopt. Word hier toch zo simpel van. Ik wil geen toeslag want heb er geen recht op.
images

7 likes

Op de paden waar ik die tegenkom moet je onderhand blind zijn wil je de weg kwijtraken :sweat_smile:

Een van de oorspronkelijke doelen was volgens mij vooral op bergen de weg wijzen. Maar tegenwoordig vind je dit overal ook gewoon op gravel paden, ik gooi ze omver.

Mensen die om half 2 's nachts glas in de glasbak gaan gooien

1 like

Jaaaa herkenbaar. Bij mij zijn het mensen van een restaurant in de buurt. Weet alleen niet van welk restaurant

1 like

als dit gaat over

over dat het 30 graden gaat worden, ik heb vorig jaar een paniekaanval gehad omdat ik hoogzwanger was en het toen een week lang 35 graden was en we op zolder moesten slapen omdat het huis nog niet af was, waar het 2000 graden was.
ben dus ook al de hele week anxty de weersvoorspelling in de gaten aan het houden.
en om de nuance aan te brengen heb ik speciaal ‘halve’ erbij gezet, ik wilde voorkomen dat het een ‘oh my god guys I’m LITERALLY dying right now’ post zou worden

als het niet over mijn post ging: echt stom als mensen dat zomaar zeggen ja haha

4 likes

Dat je warm zomerweer geacht wordt om lekker te vinden. Ik vind het verschrikkelijk.

Gisteren ook echt in elke winkel een opmerking ‘dat ik de hele dag kan genieten van het zonnetje’ , ‘lekker zonnen’. Sowieso was ik gewoon het grootste deel van de dag gewoon aan het werk.

Herfstmens voor het leven. Ik vind zonnen ruk, zwemmen geen reet aan en het veel te warm. :stuck_out_tongue:

27 likes

Na 3 maanden zou er vandaag eindelijk een monteur voor de (nieuwe) oven komen die het vanaf de oplevering al niet doet. Is de afspraak verzet naar de 15e.

DACHT HET NIET. Ik wil vanavond pizza eten

2 likes

Mezelf, ik moet echt veel inhalen/nog doen voor mijn vakantie maar het is 26,5 graden waar ik zit en kan 0 focussen. Wil bijna aangeven dat ik vanmiddag tot vanavond wel aan het werk ga want dit is eigenlijk geen doen.

1 like

Hahah wauw had je dat ook al geappt? Of denken jullie zo hetzelfde?

Twee uur sollicitatiegesprek trouwens, jemig wat een hel

1 like

Ik toen ik emoji’s ontdekte

4 likes

Er is hier iemand met een bladblazer aan de gang… wtf valt er nu te blazen.

2 likes

‘S ochtends als ik in de spiegel kijk: geen vet haar, kan prima nog een dagje niet wassen

Nadat ik de douche uitstap: vies en vet. Het lijkt wel alsof de warmte van de douche van alles uitlokt wat er eerst niet zat ofzo? Zo irritant :triumph:

11 likes