Omdat ze te groot zijn? Dat had ik ook maar ik scheur een stukje eraf en gebruik ongeveer 2/3 van het bolletje
Ik heb een uur pauze vandaag op mijn werk dus ik dacht ga lekker chillen op een leeg bed op een van de kamers. Komen er echt de hele tijd mensen naar binnen. Laat mij gewoon in alle rust chips eten en desperate housewives kijken aub
Ik heb vlak voordat ik weg ging nog crème op mijn gezicht gesmeerd en nu is het nog niet helemaal ingetrokken en moet ik een mondkapje op. Zo zweterig wordt dat dan bah
Ik had dit gisteren ook maar dan met een muis, horror!
Mijn collega die in de notulen constant dezelfde spelfout maakt
In de stiltecoupé, drie jongens zitten keihard te praten en te lachen
Iemand: dit is de stiltecoupé, kunnen jullie misschien ergens anders heen gaan?
Een van die jongens: kan jij gewoon je muil houden? Stil even
Ik erger me echt onredelijk hard aan deze video van de VVD. Fiets jij ook zoveel als Mark Rutte? 🥲🥲 en ondertussen heel NL volbouwen met snelwegen 🥲🥲
Zijn 't niet van die afbreekbare dmv water? Die vind ik zo leuk
Omg bestaat dat nog nooit van gehoord! Ik ga het even proberen.
Ja die zijn dan van maïszetmeel gemaakt dacht ik
Haha hier heb ik ook nog nooit van gehoord. Hoeveel van die dingen zullen alsnog bij het afval beland zijn omdat mensen niet wisten dat ze afbreekbaar waren
Zijn ze ook niet allemaal hoor!
Omg omg ze lossen inderdaad op!!
dit moet iedereen zien, maar lukt alleen niet om filmpje ervan te uploaden
Bonus box van AH werkt nu niet bij mij.
Ja ik was een beetje dat meisje in het zwembad vol, zoveel heb ik er. Maar om ze nou allemaal weer uit het vuilnis te halen om ze onder de kraan te houden gaat me net iets te ver, al is het wel heel leuk om te doen haha
Hee bij mij deed hij het ook niet! Heel irritant zo in de supermarkt.
Verstuur je zelf wel eens pakketjes? Ik heb een doos onder mijn bed staan met allemaal van dat soort opvulsel die ik in pakketjes krijg en dat gebruik ik dan weer als ik wat moet versturen.
Kut eksters die om 5.30 al herrie aan t maken zijn
Mijn sportschool die de hele zomer buiten blijft en de binnen locatie niet gebruikt, omdat alles nu toch al buiten staat en het is zo lekker buiten. En dan gaat het net zo als vorig jaar te warm om buiten te sporten lessen worden er uit gehaald. Betaal nu bijna €100 p.m. om in die hitte te sporten wil gewoon binnen met airco.
Gelukkig hebben we ook nog een abonnement bij de basic fit waar de airco wel aan staat.