Waar erger je je aan? #10

Bijna hele doos vol die piepschuim dingen voor 2 tubes haarspul. :grimacing:

7 likes

Zijn 't niet van die afbreekbare dmv water? Die vind ik zo leuk :sweat_smile:

1 like

Omg bestaat dat :scream: nog nooit van gehoord! Ik ga het even proberen.

Ja die zijn dan van maïszetmeel gemaakt dacht ik

Haha hier heb ik ook nog nooit van gehoord. Hoeveel van die dingen zullen alsnog bij het afval beland zijn omdat mensen niet wisten dat ze afbreekbaar waren :sob:

1 like

Zijn ze ook niet allemaal hoor!

Omg omg ze lossen inderdaad op!! :scream: :sweat_smile: dit moet iedereen zien, maar lukt alleen niet om filmpje ervan te uploaden :grimacing:

26 likes

Bonus box van AH werkt nu niet bij mij.

Ja ik was een beetje dat meisje in het zwembad vol, zoveel heb ik er. :sweat_smile:Maar om ze nou allemaal weer uit het vuilnis te halen om ze onder de kraan te houden gaat me net iets te ver, al is het wel heel leuk om te doen haha

2 likes

Hee bij mij deed hij het ook niet! Heel irritant zo in de supermarkt.

2 likes

Verstuur je zelf wel eens pakketjes? Ik heb een doos onder mijn bed staan met allemaal van dat soort opvulsel die ik in pakketjes krijg en dat gebruik ik dan weer als ik wat moet versturen.

2 likes

Kut eksters die om 5.30 al herrie aan t maken zijn :mad:

2 likes

Mijn sportschool die de hele zomer buiten blijft en de binnen locatie niet gebruikt, omdat alles nu toch al buiten staat en het is zo lekker buiten. En dan gaat het net zo als vorig jaar te warm om buiten te sporten lessen worden er uit gehaald. Betaal nu bijna €100 p.m. om in die hitte te sporten wil gewoon binnen met airco. :rage:

Gelukkig hebben we ook nog een abonnement bij de basic fit waar de airco wel aan staat.

5 likes

Bij mijn 2 vestigingen van de basic fit mag de airco nu niet aan ivm corona dus binnen sporten is nu ook sporten in een sauna

1 like

Bij de basic fit waar ik soms sport staat de airco gelukkig wel aan. Binnen sporten zonder airco is idd niet te doen.

Heb ik eindelijk fijne zomerschoenen gevonden in de Van Haren, ben ik zo blij dat ik ze meteen in 2 kleuren wil meenemen, neemt een of andere trrrrrut de ene schoenendoos die ik even op het bankje had gelegd mee wanneer ik even niet oplet. VUILE DIEVIN :mad:

12 likes

Suprise! Maar ik zou hier echt over klagen en eisen dat ik mijn abonnement mag opzeggen

7 likes

ik snap je punt niet. wat is er mis met individueel in papier verpakte rollen? is dit echt minder duurzaam dan in plastic?

1 like

Je kan ze toch ook gewoon niet verpakken in apart papier, maar los in de doos. En zo’n printje erop is ook allemaal inkt.

7 likes

Dit is altijd nog duurzamer dan die pleerollen die je in de supermarkt koopt in plastic verpakt

En heb je ook gekeken waar ze voor staan? Naast een duurzaam product leveren ze ook een maatschappelijke bijdrage. En ik veeg 100x liever m’n reet af met een leuk printje dan met saaie wit papier

Ik koop het trouwens niet want vind het te duur :stuck_out_tongue: Maar vind het wel een tof concept
Heb nog wel 2 rollen in m’n wc staan ter decoratie want zat in m’n kerstpakket haha

7 likes