Waar erger je je aan? #10

Bij mijn 2 vestigingen van de basic fit mag de airco nu niet aan ivm corona dus binnen sporten is nu ook sporten in een sauna

1 like

Bij de basic fit waar ik soms sport staat de airco gelukkig wel aan. Binnen sporten zonder airco is idd niet te doen.

Heb ik eindelijk fijne zomerschoenen gevonden in de Van Haren, ben ik zo blij dat ik ze meteen in 2 kleuren wil meenemen, neemt een of andere trrrrrut de ene schoenendoos die ik even op het bankje had gelegd mee wanneer ik even niet oplet. VUILE DIEVIN :mad:

12 likes

Suprise! Maar ik zou hier echt over klagen en eisen dat ik mijn abonnement mag opzeggen

7 likes

ik snap je punt niet. wat is er mis met individueel in papier verpakte rollen? is dit echt minder duurzaam dan in plastic?

1 like

Je kan ze toch ook gewoon niet verpakken in apart papier, maar los in de doos. En zo’n printje erop is ook allemaal inkt.

7 likes

Dit is altijd nog duurzamer dan die pleerollen die je in de supermarkt koopt in plastic verpakt

En heb je ook gekeken waar ze voor staan? Naast een duurzaam product leveren ze ook een maatschappelijke bijdrage. En ik veeg 100x liever m’n reet af met een leuk printje dan met saaie wit papier

Ik koop het trouwens niet want vind het te duur :stuck_out_tongue: Maar vind het wel een tof concept
Heb nog wel 2 rollen in m’n wc staan ter decoratie want zat in m’n kerstpakket haha

7 likes

Voor de ervaring

6 likes

Ik was laatst in een hotel dat ook the good roll op de hotelkamers had en ook zo’n plakkaat bij de wc had met ‘trotse partner van the good roll’ oid. Nou, dat was niet echt reclame want ik kreeg weer flashbacks naar dat bruine éénlaags schuurpapier op de basisschool.

6 likes

Omdat het kan

Totdat ze een klacht heeft.

8 likes

Over marketing gesproken. Ik zag vandaag in de winkel een pak pokebowl rijst. Als je die koopt omdat je denkt dat die rijst beter is voor je pokehbowl dan normale of sushi rijst weet dan dat ik je keihard judge.

18 likes

Ik heb een kijkoperatie aan mijn buik gehad en ik heb echt zo veel fucking schouderpijn. Wie verzint dat joh. Geen tot weinig last van mn buik maar m’n schouder zou ik het liefst willen afzetten.

2 likes

Omdat het er leuk uitziet? En het is wel 100% recycelbaar, dus geen trash zoals plastic

Zelfs volkszanger Henk Dissel gebruikt het

21 likes

Maar zo’n bruine schuurpapier rol is niet instagramable! En die leuke wikkels wel.

1 like

Oh dat weet ik niet eens haha, het staat wel leuk in de wc maarja vind 0,80ct per rol toch te veel

OH die wikkels kun je blijbaar gebruiken als cadeaupapier voor een ander :thumbsup:

@Evenveel @Willem @Xiomara
Ik gebruik altijd the goodroll, ik koop 48 rolsdozen en heb een abonnement waardoor ik korting krijg (je zit nergens aan vast, ze sturen je dan alleen na x weken een reminder of je weer wil bestellen).
Het papier is zeker geen page, maar ook echt niet vervelender dan het eco papier van de supermarkt.
Ik koop degene die niet verpakt zijn want dat is veel goedkoper, ik krijg dan altijd een emergency rol erbij en die staat dan voor de shine op m’n wc, is leuke decoratie.

Oh en @Xiomara hiervoor betaal ik nog geen 14 cent per rol

6 likes

H&M. Ik dacht even een paar korte broeken en wat lange broeken met wijde pijpen te bestellen. Ik heb maat 44 en h&m screwed me op het gebied van korte broeken vaker dus ik had al maat 50 besteld
 past niet. De lange broeken daarentegen, maat xl, zijn twee maten te groot. Dit is toch geen doen
 dat ik er elke keer weer intrap

3 likes

Ik wil dit weekend een bepaalde top aan dus heb speciaal daarvoor nu een was gedraaid. Je raad het al, heb de hele wasmand in de wasmachine gekieperd en 5 minuten nadat ik hem heb aangezet zie ik die top nog op de stoel liggen :sob:

8 likes