Ik weet niet of je al (verschillende) medicatie geprobeerd hebt, en geloof me, ik wil absoluut niet zo’n “heb je dit al geprobeerd”-type zijn, maar mocht je dit nog niet gedaan hebben en ervoor openstaan, je mag me een dm sturen. Ik ben helaas erg op de hoogte van alles rondom migraine doordat ik chronisch migrainepatiënt ben.
Als je hier helemaal geen advies bij nodig hebt, negeer dan vooral gerust mijn berichtje!
Ja domme beesten hij bleef ook tegen een hoekje aanvliegen ipv vol tegen het raam. Ja zo kan ik je niet vangen
Herinnert me eraan dat ik ook een keer zo’n verzoek heb gekregen, was van een duurzaam kledingmerk. Nou ja, het was op zich wel een nette vraag, in de trant van ‘mocht je inmiddels een positiever gevoel over ons hebben dan zouden we het waarderen als je je review aan zou willen passen’. Er stond niks tegenover of zo. Enkel het argument dat ze als klein team zo hard werken om de wereld een beetje beter te maken.
Ik heb een daith gehad en ik had nog steeds heel erg veel migraine
Ik heb zelf een webshop en ben aangesloten bij een keurmerk. Die kunnen voor je bemiddelen. Weet niet op welke site de review geplaatst is? Anders ben ik bang dat je er weinig mee kan.
Ben wel benieuwd naar je ervaringen daarmee, ik heb van een andere ondernemer vernomen (in ons pand)dat webwinkelkeur meestal aan de kant van consument staat.
Zij heeft ook aangegeven helemaal niets meer te doen met reviews, omdat sommige klanten echt de raarste (onware)dingen posten omdat ze door hebben dan bijna alles voor elkaar kunnen krijgen qua gratis items/vergoedingen, ook vriendinnen inschakelen etc tot ze hun zin krijgen.
@Baron ajj ja dat is niet netjes van ze, in jouw geval snap ik het helemaal en had ik dat ook zo aangepakt. Volgens mij gebeurd dat op die manier(andersom) dus ook vaak.
Ik heb er zelf wel goede ervaringen mee. Uiteindelijk is het bijna altijd gelukt om tot een goede oplossing te komen. Ze luisteren naar beide kanten. Het voorkomt een welles-nietes discussie als je er echt niet uit komt. Maar gelukkig nog weinig gebruik van gemaakt. Wel vervelend trouwens die negatieve review, maar als je totale score goed is zou ik me er overigens niet te druk over maken
Die van de Lidl zijn nog wel groot!
Ik erger me aan mezelf. Ik heb net op een terras gezeten met vrienden maar ik ben ongesteld. Ik had het idee datik was doorgelekt dus ik durfde niet op te staan. Ben toen uiteindelijk pas opgestaan tegen het einde van de avond om er vervolgens door meerdere mensen op gewezen te worden dat ik inderdaad was doorgelekt
Ik snap mezelf in dit soort situaties echt niet.
Overdag viel het nog wel mee, maar sinds de avond slaat de hooikoorts echt toe Hele neus dicht, ogen jeukerig en opgezet. Ik slik nu 3 weken cetirizine pilletjes, maar vandaag werken ze niet meh.
Het is hier binnen 28 graden, maar als ik het raam open, dan hoor ik de grappen en grollen van de gasten van het café een paar huizen verder. Dus hier zit ik dan, net uit de douche, met een zweetsnor en klaar om weer geen oog dicht te doen. Ik HAAT de stad. Echt fucking huilen dit, ik wil gewoon slapen.
Ahhh ik heb ook tegenover een cafe gewoond en hoe leuk dat ook was als je zelf uit ging en zo naar huis kon rollen, zo irritant en frustrerend was het als je zelf op tijd wilde slapen. Ik ben destijds wel beste vrienden geworden met deze jongens:
Hoor daar echt helemaal niks mee.
Ooh noo was er geen jasje of vestje van iemand die je snel kon omknopen? Ik ben op vakantie eens in een plas ketjap of sojasaus gaan zitten die op een stoel lag bij t restaurant, kwam ik achter toen ik de hele boulevard was overgelopen met een bruine streep tussen mijn billen
Aaah nee dat is ook echt balen
Ik had gelukkig een lange jas bij die ik snel heb aangedaan.
Ja, die zijn echt fijn! Zweer hierbij
Gerend voor de trein en nu gutst het zweet van m’n lichaam😫 kwam ik maar te laat
Zo kut met dit weer en dan ook met een mondkap
Ik zat gisteravond in de tuin en toen zag ik vanuit mijn ooghoek iets bewegen dus ik keek op en toen keek ik recht in het gezicht van een rat. Die rat liep gelukkig weg toen hij mij zag maar nu kan ik niet meer chill in de tuin zitten omdat ik bang ben dat hij terug komt.
Dit soort foto-edits waardoor alle sterren precies hetzelfde hoofd krijgen. Ik zie ze echt veel op Instagram en ik vind het raar dat er ook niet bij wordt vermeld dat ze heel erg bewerkt zijn.
Dit dus:
Ik heb echt alle soort oordopjes geprobeerd, zonder wenselijk resultaat jammer genoeg Alles valt uit mijn oren.