Waar erger je je aan? #10

Dat mensen niet snappen dat ze rechts voorrang moeten geven. Als je bij ons de wijk in rijdt ga je van 70km per uur naar 30km en zijn er super veel zijweggetjes. Maar echt 70% van de mensen kijkt nog niet eens bijna naar rechts. Wij wonen op het begin dus ik ben ondertussen wel gewend dat ik toeter en dan de auto ervoor gooi. Maar net waren we op de fiets en kon ik niet toeteren maar fietste wel gewoon door. Die jonge schreeuwen, mijn man schreeuwen en gebaren. Ik dacht dit wordt ruzie, want hij had ook gewoon de auto midden op de weg stilgezet, maar omdat hij zo hard reed stond hij wel een stuk verder. Denk dat hij uiteindelijk door had dat hij fout zat want na 20 sec reed hij weer door, terwijl mijn man al klaar stond om hem de verkeersregels uit te leggen.

Echt zo gevaarlijk hoe mensen hier rijden. Ik snap dat je niet constant 30 rijdt, maar kijk even die zijstraat in, hoe moeilijk is het.

2 likes

Whuut stuurt Nexflix soms mails als je iets hebt afgekeken?! Ik parasiteer op het account van mijn vader en die hoeft m’n seriekeuzes echt niet altijd te zien :eek:
(Ook al is het antwoord ja, zeg nee. Ik moet geloven dat het niet zo is)

3 likes

Ja, maar ik weet dus niet wat je daarvoor aangevinkt moet hebben. Dat ik zelf dingen ooit heb aangevinkt of niet.

Waarom zeg je nou toch ja :joy: :cry: Nou hij heeft vast niks aangevinkt of per ongeluk uitgevinkt wat uitgevinkt moet zijn. Dit gebeurt niet

1 like

Heel benieuwd nu wat je kijkt en waarom je vader dat niet mag weten :upside_down_face:

1 like

ā€œU bent klaar met SM Dungeon & Dragons - the mini series.
Wat gaat u nu kijken?
Enkele tips voor u:
Game of Thrones, Platvoet En Zijn Vriendjes, Fifty Shades Freed, Ex On The Beach, Dragon Ball Zā€

5 likes

Ik laat m’n vader graag in de waan dat ik nog 12 en maagd ben.

@anon91169173 Dit is niet eens ver van de waarheid hahaha. Serieus jammer dat DBZ niet op Netflix staat en Platvoet is de beste

1 like

Nou we hebben wel stappen gezet. Vrijdag middag vliegen we naar Mallorca. Er is ook al een auto gehuurd.

Hotel en terugvlucht (?) moeten nog geboekt worden.

20 likes

Oh kijk! Dat gaat goed komen. Fijne vakantie met z’n 2en :smiling_face_with_three_hearts:

Ik ook niet @Merrow!

1 like

De geit is (eindelijk) gemolken

2 likes

De werklui voor het huis die je wakker maken met het irritantste geluid ever (met een schep schrapen over de grond). ROT OP.

Bezorger die aanbelt net voordat je wekker gaat. Het was een lange nacht omdat de buren het zo gezellig hadden en dat kwartiertje wilde ik graag ook nog doorslapen

uughhh heben vorig jaar ikea frontjes gekocht voor de keuken, moeten er nu 1 vervangen en ze maken die serie niet meer??? haggeby, come onnn
en ik doe de fb chat want je kan niet anders om contact met ze te maken maar er staat alleen het is heel druk kan lang duren doei

Dat ik snotverkouden ben met keelpijn en maar verstandig thuis werk ondanks negatieve covid test. Ik mis kletsen met collega’s en gewoon uit huis zijn 🄲

dat ik vandaag de sleutel van mijn nieuwe huisje kreeg maar:

• er is geen internet terwijl er wel internet zou moeten zijn, de hele modem is er gewoon niet
  • er lijkt een lekkage te zijn geweest in de woonkamer
  • de hele berging staat blank, gewoon echt 10 cm water
  • er zit een dikke scheur in een van de ramen

lekkerrrr dannnnn

vanavond wel lekker schilderen en hopelijk worden al die dingen snel opgelost

Ik kom al 7 jaar voor hetzelfde probleem bij de huisarts. Elke keer wimpellen ze mij maar af. Nu ging ik er weer heen want was er zo klaar mee. Heb ik een nieuwe dokter die zegt ooooh maar dat is dit! Zal ik dit gelijk even voor je oplossen? Met 10 minuten was het gefixt

Waarom tref ik soms van die hersenloze?! 7 jaar voor niets met pijn gelopen (wel dankbaar voor deze dokter)

6 likes

Meteen melden en foto’s maken he! Dit is geen goede manier van ā€˜oplevering’ ik zou zelfs zeggen: los het eerst maar op.

2 likes

Aan van die fancy (elektrische) fietsen die gewoon in een normaal fietsenrek staan, maar waarvan altijd het alarm af gaat als je je fiets er naast zet. Schrik me elke keer de pleuris

3 likes

Bussen die te vroeg komen!! :dizzy_face::dizzy_face::dizzy_face:

6 likes