Oh nee toch, economy.
Ja 10 uur, hoogzwanger met bekkeninstabiliteit en mijn karaktereigenschappen
Wow, wat asociaal en ook gevaarlijkš¤Æ
Nee aruba. Curacao ging niet meer, zijn we te laat met een pcr test
Nee joh nog niet geboekt. Beslissing ligt bij mij nu
Houtkachels moeten verboden worden. WƔt een stank telkens in huis.
Ja helemaal gelijk, dat gaat helemaal kut worden. Het moet toch een andere bestemming worden
Karl. Je weet best het antwoord op deze vraag.
Niet-zwanger wist je het antwoord al op deze vraag, nu zou het gewoon kat op het spek binden zijn.
En das prima, maar we willen wel graag alle juice achteraf.
hahaha nee sorry helaas. Toch maar gekozen voor het verstandige en we gaan niet meer naar Aruba
Ik erger me dus al een paar dagen aan juist een vrouwenstem op 538, geen idee wie het is, maar ze heeft een enorm harde G en haar stem doet me een beetje denken aan de stem van die styliste van Kopen zonder kijken, echt niet te doen, direct zappen.
Same! Ze probeert ook zo krampachtig mee te doen met de mannen. Geen idee wie dat is.
Dit is echt waar, ik was ook zwanger op tenerife en wij zaten in Jardin Tropical, echt een heeeerlijke vakantie gehad. Plus ontbijt was echt to die for!
@Karl_Lagerfeld mocht je naar tenerife gaan, ga dan niet naar best semiramis hotel want het eten is echt te goor haha. Maar het weer aan deze kant van het eiland is sowieso niet top en op het moment is ook het weer aan de zuidkant niet top
Ik ben een Nederlandse webinar aan het kijken en die man zegt steeds āfinkā ipv āthinkā. Zeg dan tink haha, zo irritant.
Ik vind het juist andersom irritant, dus wanneer mensen tink zeggen.
Haha ja ik vind bij fink lijken alsof je het wel wil proberen maar het is gewoon geen f. Het gaat voor mij meer richting de t.
Maar ja beter dan de Duitsers die er een s van maken.
@Nefertiti @Sazie ooh ik vind het ook zo irritant als Nederlands-sprekers in het Engels dan ook om de 4 woorden het woordje āheā ertussen proppen.
Haha oja ik bedoelde eigenlijk een z.
Het irritante met dat fink is dus vooral dat mensen wel iets anders doen maar het dus totaal nergens op slaat. Vind ik dan hoor, misschien slaat het in zijn hoofd wel ergens op.
Ik kan me verder ook niet echt ergeren aan het Engels van een ander, ik vind het vaak wel schattig.
Ik heb deze ergernis bij de naam Keith. Dan zeggen heel veel mensen ook kief.