Waar erger je je aan? #10

Zelf maken?
Is op zich niet moeilijk, kost alleen wat tijd.

1 like

Dat er net werd aangebeld om iets te verkopen terwijl er duidelijk een sticker hangt waarop staat dat we dat niet willen :sweat_smile: Ga weg

Ja deze bedoelde ik idd!

1 like

Ik ben begonnen aan een boek en het verhaal komt me vaag bekend voor. Nu heb ik dus het vermoeden dat ik het boek ooit al eens heb gelezen, maar daar kom ik alleen achter door verder te blijven lezen, wat ik super irritant vind want ik lees een boek nooit 2x. Maar als ik nu verder blader om te kijken of ik het verhaal herken dan verpest ik het voor mijzelf als blijkt dat ik het nog niet had gelezen :sweat_smile: Vreselijk groot probleem dit :grimacing:

6 likes

Dit had ik laatst met een serie :sweat_smile: Ik vond mijn voorspellende gave over wat er zo ging gebeuren en wie het had gedaan al wel erg on point.

4 likes

Mijn pa gaat een paar dagen weg en ik pas op onze kat in dat huis, prima. Donderdagochtend komen de boodschappen, ook goed, maar de klusjesman komt ook rond die tijd. Ik zeg tegen mijn vader van ja ik ken die man niet en ik vind het eigenlijk niet zo prettig om alleen met hem in huis te zijn, kan je hem niet vragen om pas te komen wanneer ik de boodschappen heb binnengehaald zodat ik dan uit huis kan gaan en niet met hem thuis hoef te zijn. Zegt ie, nee die man moet ook weten waar hij aan toe is, snap dat je het niet leuk kan vinden maar zo is het leven nou eenmaal.

Echt joh. Dit soort dingen gebeuren steeds, hij had ook eens een nieuwe bank besteld die ik dan in ontvangst moest nemen omdat hij op vakantie was. Ik was alleen,
Moest 2 mannelijke bezorgers binnenlaten en toen was er weer shit aan de hand met beneden zetten en weer gezeik en pff.

Ik weet niet of ik nou een enorme aansteller ben maar ik vind dit echt vervelend steeds.

Ik weet niet of het aanstellen is, want ik ken jouw gedachtegang hierachter niet precies.

Maar kun je anders niet een briefje ophangen met dat ze de boodschappen bij de buren mogen afgeven? Miss zelfs nog even met je buren overleggen of ze in dat tijdvak thuis zijn.

Of de bestelling afzeggen en gewoon fysiek boodschappen gaan doen.

Edit: Optie 3: direct na binnenkomst vraag je de klusjesman de boodschappen aan te nemen voor je. Je hebt je tas al ingepakt en kunt zo de deur uit. En je spreekt een tijdstip af waarop hij weer weg is en dan kom je terug.

In alle gevallen hoef je nergens op te wachten en ben je niet met hem alleen in huis.

zou ik ook niet leuk vinden hoor. En wat als de klusjesman wat wil weten en je weet het antwoord niet. Klusjesmannen e.d. hoeven niks aan mij te vragen want ik ben hartstikke a technisch.

3 likes

Ik vind het gewoon niet prettig om met mannen die ik niet ken alleen in een huis te zijn. En vind het irritant dat dat soort dingen worden gepland wanneer hij weg gaat en er wordt verwacht dat ik er wel ben en ik het wel regel.
Fysiek die hoeveelheid boodschappen doen wordt een beetje lastig, heb ook geen auto. En moet ook nog aan de deur betalen voor de boodschappen dus dat de buren of klusjesman laten doen mwah. Ik ga het wel gewoon fixen, maar vind het wel irritant.

3 likes

Dat ik ALTIJD de verkeerde rij kies in de supermarkt. Mensen voor me gingen op hun gemak contant betalen (met kleingeld).

Er waren gewoon 4 mensen sneller aan de beurt die eigenlijk na mij waren, dat doet pijn…

12 likes

Ik word echt pissig van shops die werken met inches.

11 likes

Mijn oma is de allerliefste maar ik merk steeds dat ze me soms nog als een kind behandeld terwijl ik al 26 ben. Ik weet dat ik haar jongste kleinkind ben maar ik vind het lastig dat ze de rest wel wat meer volwassen behandeld. Ze zal het echt niet bewust doen maar ugh. Ik wil me niet steeds jong, klein en nutteloos voelen hierdoor ):

1 like

Volgens mij denkt mijn oma ook nog steeds dat ik met Lego en mijn Barbie speel. Misschien een oma dingetje?

Ja ik kan het mijn vriend vragen maar dan moet ie dus op zijn vrije dag om 7.15 uur op ofzo om naar mij toe te komen :weary: voelt ook zo lullig

1 like

Ja zou best kunnen en ze doet het echt niet bewust maar waarom het ene kleinkind wel en de ander niet. Ze vroeg laatst of ik zelf ook kook. Nee oma ik woon al meer dan 4 jaar op mezelf maar ik leef op magnetronmaaltijden en thuisbezorgd :woman_shrugging:t2:

Open deur misschien, maar kan hij eventueel de avond ervoor komen? Dan moet hij niet zo vroeg op en hebben jullie nog een avond samen?

Helaas niet mogelijk! Maar thanks voor het meedenken.

2 likes

Haha ja zo onschuldig. Dan zal het wel echt een omadingetje zijn en moet ik het wat loslaten

1 like

Smakeloze tomaten😩

1 like

Biiiijna een vakantie gevonden. Zijn er alleen nog maar kut stoelen in het vliegtuig. Ga ik 10’uur in economy overleven, zonder ruzie te maken met de persoon voor mij?

11 likes