Oh kijk! Dat gaat goed komen. Fijne vakantie met z’n 2en
De geit is (eindelijk) gemolken
De werklui voor het huis die je wakker maken met het irritantste geluid ever (met een schep schrapen over de grond). ROT OP.
Bezorger die aanbelt net voordat je wekker gaat. Het was een lange nacht omdat de buren het zo gezellig hadden en dat kwartiertje wilde ik graag ook nog doorslapen
uughhh heben vorig jaar ikea frontjes gekocht voor de keuken, moeten er nu 1 vervangen en ze maken die serie niet meer??? haggeby, come onnn
en ik doe de fb chat want je kan niet anders om contact met ze te maken maar er staat alleen het is heel druk kan lang duren doei
Dat ik snotverkouden ben met keelpijn en maar verstandig thuis werk ondanks negatieve covid test. Ik mis kletsen met collega’s en gewoon uit huis zijn 🥲
dat ik vandaag de sleutel van mijn nieuwe huisje kreeg maar:
- er is geen internet terwijl er wel internet zou moeten zijn, de hele modem is er gewoon niet
- er lijkt een lekkage te zijn geweest in de woonkamer
- de hele berging staat blank, gewoon echt 10 cm water
- er zit een dikke scheur in een van de ramen
lekkerrrr dannnnn
vanavond wel lekker schilderen en hopelijk worden al die dingen snel opgelost
Ik kom al 7 jaar voor hetzelfde probleem bij de huisarts. Elke keer wimpellen ze mij maar af. Nu ging ik er weer heen want was er zo klaar mee. Heb ik een nieuwe dokter die zegt ooooh maar dat is dit! Zal ik dit gelijk even voor je oplossen? Met 10 minuten was het gefixt
Waarom tref ik soms van die hersenloze?! 7 jaar voor niets met pijn gelopen (wel dankbaar voor deze dokter)
Meteen melden en foto’s maken he! Dit is geen goede manier van ‘oplevering’ ik zou zelfs zeggen: los het eerst maar op.
Aan van die fancy (elektrische) fietsen die gewoon in een normaal fietsenrek staan, maar waarvan altijd het alarm af gaat als je je fiets er naast zet. Schrik me elke keer de pleuris
Bussen die te vroeg komen!!
Wat @Tubing zegt en misschien kan je ook huurkorting vragen over de dagen dat het niet is opgelost. Een berging die je niet kan gebruiken is wel echt gaar na verhuizing, en ook als je nog biks kan doen met een deel van de woonkamer…
Had een aantal weken geleden offertes opgevraagd omdat ik een raam wil wat open kan in de slaapkamer maar krijg gewoon 0 reactie Ik wil gewoon lekker fris een raampje open kunnen doen daar, maar zo schiet het niet op
ben wel benieuwd wat het uiteindelijk was? Heb je nu geen pijn meer?
Ik kom net thuis van mijn werk en ik hoor geen afzuigkap o.i.d. dus ik dacht dat mijn moeder misschien gewacht had tot ik thuis was voordat ze begon met koken. Zegt mijn vader: “huh wat doe jij thuis, ik dacht dat jij bij naam zus ging eten?” Eh nee dat heb ik nooit gezegd. Maar mijn ouders gaan nu dus pannenkoeken als avondeten eten 🥲🥲 nou sorry hoor maar dat noem ik geen avondeten, vooral omdat ik tussen de middag boterhammen gegeten heb op mijn werk, dus nog helemaal geen groenten gegeten vandaag. Nu vinden ze het raar dat ik pissig ben. Ik moet om 7 uur ergens zijn dus tijd om wat voor mijzelf te koken heb ik ook niet. Super fijn dit
Huh pannenkoeken zijn geen avondeten? Ik mis iets
Ik vind dat ook geen avondeten! Wij aten dat vroeger alleen als lunch.
Nee dat is waar, maar ik baalde gewoon, heb een lange werkdag gehad en dat wil ik echt wel iets anders dan een kant en klare magnetron pannenkoek. En verder is er ook niet veel gezonds in huis op dit moment
Dat wilde ik ook net zeggen. Niets mis met een pannekoek met stroop of roomkaas en gerookte zalm, maar dat is absoluut niet te vergelijken met magnetron pannekoeken. Dat blijft altijd zo muffig smaken