Ik erger me kapot aan onze buurkinderen. Sinds deze zomer speelt er bijna dagelijks, als het droog is, een grote groep op het voetbalveldje tussen de flats. Hartstikke goed natuurlijk ipv de hele dag binnen zitten, maar ze schreeuwen en gillen aan een stuk door. Vaak begint het ook pas om half 9 / 9 uur in de avond en gaat tot laat door (terwijl het vrij jonge kinderen zijn). Ik las op internet dat je het geluid van spelende kinderen moet tolereren en daarom heb ik er tot nu toe niets van gezegd, maar het volume is echt niet normaal en niemand lijkt toezicht te houden. Ouders halen de kinderen om 22:00 bijv niet naar binnen. Het is ook totaal onbekend waar de kinderen wonen, want dit is een buurt dat alleen maar bestaat uit flats. Ik weet dus niet of het een beetje gangbaar is spelende kinderen te verzoeken om iets minder de krijsen en te gillen en op een normale manier met elkaar te communiceren, dus ik deel hier mijn ergernis maar.
Edit: ik lees bovenstaand bericht terug en het is een hele rant geworden. Volgensmij ben ik nu officieel volwassen en een oude zeur geworden haha 
nu alles schoon gelukkig