Waar erger je je aan? #10

Ik open dit topic en zie een onafgemaakt bericht en erger me eraan dat ik niet meer weet waar ik me aan ergerde :rage:

40 likes

Ik doe klinisch onderzoek en werk samen met een phd student maar die is zo fucking ongeorganiseerd soms. Ik ben gewoon basic research assistent dus ik ben niet verantwoordelijk voor de grote dingen, dat doet de phd dus. Ik werk me in allerlei bochten om steeds bij de test dagen te kunnen zijn maar de phd stuurt met continu de verkeerde datum voor dingen. Morgen zouden we testen maar dat bleek toch volgende dinsdag te zijn, maar dan moet ik al ergens anders onderzoek doen. Hou gewoon je shit op orde!!!

3 likes

Hahaha ik was even bang dat ik dit was maar voor vandaag had ik alles goed doorgegeven :ok_hand:t2:

4 likes

het is wel mijn nachtmerrie dat die phd student hier op het forum zit, dodged bullet :hot_face:

2 likes

Ik eet soms een week geen groente en ik leef nog :+1:t2: Was het uiteindelijk wel lekker?

5 likes

ach, ik weet ook dat die collega me af en toe irritant vindt, weet die collega van jou dat niet?

Het was wel oke, maar niet super vullend. Ik heb daarna mijn zus opgehaald en daar kon ik nog mee eten, dus toch nog een beetje groente binnengekregen

2 likes

Gelukkig, thoughts Nd prayers for you

16 likes

Dat er in het weekend een stuk minder treinen rijden! Ik moet om 7.40 op de paarse bestemming zijn. :pensive:

7 likes

Ik geloof direct dat de phd mij ook vervelend vind maar ik geef tenminste wel de juiste data door zodat niemand dubbel geboekt is :sob:

5 likes

Ik hoorde op de radio dat er te weinig treinpersoneel is waardoor er steeds minder treinen kunnen rijden.

1 like
Geen fijne anekdote over het laten plaatsen van een spiraal

Ik was net bij de huisarts om een spiraal te laten zetten. Ze zijn met twee man een half uur bezig geweest en het is niet gelukt. Ze zijn gestopt omdat het zweet inmiddels langs mn benen naar beneden liep en ik bloedde als een rund. :sob: Godverdomme. Nu moet ik over een maand weer.

Ik moet vet veel werk doen vandaag maar ik wil huilen in een hoekje.

8 likes

Ik kan me de laatste keer niet eens herinneren. Vreet wel aardbeien of een stuk meloen :joy:

2 likes

Ik heb van de week kaasfondue op met dipgroenten!!!

Aan mijn lichaam, mijn schouders en rug doen zoveel pijn pf…

Ah nee wat naar voor je! Was dit de eerste keer dat je een spiraal probeerde te laten zetten? En kun je je vandaag niet ziekmelden of wat minder/rustiger werken? Kan begrijpen dat je even rust nodig hebt. Hoop dat je je snel wat beter voelt!

1 like

Nee de tweede keer. Vijf jaar geleden was het in 3 minuten gepiept. Snap niet waarom het nu ineens zo lastig was. En ben nu dus ook heel bang voor de volgende keer, al hebben ze me een zeer ervaren arts beloofd.

1 like

Dat m’n moeder al de hele tijd aan het zeuren is dat ik nooit met haar wil winkelen. Ik heb daar echt geen zin in want ze maakt continu opmerkingen als ‘ja als je wat sneller was gaan afvallen, had je nu wel in die maat gepast’. En nu is ze beledigd dat ik zeg dat het toch eindigt in ruzie altijd want ‘het is zo lang geleden al’. Ja pff waarom denk je dat het lang geleden is.

11 likes

Bij mij lukte het toen ook niet. Hebben het met 3 man geprobeerd door er 2 ook op mijn buik te laten drukken. Ze gaven aan dat ik een maand later weer terug kon komen of het bij de gynaecoloog kon laten doen. Voor de laatste gegaan en zij deed het alleen en was het binnen 5 minuten klaar. Misschien voor jou ook een optie?

1 like

Een oud collega van mij is vegetarisch. Maar altijd met borrels en er bitterballen op tafel kwamen was het geklaag en gedoe want dood dier en hoe durven we. Ze is nu op vakantie in Frankrijk en eet stokbrood met ham want ‘zo lastig vega eten in Frankrijk’… eh…

4 likes