De ondergrondse containers voor restafval zijn bij mij in de straat verwisseld voor ‘tijdelijke’ ontzettend hoge bovengrondse containers. Op zich niet een probleem als het tijdelijk is, maar inmiddels staan ze er al dik 2 maanden. Je moet de klep vasthouden, anders blijft hij niet open staan. En dan proberen om de vieze vuilniszak met één hand erin proberen te zwaaien. Dit is niet gemaakt voor kleine mensen .
Twee weken geleden blaasontsteking, werd past ontdekt na ook op kweek te moeten zijn gezet. Kuurtje gehad en eergisteren weer getest, toen konden ze nog wel zien dat het niet helemaal weg was en ik moest goed drinken en met een weekje weer testen. Krijg ik sinds die avond weer vette klachten, vanochtend weer urine ingeleverd. Bel ik en kunnen ze nu niets zien en moet het weer op kweek. Weer een extra dag wachten terwijl ik pijn heb, ja. Wat een kutvakantie zo.
Hahha ja hier zit veel verschil in, sommige zijn heel netjes of nemen alles zelf mee doen schoenen uit binnen.
En sommige steken gewoon binnen een sigaret op terwijl er net gestuct is, gooien alle afval gewoon op de grond (pakjes drinken etc).
Ik had zo’n grote bak Haribo snoep neergezet voor alle mannen die aan t werk waren de komende weken. Was in 1 a 2 dagen die hele bag leek terwijl er die dag maar 2 mannen aan t werk waren. Ik vind t ook kwa communicatie soms maar bijzondere mensen.
Jaa maar dit is het. Even ook los van mensen die niet netjes piesen of alles opvreten of wat dan ook. We zitten hier met voornamelijk vrouwen denk ik en ik denk ook dat de meerderheid nare ervaringen heeft met een vreemde man. En dat je dan een vreemde man in je veilige omgeving moet laten waarin je dan kwetsbaar en onbeschermd ben, kan ik me wel voorstellen dat dat soms wel eng is. Ik heb zelf nooit echt een werker oid over de vloer gehad dus ik weet niet echt hoe ik het zelf zou vinden haha
Ik vind het heel legitiem om je daar als vrouw niet fijn bij te voelen. Helaas krijgen mensen in de bouw ook veel reacties, niet omdat ze man zijn en vrouw niet alleen met ze wil zijn, gewoon omdat ze in de bouw werken en mensen vooroordeel hebben of zich beter voelen. Echt veel mensen die zich te goed voelen om wat te drinken of eten aan te bieden. Dus denk goed dat @Luzarl dit ook zegt, maaar in deze situatie gaat het dus wel om de vrouw voelt zich onveilig bij vreemde man en hoewel dat ook vervelend is voor man in kwestie die mogelijk nog nooit iets naars heeft gedaan, maar dat doet er dus niet toe. Want totdat vrouwen zich nog steeds onveilig moeten voelen bij mannen, vind ik het ongemak van man in kwestie die misschien onterecht met scheve ogen wordt bekeken veel minder erg.
Hoe is de vakantie situatie nu?
Dat als je door netflix scrollt er continu trailers beginnen. Nee, hoeft niet, ik wil gewoon even lezen waar de serie over gaat
Dit snap ik wel, zou ik ook kunnen
Dat in het dagverslag van het kinderdagverblijf altijd dingen als ‘buikje’ en ‘mondje’ staat. Ik krijg er de kriebels van.
En die irritante mails als je iets hebt afgekeken. Het boeit me echt geen reet wat anderen daarna (zijn) gaan kijken. Als ik Bambi wil afwisselen met The Terminator en Crazy Ex-Girlfriend laat me dan lekker, Netflix.
Edit: Ik denk echt dat de personeelstekorten bij bedrijven tegenwoordig zo extreem zijn dat ze elke lul-de-behanger een telefoon in de hand drukken. Ik weet 100% zeker dat bepaalde dingen aan elkaar gekoppeld zijn (zojuist gecontroleerd) en dan aangeven dat het waarschijnlijk niet zo is.
Dit kan je uitzetten! In een browser naar netflix gaan → account → profiel selecteren → instellingen voor afspelen → daar kan je autoplay previews uitvinken en ook dat de volgende aflevering automatisch begint als je wil
Thanks!! Helaas kijk ik nu op het gastaccount van mn oppashuis, maar voor mezelf ga ik dit zeker instellen
Dat mensen niet snappen dat ze rechts voorrang moeten geven. Als je bij ons de wijk in rijdt ga je van 70km per uur naar 30km en zijn er super veel zijweggetjes. Maar echt 70% van de mensen kijkt nog niet eens bijna naar rechts. Wij wonen op het begin dus ik ben ondertussen wel gewend dat ik toeter en dan de auto ervoor gooi. Maar net waren we op de fiets en kon ik niet toeteren maar fietste wel gewoon door. Die jonge schreeuwen, mijn man schreeuwen en gebaren. Ik dacht dit wordt ruzie, want hij had ook gewoon de auto midden op de weg stilgezet, maar omdat hij zo hard reed stond hij wel een stuk verder. Denk dat hij uiteindelijk door had dat hij fout zat want na 20 sec reed hij weer door, terwijl mijn man al klaar stond om hem de verkeersregels uit te leggen.
Echt zo gevaarlijk hoe mensen hier rijden. Ik snap dat je niet constant 30 rijdt, maar kijk even die zijstraat in, hoe moeilijk is het.
Whuut stuurt Nexflix soms mails als je iets hebt afgekeken?! Ik parasiteer op het account van mijn vader en die hoeft m’n seriekeuzes echt niet altijd te zien
(Ook al is het antwoord ja, zeg nee. Ik moet geloven dat het niet zo is)
Ja, maar ik weet dus niet wat je daarvoor aangevinkt moet hebben. Dat ik zelf dingen ooit heb aangevinkt of niet.
Waarom zeg je nou toch ja
Nou hij heeft vast niks aangevinkt of per ongeluk uitgevinkt wat uitgevinkt moet zijn. Dit gebeurt niet
Heel benieuwd nu wat je kijkt en waarom je vader dat niet mag weten
“U bent klaar met SM Dungeon & Dragons - the mini series.
Wat gaat u nu kijken?
Enkele tips voor u:
Game of Thrones, Platvoet En Zijn Vriendjes, Fifty Shades Freed, Ex On The Beach, Dragon Ball Z”
Ik laat m’n vader graag in de waan dat ik nog 12 en maagd ben.
@anon91169173 Dit is niet eens ver van de waarheid hahaha. Serieus jammer dat DBZ niet op Netflix staat en Platvoet is de beste
Nou we hebben wel stappen gezet. Vrijdag middag vliegen we naar Mallorca. Er is ook al een auto gehuurd.
Hotel en terugvlucht (?) moeten nog geboekt worden.