Waar erger je je aan? #10

Irritant. Nooit zeiken over eten wat al op tafel staat. Zo moeilijk is dat toch niet, ook als je zelf geen vlees eet?

2 likes

Precies! Een aantal vrienden van mij eten vega/vegan en die zullen mij nooit aanvallen op het eten van een bitterbal. Zolang ik dan maar niet de vega bitterbal opeet. Lijkt mij logisch.

3 likes

Dat bij echt bijna elk bericht over Frederique heel groot die foto erbij staat. Ik vind het echt goed dat er zoveel aandacht voor is, want wat er gebeurt is kan echt niet. Maar moet echt iedere keer die foto erbij? Een foto waar ze duidelijk gewond op staat.

11 likes

Aww arm kind. Als ze in het openbaar al zo doet, wat zal ze thuis dan wel niet zeggen :pensive:

Precies…:cry:

Aan de medewerker bij de apotheek;

Ik ben bezig met het afstellen van medicatie voor adhd en mijn psychiater heeft vandaag bedacht dat mijn dosering omhoog moet en dat ik daar dit weekend mee moet starten zodat we het maandag kunnen bespreken. Oke, prima dan haal ik het meteen op want ik heb geen tijd later deze dag.

Nou, daar was de mevrouw van de apotheek het helemaal niet mee eens. Had ik niet kunnen bedenken dat het heeeeel veeel werk was voor ze en dat ik later had moeten komen want ik kan de medicatie toch pas morgen starten. Nee Chantal, ik vind het ook heel vervelend voor je dat je je werk moet doen, maar ik heb het ook niet bedacht, jullie zijn dicht in het weekend en ik heb zelf ook werk om naar toe te gaan. Onder luid gesputter (en het was heel erg rustig) toch alles meegekregen.

1 like

Aan mijn moeder die vindt dat ik ECHT hakjes moet dragen tijdens een begrafenis morgen, platte schoenen kunnen volgens haar echt niet.
Maar we moeten een stuk lopen van de kerk naar de begraafplaats en ik ga dat op hakken niet doen.

het is echt tijd dat de mode wereld uitklap hakken uitvindt. Zodat je die gewoon in kan klappen als je ergens heen wil, of over een rooster ofzo moet lopen.
Also ik vind dat platte schoenen gewoon kunnen hoor maar ik bedacht me ook het profijt wat iedereen die ooit hakken aan wil zou kunnen hebben hiermee

12 likes

Omg wat kut!!
Ik heb dit zelf ook gehad, mijn tip is om hem te laten zetten bij een gynaecoloog. Mijn huisarts is er zo lang mee bezig geweest en in het ziekenhuis kregen ze hem er zo in

2 likes

Dat het al de hele dag droog is, en net voor ik de deur uit moet en 20 minuten moet lopen omdat mijn vriend de auto heeft gaat het regenen :rage:

1 like

Mijn vriend heeft thuis gewoon een kantoortje maar loopt sinds kort continue z’n meetings in de woonkamer te doen en verwacht dan van mij dat ik muisstil ben en echt :face_with_symbols_over_mouth: :weary: fock off

5 likes

ik zou lekker de tv/radio aandoen zodat hij al weet dat ie niet naar de woonkamer hoeft te komen :thumbsup:

1 like

Heb hem een standje gegeven en volgens was dit nu ook de laatste keer :thumbsup:

2 likes

Een standje gegeven? Moest hij ook 5 minuten in de hoek staan :rofl:

24 likes

Mijn ouders hebben al weken last van een man in de 20 die belletje trekt bij hun… 2/3x per dag.

1 like

Ik ben zoooo boos he. Half uur gewacjt op een pita gyros. Zijn ze nog te lui geweest om het fatsoenlijk dicht te doen.
Hoe de neuk eet ik dit.

Samenvatting

11 likes

Haha bestaan er überhaupt pita’s die je fatsoenlijk kunt eten zonder te knoeien

3 likes

Ohh die pita zelf ziet er wel lekker uit! Beter dan die supermarktdingen die je normaal gesproken krijgt.

2 likes

Ja. Maar dit moet je met mes en vork eten… wtf en dan die tzaziki aan de zijkant zo van lekker dippen meid…

4 likes

En de witte kaas ook vergeten zo te zien?

1 like