Normalise “Ik reageer later even op je” berichten aub.
Word gek als ik iemand een vraag stel diegene 100x online komt maar niet reageerd. Ik heb iets nodig ja zeg even hoe of wat of dat je later reageerd. Ik wil nu ook niet bellen want dan is het zo van " Hallo?? En nu dan?? En nu?? Zeg ff!!"
Het zich willen onderscheiden van andere oNdErNeMeNdE mensen door jezelf te omschrijven als soulpreneur.
Muggen
Het feit dat films tegenwoordig minimaal 2 uur duren vind ik echt vreselijk
Ja zeg dat, ben er dan altijd al helemaal klaar mee. Zeker in de bios, dan móet je hem direct in 1x afkijken.
Ja en halverwege wordt het altijd vreselijk langdradig
Precies, op dat punt kijk ik altijd hoe laat het is en het valt altijd tegen. Het duurt altijd nog langer dan ik had gehoopt haha.
Ja kut he! Echt een meevaller als een film 1,5u duurt.
Zoveel anxiety - kan mijn eigen hoofd me ff met rust laten
I feel you heb echt geen rust in m’n kop.
Sorry hoor, maar het enige wat ik me hierbij kan voorstellen is dat je of dementor bent, drugshandelaar of mensenhandelaar.
Zeg ff wanneer dan kunnen wij zeggen wat een leuke forummer je bent en daar weet zij lekker helemaal niets van dus kan ze niets over zeggen. Lekker puh.
Ik haal deze pita’s altijd bij de sligro. Kost 2 euro nogwat voor 10-12 broodjes en je gooit ze bevroren in de oven voor 3 minuten en dan ben je klaar.
Hier ook😢 Probeer me groot te houden maar de laatste weken zijn zwaar. Heb je wel goed kunnen slapen?
Niet goed helaas. Ik zit in een spiraal waarin ik allerlei problemen verzin. Mijn auto is stuk aan het gaan (?), ik krijg een ontsteking in m’n kiezen op vakantie (?), ik test positief en kan niet op vakantie (?), ik ben belangrijke werkdocumenten kwijt (?), mijn appartement vliegt in brand wanneer ik op vakantie ben (?), ik krijg binnenkort een ongeluk (?). Sommige angsten zijn ‘realistisch’ of ja gebaseerd op iets wat eerder gebeurd is en andere zijn compleet nieuw en vreemd.
Maar ik heb echt geen rust meer en slapen lukt dan niet
Ik snap het. Als je wil kletsen of zeuren dan mag je me altijd een pb sturen.
Ja precies dit, ik kan echt heel de dag dezelfde serie kijken. Maar films hebben in het midden tegenwoordig een half uur tijdrekken heb ik het idee. Altijd zo’n half zijverhaal wat niet echt boeiend is en weggelaten had kunnen worden
hier in huis
gaan we gekleed in zwarte mantels
kleden wij anderen uit
door het geluk eruit te zuigen
moedigen we een zielloos bestaan aan
en kan alleen een patronus ons klein krijgen
Wilde na een heftige week op werk heel graag uitslapen vandaag. Werd ik vanochtend vroeg uit bed gebeld door een bezorger die een kleinigheidje van mijn werk kwam bezorgen.
Heel lief blablabla, maar ik wil gewoon slapen