Storytel die weer eens niet heeft onthouden waar ik was
Ik vind bijna alle partners van mijn vrienden leuk, behalve eentje en hij is net degene die altijd bij mijn vriendin is. Vanavond is hij er dus weeeer bij . Ik heb echt 0 zin in een etentje met hem.
Ugh haat dat. Ik vind juist maar 1 partner van m’n vriendinnen leuk. Zo vermoeiend die andere gasten. Gelukkig zijn ze er bijna nooit bij.
Oh vreselijk hè. Ik heb ook 1 vriendin met een vervelende partner die altid op een hoog niveau wil discussiëren en je dan klem probeert te lullen en betweterig doet. Zo irritant altijd. Ik vraag me ook echt af of zij daar nooit moe van wordt. Ik snap ook echt niet wat ze in die vent ziet, maar ze hebben al een paar jaar dus hij zal wel iets hebben.
Die bestaan (soort van)! Mime et moi heet het merk. Ik heb een paar en ze lopen heel chill.
Mijn kliko wordt pas over 2 weken geleegd maar er zitten nu al ZOVEEL maden in. Wat is dat toch ranzig zeg
Die beesten zijn zo goor. Moet bijna kokhalzen als ik ze zie. Laat mn vriend ook alle groen weggooien nu.
Dat een tattoo artiest die ik heel tof vind ineens anti vax dingen post
Als je toevallig een Hedera in de buurt hebt, daar even wat takken van in de container gooien. Is giftig voor maden! Werkt hier super goed.
Ik erger me kapot aan onze buurkinderen. Sinds deze zomer speelt er bijna dagelijks, als het droog is, een grote groep op het voetbalveldje tussen de flats. Hartstikke goed natuurlijk ipv de hele dag binnen zitten, maar ze schreeuwen en gillen aan een stuk door. Vaak begint het ook pas om half 9 / 9 uur in de avond en gaat tot laat door (terwijl het vrij jonge kinderen zijn). Ik las op internet dat je het geluid van spelende kinderen moet tolereren en daarom heb ik er tot nu toe niets van gezegd, maar het volume is echt niet normaal en niemand lijkt toezicht te houden. Ouders halen de kinderen om 22:00 bijv niet naar binnen. Het is ook totaal onbekend waar de kinderen wonen, want dit is een buurt dat alleen maar bestaat uit flats. Ik weet dus niet of het een beetje gangbaar is spelende kinderen te verzoeken om iets minder de krijsen en te gillen en op een normale manier met elkaar te communiceren, dus ik deel hier mijn ergernis maar.
Edit: ik lees bovenstaand bericht terug en het is een hele rant geworden. Volgensmij ben ik nu officieel volwassen en een oude zeur geworden haha
Wij kwamen net terug van vakantie en overal maden nu alles schoon gelukkig
Ik ben gister op mijn grote teen door een mug én een bij gestoken. Ik heb echt nog nooit zulke jeuk gehad wat is dit vreselijk
Ja, die heb ik in mijn tuin. Bedankt voor de tip!
Ik zat op het terras een beetje in mijzelf te genieten van taart en koffie. Zit er zo’n linksdraaiende kutvader met zijn dochter van zes het concept privilege, modaal inkomen en het klimaat te bespreken. Allemaal prima, maar toen begonnen ze over mij en taart eten op het terras en dat zij dat niet doen en alleen sapjes drinken. Die lul had niet door dat ik alles gewoon kon horen.
Waar slaat dit ook überhaupt op???
Ik zie het wel vaker dat ouders net te hard met hun kinderen praten en intelligent willen overkomen, maar deze man was wel next level.
zou dan bijna ook net de hard zeggen dat sommige ouders hun kinderen het slechte voorbeeld geven, wel lullen over privilege en dingen maar niet anderen die rustig een kop koffie drinken met rust laten.
Waarom zou je overigens alleen maar sapjes drinken? Ik begrijp hier helemaal niks van
Omg wtf. Slecht voorbeeld voor je kind ook.
Dit doet me eraan denken dat ik vandaag tijdens het zetten van m’n tattoo ook meerdere klanten over de tattoo hoorde praten en dat ze het zelf nooit zouden laten zetten. Ja prima maar ik lig een meter van je af?
beter van niet ook want anders liep iedereen met hetzelfde rond? een tattoo is toch vaak persoonlijk en afhankelijk van je smaak.
ik zie mezelf al een kledingwinkel tegen iemand bij de kassa ‘hmm die zou ik zelf niet aan doen hoor’ en dit gaat over iets dat voor altijd op je lichaam zit, dat is al helemaal aso
een soort van zogenaamd goedbedoelde ‘ik vind dit lelijk, terwijl ik er niks mee te maken heb’
Hahaha ja ik vind het prima dat een stel vreemden het niet met mijn levenskeuzes eens zijn, komt wel vaker voor. Maar praat er dan over als ik het niet kan horen, en waar de artiest het niet kan horen want je zit direct iemands werk af te kraken waar diegene bij zit