I feel you heb echt geen rust in m’n kop.
Sorry hoor, maar het enige wat ik me hierbij kan voorstellen is dat je of dementor bent, drugshandelaar of mensenhandelaar.
Zeg ff wanneer dan kunnen wij zeggen wat een leuke forummer je bent en daar weet zij lekker helemaal niets van dus kan ze niets over zeggen. Lekker puh.
Ik haal deze pita’s altijd bij de sligro. Kost 2 euro nogwat voor 10-12 broodjes en je gooit ze bevroren in de oven voor 3 minuten en dan ben je klaar.
Mensen die tikkies niet meteen betalen. Ik was eerst echt anti tikkies omdat degene die voorschiet dan dus het werk moet doen. Het wordt je op een presenteerblaadje aangeboden, het duurt letterlijk een paar seconden maar 9/10 moet ik diegene er nog aan herinneren. Heb gister een tikkie gestuurd, ze heeft gereageerd maar niet betaald en ik weet zeker dat ik er nog achteraan moet (en het gaat om veel geld).
Hier ook😢 Probeer me groot te houden maar de laatste weken zijn zwaar. Heb je wel goed kunnen slapen?
Niet goed helaas. Ik zit in een spiraal waarin ik allerlei problemen verzin. Mijn auto is stuk aan het gaan (?), ik krijg een ontsteking in m’n kiezen op vakantie (?), ik test positief en kan niet op vakantie (?), ik ben belangrijke werkdocumenten kwijt (?), mijn appartement vliegt in brand wanneer ik op vakantie ben (?), ik krijg binnenkort een ongeluk (?). Sommige angsten zijn ‘realistisch’ of ja gebaseerd op iets wat eerder gebeurd is en andere zijn compleet nieuw en vreemd.
Maar ik heb echt geen rust meer en slapen lukt dan niet
Ik snap het. Als je wil kletsen of zeuren dan mag je me altijd een pb sturen.
Ja precies dit, ik kan echt heel de dag dezelfde serie kijken. Maar films hebben in het midden tegenwoordig een half uur tijdrekken heb ik het idee. Altijd zo’n half zijverhaal wat niet echt boeiend is en weggelaten had kunnen worden
hier in huis
gaan we gekleed in zwarte mantels
kleden wij anderen uit
door het geluk eruit te zuigen
moedigen we een zielloos bestaan aan
en kan alleen een patronus ons klein krijgen
Wilde na een heftige week op werk heel graag uitslapen vandaag. Werd ik vanochtend vroeg uit bed gebeld door een bezorger die een kleinigheidje van mijn werk kwam bezorgen.
Heel lief blablabla, maar ik wil gewoon slapen
Storytel die weer eens niet heeft onthouden waar ik was
Ik vind bijna alle partners van mijn vrienden leuk, behalve eentje en hij is net degene die altijd bij mijn vriendin is. Vanavond is hij er dus weeeer bij . Ik heb echt 0 zin in een etentje met hem.
Ugh haat dat. Ik vind juist maar 1 partner van m’n vriendinnen leuk. Zo vermoeiend die andere gasten. Gelukkig zijn ze er bijna nooit bij.
Oh vreselijk hè. Ik heb ook 1 vriendin met een vervelende partner die altid op een hoog niveau wil discussiëren en je dan klem probeert te lullen en betweterig doet. Zo irritant altijd. Ik vraag me ook echt af of zij daar nooit moe van wordt. Ik snap ook echt niet wat ze in die vent ziet, maar ze hebben al een paar jaar dus hij zal wel iets hebben.
Die bestaan (soort van)! Mime et moi heet het merk. Ik heb een paar en ze lopen heel chill.
Mijn kliko wordt pas over 2 weken geleegd maar er zitten nu al ZOVEEL maden in. Wat is dat toch ranzig zeg
Die beesten zijn zo goor. Moet bijna kokhalzen als ik ze zie. Laat mn vriend ook alle groen weggooien nu.
Dat een tattoo artiest die ik heel tof vind ineens anti vax dingen post