Je kunt het best vragen of ze omkopen met snoep.
Maar als jij het vrij jonge kinderen noemt, denk ik niet dat ze hun pleziergeluiden goed kunnen reguleren.
Je kunt het best vragen of ze omkopen met snoep.
Maar als jij het vrij jonge kinderen noemt, denk ik niet dat ze hun pleziergeluiden goed kunnen reguleren.
Die vader denkt een enorm ruimdenkend/woke/inclusief whatever kind te creëeren met die praat, maar maakt er in werkelijkheid een wereldvreemd en oordelend kind van. Blehh.
Ik slik sinds ik twee weken terug blaasontsteking heb gehad braaf elke avond een supplement met D-mannose etc. Ik heb bij de apotheek de goedkoopste optie gekozen, namelijk een zakje dat je in een glas water kunt oplossen. Nu zijn de instructies heel duidelijk: je dient het supplement in te nemen wanneer je blaas leeg is, vlak voor je naar bed gaat⊠maar er zit suiker in het supplement! Waardoor ik sowieso mijn tanden moet poetsen nadat ik het inneem en het dus niet wanneer ik al in bed lig kan doen!
Als het supplement geen suiker zou bevatten, zou het zo kunnen gaan: tanden poetsen, plassen, naar bed, supplement slikken en slapen.
Omdat er suiker in het supplement zit, gaat het echter zo: plassen, supplement in een glas water innemen, een halfuur wachten voor het poetsen van mijn tanden omdat ik panisch ben voor mijn glazuur, tanden poetsen, naar bed, proberen in slaap te vallen voor ik de drang voel om het supplement er weer uit te plassen.
Ik erger me heel erg!!!
Ik deed altijd pillen, dan heb je dat niet? Scheelde volgens mij ook niet zoveel in prijs
En het met een rietje drinken? Doe ik nog wel eens als ik vlak daarna mijn tanden moet poetsen en iets met zuur of suiker drink.
Het was de allereerste keer, bij de apotheek heb ik gewoon om het goedkoopste supplement gevraagd en dit gekregen⊠hopelijk heb ik het nooit meer nodig (vanavond maak ik het laatste zakje op), maar de volgende keer houd ik dit zeker in gedachten!
@Strawberry, dat had ik eigenlijk moeten doen! Ik heb er nog even aan gedacht, maar ik heb geen rietjes in huis en had niet verwacht dat ik het zo irritant zou vinden.
Aan de kat die NU eten wil en me al twee keer wakker heeft gemaakt.
Dr staat zoân vies joch de hele tijd op de grond te spugen op het station. Ik wil er eigenlijk wat van zeggen maar dan krijg ik waarschijnlijk alleen maar een vette bek terug.
Gisteren verjaardag vieren van broertje en mij met familie, kreeg migraine (vooral aura) in de ochtend, was al matig. Nu vandaag ben ik jarig en heb ik vanochtend weeeer zoân aura en wat hoofdpijn ook nu
Niet dat ik t echt groots ga vieren maar hoezo moet dat vandaag
Wat rot! Ik heb/had ook migraine met aura. Heb je er speciale medicatie voor of? Alsnog gefeliciteerd!
Ik heb goud geld betaald voor een LEEG flesje waarin versgeperste jus moest zitten.
Was kort in gesprek met een medewerker en ik vrees dat ik gewoon achteloos met de handscanner dat flesje gescand heb ZONDER HEM TE VULLEN?! Pakte net mân boodschappen uit en stond een tijdje dom te kijken naar dat lege flesje in mân handen
Gewoon ff terug naar de servicebalie!
GĂȘnant, maar miss doe ik het nog wel.
Echt een duur product gewoon.
Ja wel gĂȘnant, maar je bent geen dief van je eigen porto toch?
Die medewerkers hebben vast gekkere vragen gehad.
vind dit echt grappig, dit had mij ook zoo kunnen overkomen
Mijn stappenteller die nou elke keer aan komt zetten met âje hebt de laatste tijd teveel gezeten.â Jonge je bent hier om mn stappen te tellen niet om te zeggen dat ik een lui varken ben hjb.
Heb mân mailbox van werk gecheckt en stelt weinig voor, weet dat morgen vrij rustig wordt en heb vanmiddag gezellig wat wijntjes gedronken bij mân zus maar tĂłch kan ik niet genieten van deze laatste vakantiedag omdat ik morgenochtend weer moet werken Slaat echt helemaal nergens op
Dat ik op een website mân ww ben vergeten en geen reset ww mail krijg. Nu kan ik niet bestellen.
Dat ik zo snel eetvlekken op mân kleren maak. Zo irritant van mezelf, leer eens normaal eten. Het helpt ook niet dat ik zeker 1x per dag onderuit op de bank eet
Heb je een schort in huis? Dan kun je die nog aantrekken tijdens het eten haha.