Gisteren verjaardag vieren van broertje en mij met familie, kreeg migraine (vooral aura) in de ochtend, was al matig. Nu vandaag ben ik jarig en heb ik vanochtend weeeer zo’n aura en wat hoofdpijn ook nu
Niet dat ik t echt groots ga vieren maar hoezo moet dat vandaag
Wat rot! Ik heb/had ook migraine met aura. Heb je er speciale medicatie voor of? Alsnog gefeliciteerd!
Ik heb goud geld betaald voor een LEEG flesje waarin versgeperste jus moest zitten.
Was kort in gesprek met een medewerker en ik vrees dat ik gewoon achteloos met de handscanner dat flesje gescand heb ZONDER HEM TE VULLEN?! Pakte net m’n boodschappen uit en stond een tijdje dom te kijken naar dat lege flesje in m’n handen
Gewoon ff terug naar de servicebalie!
Gênant, maar miss doe ik het nog wel.
Echt een duur product gewoon.
Ja wel gênant, maar je bent geen dief van je eigen porto toch?
Die medewerkers hebben vast gekkere vragen gehad.
vind dit echt grappig, dit had mij ook zoo kunnen overkomen
Mijn stappenteller die nou elke keer aan komt zetten met ‘je hebt de laatste tijd teveel gezeten.’ Jonge je bent hier om mn stappen te tellen niet om te zeggen dat ik een lui varken ben hjb.
Heb m’n mailbox van werk gecheckt en stelt weinig voor, weet dat morgen vrij rustig wordt en heb vanmiddag gezellig wat wijntjes gedronken bij m’n zus maar tóch kan ik niet genieten van deze laatste vakantiedag omdat ik morgenochtend weer moet werken Slaat echt helemaal nergens op
Dat ik op een website m’n ww ben vergeten en geen reset ww mail krijg. Nu kan ik niet bestellen.
Dat ik zo snel eetvlekken op m’n kleren maak. Zo irritant van mezelf, leer eens normaal eten. Het helpt ook niet dat ik zeker 1x per dag onderuit op de bank eet
Heb je een schort in huis? Dan kun je die nog aantrekken tijdens het eten haha.
Haha wat voor obscure onderwerpen had je gevonden?
M’n vriend die in z’n joggingsbroek naar de supermarkt gaat. Irritant vanwege joggingsbroek (tokkie) maar nog irritanter omdat je z’n zakie DUIDELIJK ziet zitten. Hij vind dat ik overdrijf.
Haha voorbereidingen treffen om onderuitgezakt op de bank te kunnen eten vind ik succesful adulting x 10! @kleinmaargroot
Vind ik ook.
Haha ga jij nooit in je kloffie naar de supermarkt dan?
Ik zou ook wel irritant vinden als iedereen de piemel van mn vriend door zijn kleding heen ziet zitten eigenlijk
Dit is zo’n grijze joggingsbroek. Met het bekende bobbelprobleem. Vind het een beetje gek.
Dankjewel!