Maar misschien ben ik daar ‘ouderwets’ in ofzo. Vind zulke dingen alleen voor de ogen van je partner. velen zullen dat conservatief vinden denk ik.
Ik snap niet waarom je een joggingsbroek tokkie noemt maar goed
#freethenipple #freethebulge
Misschien niet de goede bewoording, sorry. Je hebt tegenwoordig natuurlijk leuke joggingsbroeken. Dit is echt zo’n broek waarvan je denkt: waarom heb je die nog in je kast? Heel lekker voor op de bank, minder voor in het openbaar.
Een trainingsbroek in het openbaar vind ik ook erg tokkie en slordig😬
Ook met een wit hemd erop met sokken in sandalen en een gouden ketting?
Anders indd met gewoon een trui erbij ofzo wel prima voor ff naar de supermarkt vind ik.
Haha gelukkig checkt hij maar één box van jouw lijstje. De druppel was in dit geval de bobbel.
Dat mijn wasmachine inmiddels al een half uur over 1 minuut doet. Hallo ik wil slapen
Is de inhoud niet te zwaar?
Ik snap niet dat we überhaupt nog dingen ‘tokkie’ noemen.
Als ik uit eten ga, vind ik het fijn om de tijd te nemen. Soms rust ik gewoon uit, terwijl ik mijn gerecht nog niet op heb en dan komt zo’n serveerder (m/v/x) 2x in 10 minuten vragen of het gesmaakt heeft en of ze het weg mogen halen. Eh, nee? Laat me gewoon rustig eten joh.
Vorige keer was ik in een restaurant waar ze serieus in 20 minuten 4x zijn geweest terwijl we het laatste tijdslot hadden. Vandaag ook weer in een restaurant waar het eten super lekker was maar ze zo’n haast leken te hebben met afruimen terwijl we expres het laatste tijdslot nemen om 2u te blijven. Kan daar echt bloed chagrijnig van worden. Heb de tweede keer na hooguit 5 min nóg een serveerder niks gezegd en gewoon het eten laten afruimen, omdat ik wel rustig kan praten maar de irritatie in mijn stem echt niet te verbergen zou zijn.
Niets ongewoons, maar gelukkig net klaar dus ik kan eindelijk naar bed
Er zit hier iemand in een auto te toeteren om de paar minuten. Echt kap er mee
Sorry
Hahaha ja klopt ook herkenbaar. Wanneer die op de fiets zit valt het niet meer op hè. Maar wanneer die afstapt
Je bent er gelukkig mee gestopt, fijn!
Dat er zoooooo vaak reclame op tv is :(. Logisch zo dat steeds meer mensen Netflixen ipv TV kijken .
Dankje!
Ik heb wel eens van die triptanen gekregen maar had niet echt het idee dat die meer deden dan paracetamol/ibuprofen voor de hoofdpijn (die valt redelijk mee laatste keren). Tegen die aura’s zelf is volgens mij niet echt wat te doen toch? Vind die zo hinderlijk
Ik leef in joggingsbroeken als ik thuis ben. Moet me van mijn man ook altijd omkleden als ik naar buiten ga. Doe ik soms wel en soms niet. Dan maar ‘tokkie’, boeie.
Ik weetniet meer hoe die medicatie heet wat ik had. Ik had inhalers die ik direct moest nemen als ik een aura voelde opkomen. Ik kon dan ook niet meer praten, zag overal sterretjes, verlamming. Echt heel naar, maar als ik dat op tijd gebruikte hielp het wel wat. Hoop dat het inmiddels beter gaat!