Waar erger je je aan? #10

Buiten dat om is het een hele fijne sportschool met een trainer op 5 vrouwen. Als ik op zeg en later weer aanmeld ben ik nog meer geld kwijt :sob:

1 like

Oh ja, die pijn is echt verschrikkelijk! Jaren geleden ook zo’n operatie gehad en herinner me vooral die pijn. Beterschap!! :four_leaf_clover:

1 like

Aah das ook lastig, ik heb t andersom. En korte broeken laten ook alles anders lijken dan lange broeken op een of andere manier

1 like

Bij ons het wasmachine, als je de aan uit knop ingedrukt houd krijg je het deurtje weer open. Ik vergeet regelmatig iets maar kan het er altijd nog bij doen. Misschien kan de jouwe dat ook?

Nee helaas niet! Als hij eenmaal is begonnen blijft de deur op slot tot hij helemaal klaar is :cry: is een oud ding. Ik verlang nu echt naar zo’n hippe met een klepje voor als je iets vergeten bent, die alle influencers ook hebben.

4 likes

Even topje op de hand wassen? Droogt snel met dit weer.

Ja ben ik nu aan het doen! Maar zo stom haha, als het niet voor dit topje was had ik überhaupt geen was gedraaid vandaag :joy: nouja heb ik in ieder geval weer meer schone kleren straks

6 likes

Spotify heeft vandaag bijna mijn hele databundel verbruikt zonder dat ik die app überhaupt gebruikt heb. Echt zo stom, de maand is pas net begonnen ook :rage:

:rage::rage::rage::rage::rage::rage::rage::rage:

Net een zwaar onprettig gesprek gehad met medewerker van K PEEEE. N. Ik stap dus over met m’n abbo deze maand en hij deed er ALLES aan met allerlei aanbiedingen om me bij hun te houden. Ik ging er niet op in want kies expres door de prijs voor een ander. Ineens allerlei kortingen etc., Ja rot op? Ik bleef netjes maar die man werd onvriendelijk en dwingend. Bah zeg! Kan me voorstellen dat er mensen zijn die alsnog dan bij zo’n provider blijven na zo’n gesprek maar echt om de verkeerde redenen. Ben nog helemaal pissig! Echt wat een gedrag. Uiteindelijk bedankt voor het gesprek en midden in het gesprek opgehangen want was hier echt niet van gediend. En hij bleef maar op me in praten

5 likes

Ik heb de vogelkooi een paar uur geleden schoongemaakt en ze zitten nog steeds bovenin. Halloooo ga eens genieten van mijn harde werk

5 likes

Een hartje voor de herkenbaarheid :sob: Gelukkig mogen wij dit fijne taakje nu doorschuiven naar onze partners.

1 like

Aan mezelf. Heb via mijn hobby (online) contact met iemand die ik best beter zou willen leren kennen, maar vind het echt ongemakkelijk om iets voor te stellen of vragen om bijv telefoonnummers uit te wisselen

Buienradar

De liedjes van Olivia nog wat wat 100000000x gebruikt wordt overal door iedereen en hun moeder.

3 likes

Ik vind dat dus echt een leuk liedje en een mooie stem. Ik weet niet wie het is maar ik zing altijd mee!:no_mouth:

1 like

ongevraagd advies: het is in principe gewoon contractbreuk als zij niet binnen sporten maar je daar wel voor betaalt (nu er geen onvoorziene omstandigheden meer zijn wegens corona). Dus je staat dan echt in je recht om t op te zeggen of in ieder geval compensatie te vragen (dus misschien als je later weer aanmeld dat je dan niet hoeft te betalen)!

Maar als t een fijne sportschool is is het wel kut om zo die confrontatie aan te gaan

2 likes

Chef special

Geloof het of niet maar ik ben een keer goed geslaagd bij bershka voor shorts. Normaal zijn al die kleren daar poppenkleren waar ik mijn niet-tiener-figuur niet in krijg maar de jeansshortjes hebben een goede lengte en geen bizar strakke pijpjes waardoor je omgekeerde muffin krijgt

Het is deze volgens mij:
https://www.zalando.nl/bershka-jeansshort-dark-blue-bej21s03i-k12.html

2 likes

Dat ik hier de mensen hoor trommelen die kennelijk met mooi weer in het park djembe gaan spelen. Echt, zo dicht aan het park woon ik niet, ga weggggggg

1 like

Ah, zo 2003

3 likes