Ik word een half uur eerder oid geappt dat we vandaag eerder beginnen met testen dus ik race naar het lab om alles klaar te zetten en jawel: loopt toch uit
Dat ik door mijn oogziekte naast al het bekendr ongemak ik dus zelfs niet meer tegen de kinder-achtbaan kan⦠bij bocht 1 al extreem misselijk. Trekt me wel over de streep voor een oogoperatie, maar kak is het wel
Ooohh dat klinkt wel echt een stuk heftiger dan wat ik heb! Dat klinkt helemaal eng, brr.
Ik merk vaak dat ik ineens niet meer goed kan lezen, niet meer helemaal goed focussen ofzo (begint heel subtiel), daarna krijg ik een soort blinde vlek in mān zicht en daarna krijg ik zoān zigzag lichtflits die steeds groter wordt. De hoofdpijn daarna is heel wisselend, soms valt t mee, soms erger met misselijkheid.
Maar ja ik heb het 4/5x per jaar dus kun je verder ook weinig mee. Ook al die mogelijke triggers, valt niks uit te halen, kan echt van alles zijn. Zoals dit op thuisarts:
" Soms voelt u dat er een aanval aankomt. Uren tot een dag van tevoren kunt u deze dingen merken:
- U bent heel actief of juist sloom.
- U bent opgewekt of juist somber.
- U gaapt vaak.
- U heeft zin in lekker eten"
Dit ben ik elke dag haha
Ja lezen kon ik ook niet meer, en praten niet omdat mn linkermond ging hangen. Bij mij had ik er vooral meer kans op tijdens mn menstruatie maar ik ben er bijna overheen gegroeid. Ze zeiden ook dat triggers bijv. Cola, cafeĆÆne, moeheid kon zijn . En haha die mogelijke triggers die jij hebt gekopieerd zijn wel heel breed. U heeft zin in lekker eten hahaha wtf. Iig wel heel klote voor je. Heb je nog wel een beetje je verjaardag kunnen vieren?
Haha ja met al die vage triggers kun je zo weinig he⦠Maar wel fijn dat je er bijna overheen bent gegroeid!
De hoofdpijn zelf viel gisteren redelijk mee met paracetamol enzo, dus er zijn nog wel vriendinnen langs geweest en ik heb verstandig maar geen alcohol gedronken, beetje spelletjes gespeeld. Was uiteindelijk wel leuk!
Wij zijn vandaag naar de Efteling, maar die wachttijden zijn echt niet te doen voor elke leuke attractie een uur wachten
Ik wil een klacht over mijn supermarkt indienen maar dat kan volgens de website alleen bij de bedrijfsleider. Ehm ja mijn klacht gaat juist over hem Nu voel ik mij net een Karen die bij het hoofdkantoor in de wacht hangt
Ben nu heel benieuwd naar je klacht.
Ik wilde een product uit de bonus, was er niet. Dus ik vroeg het aan een medewerker die had geen idee, moest ik bij servicebalie vragen. Ok prima. Ik daar vragen kreeg ik van die vent eerst een: als het er niet ligt dan is het er ook niet. Ik vroeg heel beleefd of het dan later vandaag of van de week werd aangevuld want dan kwam ik wel terug. Vervolgens kreeg ik een snauw ik zeg toch dat er niet is. Ik zo nou bedankt voor de informatie en ik draai mij om. Waarop hij vervolgens tegen zijn collega begint hahah ja altijd die domme vragen terwijl het er niet ligt. Dus ik draaide mij weer om van nou sorry maar lijkt mij toch heel logisch dat ik hier om vraag en ik vind dit niet zo beleefd wat u nu doet. Die man begon weer te snauwen dus ik ben toen maar weg gelopen. Maar vind beetje absurd dat je zo met klanten om gaat Ʃn dit is de zoveelste keer dat ze producten niet hebben
Jaa klopt! Maar zelfs dat zat er niet in want ik was maar een domme kut klant volgens die man. Dat zei hij niet maar ik zag het hem denken.
Ik hang ook nog steeds in de wacht maar het gaat mij nu echt om mijn principe.
Ik kan ook niet ff naar een andere AH want het gaat om een watermeloen en ik heb echt geen zin om 15 min met dat zware ding te moeten sjouwen omdat ze 2 minuten verder op niet ff de moeite kunnen doen spullen in te kopen.
Precies! Ik hoef die hele watermeloen ook al niet meer ik eis nu gewoon een compleet nieuwe AH met genoeg producten op voorraad + fatsoenlijk personeel.
Go big or go home
Nou ze gaan mijn klacht in behandeling nemen. Ik verwacht dat ze hier helemaal niks mee gaan doen
En anders lekker op twitter gooien . Is misschien een nare manier, maar dan wordt het vaak beter opgepakt.
Jaa ze nemen weer contact met mij op en als dat niet gebeurd dan gaat het op twitter!
Je moet altijd zeggen dat je verwacht op de hoogte gehouden te worden van de afhandeling van de klacht
Oh heel erg niet netjes inderdaad. Zou ik ook niet van een filiaalmanager verwachten.
Aah kijk dit zijn pro tips!
Bestelling laminaat voor zaterdag, mogelijk komt het morgen maar misschien ook niet. Woensdag zou het laminaat gelegd wordenā¦.
Gisteren werd het oude laminaat opgehaald, vandaag zou de rest gehaald worden. Update die gast mij heel de dag en ineens geblokt. Stuur dan gvd dat het niet meer uitkomt. Gelukkig heb ik meerdere accounts. Hij wilde mij zelf op instagram toevoegen
@Foefjeisthuis omg dit doet medenken aan wat een collega van me eens had meegemaakt. Ze zocht bij het Kruidvat naar een kokosproduct voor haar haren. Ze kon het niet vinden en ging toen naar een medewerker, die haar vervolgens vertelde: āMisschien moet u eens in een van onze filialen in de wat etnischere buurten zoekenā. Ze heeft toen een klacht ingediend maar er werd alleen gereageerd op het deel dat het product niet op voorraad was ipv op de racistische opmerking.