Waar erger je je aan? #10

Ik ben best tan omdat ik veel buiten ben maar ik erger me zo aan mijn tan lines op mijn benen van mijn shorts, echt een hele duidelijke overgang en dan lekker witte bovenbenen, ziet er niet uit :sob:

Boven niet omdat ik steeds andere tops aan heb van t-shirt naar spaghetti straps maar broekjes en rokjes zijn allemaal dezelfde lengte.

Whuuut! Dat vind ik echt 100x erger! En wat slecht hoe er met haar klacht is om gegaan

Inmiddels lekker thuis hoop ik? Beterschap en hopelijk voel je je snel weer beter!

1 like

Ik ben keihard aan het janken door de Gilmore Girls seizoen 3 finale en ik ben een wrak. Waarom ben ik zo!!!

2 likes

Bij Rory’s speech?

Ik ben blijkbaar te gaar om op te letten en nou heb ik kipnuggets in plaats van chilli cheese nuggets. Had juist besteld omdat ik zo’n zin had in chilli cheese nuggets

Dat tampons met inbrenghuls ineens ook verboden zijn en ik daar te laat achter kom waardoor ik ze nu nergens meer kan krijgen. En ik weiger echt pertinent om tampons zonder applicator te gebruiken dus nu mag ik fijn voor een godsvermogen gaan inslaan via Amazon. Echt leuk om een vrouw te zijn. Met die papieren rietjes en houten lepeltjes kan ik wel dealen maar dit slaat echt nergens op.

JašŸ˜‚ en bij het stukje dat Rory belt met Jess en afscheid neemt🤣 Ik ben zo gehecht aan Rory die thuis woont en haar Chilton avonturen.

3 likes

Zijn deze niet goed?

Ik ben Hamilton aan het kijken op Disney, maar man, had Lin Manuel Miranda niet even iets meer zanglessen kunnen nemen voordat hij zichzelf de hoofdrol toebedeelde? Ik erger me echt aan zijn gezang.

1 like

Nee die van Tampax zijn heel anders dan OB, die vind ik niet fijn :sob:. Maar thanks voor het meedenken.

Oh sorry! Ik heb nog nooit een tampon gebruikt dus ik heb geen idee :joy:

1 like

Hij klinkt altijd alsof hij buiten adem is :sweat_smile:. Ik vind het ook zo irritant bii die nieuwe film In the Heights, gebaseerd op een musical die hij ook heeft geschreven en de hoofdrol op broadway in speelde. De acteur die nu de rol speelt zingt ook precies met dezelfde ademhappende stijl :expressionless:

1 like

Dat ik weer ziek ben. En dat de stress buikpijn die na een half jaar elke dag pijn ineens weer terug is :sleepy:

1 like

Verboden? Die van kruidvat eigen merk zijn wel fijn en op de site staat dat ze alleen in de winkel verkrijgbaar zijn. Voor de zekerheid misschien toch maar wat inslaan als ik ze kan vinden want ik kan ook niet zonder😭

1 like

Je hebt ook tampons met een kartonnen inbrenghuls!

Nee het oude gewoon via marktplaats. Het nieuwe zou van de gamma komen :roll_eyes:
Echt niet okƩ. En annuleren kan nu ineens ook niet want het zit te ver in het proces.
Welk proces? Dat het niet geleverd wordt?

Ik wil deze graag zien sinds ik door TikTok continu dit liedje in m’n hoofd heb: ā€œUsnavi all night, you barely even danced with me — don’t make me laugh I’ve been trying all night you’ve been shaking your ass for like half of the heightsā€ :dancingbanana:

6 likes

Ik was gisteren bij Kruidvat en daar hebben ze dus helemaal niks meer 🄲

@Echo welke zijn dat dan? Want ik kan momenteel niks anders vinden dan normale tampons.

Ik heb vannacht een uur wakker gelegen omdat mijn buurman z’n koffer nog moest inpakken ofzo. Snap ook niet waarom mijn brein dacht dat dat geluid luid genoeg was om wakker van te worden.