Is een -figuur een ding? Dan heb ik eindelijk mijn figuur ontdekt! Ik noemde mezelf altijd een surfplank maar dit is beter.
Een plank figuur hebben is inderdaad een ding
Oh ik dacht dat het een deurfiguur was
De plank is helemaal recht. Ik heb te veel make over programmaâs gekeken en nog niet van een deur figuur gehoord
Ik vind het zo irritant als ik een sportlesje doe en de instructeur dan dat gaat filmen van de hele groep en dat het dan weer op insta komt te staan. Hallo ik kom hier om te sporten, ik wil niet met mn rode hoofd op insta
Dat mag toch niet ongevraagd?
Nee maar doen al die hippe sportclubs wel allemaal
Ugh zo kan je ook niet meer prettig sporten lijkt me
Ik stress m al de pan uit als mijn tien minuten overstap een 5 minuten overstap word. Dit is echt super kut en heel veel succes met de rest van je reis. Hoop dat dat beter gaat
Mijn vriend heeft vandaag een tweede sollicitatiegesprek en ik ben super zenuwachtig en hij is super relaxed. Als of ik zelf aan het solliciteren ben, wordt helemaal gek van mijzelf.
Dat als je thuis komt van vakantie, je nauwelijks de deur open kan maken door die stomme post. Bleh en dan moet je dat ook nog eens allemaal open gaan maken.
2(!!!) uitnodigingen voor buurt bbqâs, echt doe normaal.
De Golden Retriever van mijn ouders is 2 dagen bij me geweest. Van mij zou die elke dag mogen komen die schat maar word helemaal gestoord van die haren overalđ± overal waar ik kijk liggen blonde plukjes. Kan zo ongeveer een nieuwe hond samenstellen van al dat haar
Mijn vriend moest vannacht overgeven. En mijn beide katten hebben ook al over gegeven. Ideaal
Van die sociaal-wenselijke gesprekjes waar je echt geen zin in hebt. Had er gisteren eentje bij de kapper en vandaag tijdens mân huidbehandeling. Hoeft echt niet, mensen! Ze stelden echt precies dezelfde vragen ook
Aan het âschattigâ overdreven engelspratende meisje die ik steeds vanuit mijn tuin hoor. Ben bang dat dit mijn nieuwe buurmeisje is.
Aan dat er gister en vandaag al 2x bij mijn huisnummer wordt aangebeld via het bellentableau terwijl er gisteren onbekenden voor de buitendeur stonden en vandaag niemand meer? En het is niet eens dat ik het bovenste knopje ben ofzo, want we hebben gewoon cijfers 0 tm 9 dus ze moeten mijn huisnummer van twee cijfers zelf maken. Ben al 2x zo wakker geschrokken uit mân dutje en voor niks half slaapdronken naar mân intercom gegaan oh en het geluid staat bij mij binnen op zân zachts maar is nog steeds mega hard dus meteen chagrijnig door combi net wakker en hard geluid
Ja stom! Verpest zoân behandeling soms ook een beetje vind ik
Wees blij dat het een golden met plukken is ipv een labrador met losse haren
Mezelf, ik zit al een paar uur mezelf vol te gooien met water ( en constant naar toilet om te plassen) omdat ik dacht te weinig gedronken te hebben want uitgedroogde lippen.
Kijk ik net in de spiegel, zie ik dat ik een super matte lipstick op heb
Haha ik vind het allemaal niks. Heb echt een schijthekel aan stofzuigen maar de liefde voor de hond is het waardđ