Waar erger je je aan? #10

Ga je voor het eerst een paar dagen weg, heb je het eerste restaurantje waar je gaat zitten zeikende Belgen naast je

Jaaa met een panty indd! Vooral als je op een houten harde stoel zoals barkruk zit ofzo. Raar, kan iemand het verklaren? Want het is eigenlijk gewoon een zacht stofje als je het zo voelt.

Dit heb ik ook! Ook echt zo precies waar mijn bil overgaat in been. Ik dacht door het zweten in combinatie met synthetisch stofje.
@Karl_Lagerfeld

1 like

Oh my ik heb dit ook hoor, ik moest een keer met een panty tijdens een verjaardag op zo’n witte plastic tuinstoel zitten en ik werd echt heeeelemaal gek, was echt een combinatie uit de hel.

1 like

Vandaag heb ik bij kruidvat nog wat doosjes kunnen vinden van het eigen merk en er hing geen bordje of iets bij met info over dat het uit het assortiment gaat. Hopelijk passen ze het product gewoon aan en blijft het. Misschien zou je het nog bij een ander filiaal kunnen proberen.

1 like

Jeetje ik kon bijna niet geloven dat die inbrenghulzen verboden worden/zijn maar het staat hier inderdaad echt.

Hopelijk verzinnen ze snel iets wat een beetje hetzelfde en goed werkt

3 likes

Maar zit je rokje/jurkje er dan niet tussen? Dat zou de jeuk kunnen verklaren als het een wollige stof is

1 like

Op tiktok wordt er vaak :hourglass: gereageerd bij vrouwen die echt geen :hourglass:Figuur hebben, maar een duidelijk :apple: of :door: figuur hebben. Dat is dan als compliment bedoeld, maar dat is het toch totaal niet? Je kan ook mooi zijn wanneer je weinig vormen hebt of wanneer je volste punt juist je buik is. En tochh overal die :hourglass: wanneer dat totaal niet het geval is. :rage:

1 like

Er is vandaag onderhoud dus we hebben geen water van 9.30 - 15.30. OkĂ© dat is nodig, dus het moet maar, maar ik vind het wel kut met m’n man thuis werkend en ik met verlof en gewoon elk uur willen kunnen plassen met die dansende baby op m’n blaas. Dat er moet worden voorbereid en ze de straat eerder dan 9.30 openhalen snap ik ook. Maar moet dat om FUCKING 6.30 UUR met zoveel teringherrie?! Om dan vervolgens om 7.30 uur al klaar te zijn en dan maar met koffie onder m’n raam te gaan staan ouwehoeren?? Al 20 minuten nu hĂ©. Grrrrr
Ik heb nu nog water, er kan gewoon een emmer over je heen, maat :angry:

3 likes

Wellicht kan je de betreffende emmer water voor doorspoelen van wc beter gebruiken :stuck_out_tongue:

1 like

Heb nog een half uur water, er staan al 2 emmers klaar voor de wc gelukkig. En woon om de hoek van een paar eettentjes dus ik overleef het wel.

2 likes

Wij zitten in een vakantiehuis met vrienden. Maar het is meer de man die bevriend is met mijn man, dus de familie krijgen we ‘cadeau’ (en zij andersom ook uiteraard). Maar zij is 15 jaar ouder dan ik, ik heb totaal geen klik met haar en daarbovenop komt dan ook nog dat ze super lomp doet met spullen. We zitten hier 8 dagen en zij deden de eerste boodschappen en wij de tweede lading boodschappen (incl avondeten). Maar zij zegt dus “oh dit zijn mijn boodschappen en dat mag jij niet hebben”. Zo pakte m’n man een fles water en kreeg meteen commentaar dat het ‘hun’ water was. Maar ook met chippies voor de kinderen “heb jij je eigen chips?”. Ff serieus. We zitten hier met zijn allen, doen omstebeurt boodschappen, doe ff normaal man. Nog maar 3 dagen :upside_down_face::upside_down_face: ze werd net ook soort boos dat we eitjes hadden gegeten. Flikker op man

20 likes

Dit type mensen zijn echt de hel. Succes nog de komende dagen.

5 likes

Pakt ze wel spullen van jullie?

Is haar man ook zo? Wat een ramp, laatste keer dat jullie met hun op vakantie gaan :sweat_smile:

Haha o wat vreselijk zeg. Doe ff relaxed op je vakantie, zou je willen zeggen. Dan had ze maar beter moeten communiceren voordat ze boodschappen ging doen. Dan had je nog een bestelling kunnen doorgeven :joy: Verder wel redelijk gezellig
?

Nou
 ze had dus “onze” jam gepakt en die opgemaakt en daarna wilde mijn dochter graag een broodje jam. Maar dat kon dus niet meer en toen deed ze alsof ze van niet wist :sweat_smile: het boeit mij ook verder niet, want dan krijgt ze chocopasta, maar doe dan niet alsof je van niks weet terwijl je zelf zo panisch bent.
Haar man is echt juist super relaxed met alles en wordt ook soort gecommandeerd door haar, vind ik. Normaal gaan we op wintersport met hen, maar dat is toch anders omdat je de hele dag je eigen ding doet op de piste en daarna voornamelijk eet en slaapt in je appartement. Nu zit je de hele dag ook met hun.

@kleinmaargroot jawel, gister zijn we zonder hen weggegaan en nu zitten we ook zonder hen op een strandje hier. Ze zijn ook iets trager dan wij, dus we gaan dan maar gewoon weg :sweat_smile:

7 likes

Dit zou ik zo irritant vinden, maar klinkt wel alsof je er relaxt mee om gaat! En inderdaad als je zo let op wat van jou is, weet je heus wel dat die jam niet van jou is.

Ik vind het zo stom dat ik op Linkedin steeds meer trouwfoto’s, verhalen over kinderen en meer van dat soort persoonlijke dingen langs zie komen. Soms met een flinterdun “persoonlijke mijlpaal”/“ik ben mijn werk” sausje eroverheen, soms niet. Ik vind het echt ongepast, dat is daar helemaal niet voor bedoeld. Gaat heen en post je persoonlijke sores gewoon op facebook of zo.

49 likes

Ik weet dat een collega kutwerk aan het vermijden is momenteel maar omdat we ‘aLs TeAm’ moeten functioneren, moet ík dat werk oppakken voor de deadline terwijl het mijn taak niet is. Die gast ging iets doen dat hooguit 15 min zou moeten duren. Echt stom dat we niet op kantoor zitten want ik heb geen zin om via Teams discussies te voeren :triumph:

Ik vind het niet erg om zo nu en dan dingen op te pakken maar bijna dagelijks doe ik het nu, gaat nergens over.

Ik heb LinkedIn app een paar weken geleden van m’n telefoon verwijderd, wat een verademing is dat. Tuurlijk check ik af en toe even, maar ik vind het zo’n eenzijdig platform met “kijk mij nou” posts, zit zwaar in m’n irritatie. Overigens ook de zakelijke posts hoor. Ik ben zelf ook niet iemand die dingen plaatst dus misschien dat het daaraan ligt, ik moet het alleen hebben/bijhouden voor eventuele sollicitaties na m’n studie.

3 likes