Waar erger je je aan? #10

Elke week als ik met mijn moeder video bel en ik geen make-up op heb vraagt ze of ik moe of ziek ben en het begint me nu wel echt de keel uit te hangen.

Ik merkte aan mezelf dat als ik wist dat we gingen bellen ik vaak even make-up op deed zodat ik dat gezeik niet kreeg. Hoe stom is dat?

“Gaat alles wel goed? Je ziet er zoooo moe uit! Ben je ziek??”
Tief op :rage:

2 likes

Mensen in de sportschool die tussen hun set van 10 dan 5 min pauze houden en op hun telefoon gaan lezen :weary: waardoor jijzelf niet door kan
En mensen die dan erna hun machines of apparatuur niet schoonmaken :weary::weary:

3 likes

Mijn huisarts. Probeer een afspraak te maken om bloed te laten prikken. Maar je mag alleen om 8:00 bellen om een afspraak te maken en ze maken alleen een afspraak voor dezelfde dag. Nou ik kom er dus niet tussen. Voelt net of ik een tafel wil reserveren voor een heel exclusief restaurant. Ik hoop dat het me deze week nog gaat lukken, moet volgende week weer werken en dan wordt het al helemaal lastig.

1 like

De knoflookboter bij mijn Appie is uit het assortiment :face_with_symbols_over_mouth: was juist verslaafd aan dat spul

dat de dj op de radio een item heeft over reclames, maar steeds réclame zegt ipv gewoon reclame

1 like

Jaa zo irritant man, ik zeg er altijd wel wat van maar dan doet ze altijd alsof ze het aardig bedoelde.

Het is niet zo moeilijk vind ik, als je iets op iemand’s uiterlijk aan te merken hebt wat niet binnen 5 minuten gefixt kan worden hoef je het niet te zeggen. That’s it. Makkie. :stuck_out_tongue:

2 likes

Oh ja dat snap ik wel. Ik vind het zelf wel echt nuttig voor mijn vakgebied, en ik haal er veel goede tips e.d. uit, je kunt goed zien waar andere organisaties mee bezig zijn en wat er speelt. Dus ik wil het wel gewoon blijven gebruiken, ook al post ik zelf eigenlijk nooit iets. Ik gebruik trouwens ook niet de app, ik log gewoon af en toe in.
Die irritante posts zijn trouwens ook zonder uitzondering van mensen die ik niet ken, omdat mensen in mijn netwerk die dan geliked hebben.
Robert het kan me niet schelen dat je nu een echt team voor het leven vormt met jouw topper Rosalie of dat het feit dat Gijs naar de basisschool is gegaan en veters heeft leren strikken je heeft doen inzien dat “het allemaal om verbinden draait he”. Rot op.

3 likes

Wow

1 like

ik heb deze zelf verzonnen hoor :joy: maar het zijn wel dat soort posts

3 likes

:grimacing: Creepy! Denk je dat het vanuit je ex of haar komt? Of beiden misschien? Ik bedoel als je partner ineens op je ex gaat lijken moet dat toch wel opvallen, denk ik?

Ah, de TikTok trend die 2 weken later nog slechter uitgevoerd op reels komt :+1:t2:

9 likes

Ik ben benieuwd wat je bedoeld, heb je een voorbeeld ?

Instagram reals zijn mijn favoriete irritainment.

3 likes

Ohja ik doe instagram open en ik zie wat je bedoeld :slight_smile:

1 like

Dat ik zogenaamd lekker heb gekookt, maar het is echt vies…

En dat ik een courgette uit mijn koelkast pakte en hij in tweeën splashte en de binnenkant gewoon water was, dat overal zat.

1 like

Viel mij vandaag ook op en stoorde me er ook aan, haha. Weet niet meer welke zender, maar was het met een spel dat mensen een Italiaanse réclame moesten raden?

Volgens mij is dat radio 3FM

1 like

Niks erger dan eten dat tegenvalt :sleepy: Wat had je gekookt?

3fm ja! Heel storend vond ik het

2 likes

Rode bieten gnocci, kalamata olijven, gegrilde courgette, peterselie, zwarte knoflook en vegan blauwe kaas(dit maakte het echt vies)

Die irritante ‘statement’ filmpjes op Instagram met rare gebaren en handbewegingen :roll_eyes:

3 likes