Waar erger je je aan? #10

Keek net op m’n rekening en hij had het al stiekem overgemaakt :sunglasses:

69 likes

Haha dit ben ik, maar ik ben gewoon een idioot die daar niet over nadenkt. We rijden wel weer naar huis trouwens!

On topic, ik erger me aan mijn vriend, die op de smallere linkerbaan probeert te rijden terwijl hij dat eigenlijk niet durft, dus daarom maar ergens in het midden blijft hangen. Ugh

Dat familie geen rekening houdt met de kleinkinderen van mijn oma.
Ze gaan binnenkort het as van mijn oma uitstrooien en hebben al een hotel geboekt terwijl de kleinkinderen niet hebben kunnen aangeven of ze kunnen.

Ik kan dus niet en vind het dus echt heel stom dat ik dit niet kan afsluiten. Mijn oma wordt op dezelfde plek uitgestrooid als mijn opa. Ik ben dit jaar nog op die plek geweest daar, ook met het idee daar gelopen dat mijn opa daar is uitgestrooid.

Oh wat erg. Lijkt me echt heel zwaar. Hoop dat je wel lekker eten gaat krijgen

2 likes

Mijn oma is al 1 jaar dood. Het uitstrooien kan eigenlijk elke dag in het jaar. Dus het had overlegd kunnen worden met de kinderen en kleinkinderen.

3 likes

Wat lief!!! Welke tas heb je op het oog?

Ik had van de week al beschimmelde kersen en nu aardbeien. Ik ga wel weer gewoon chips eten

9 likes

En als ze wonder boven wonder eens niet beschimmeld zijn, zijn ze zuur. Chips stelt nooit teleur

7 likes

Zat lekker rustig in de trein naar buiten te kijken (zag herten, een ooievaar en konijntjes :smiling_face_with_three_hearts:), hoor/zag ik ineens iemand z’n nagels knippen :nauseated_face: hele zen moment weg, ik wil er nu uit

6 likes

Bedankt voor jullie steun @grace @Merrow

2 likes

Door deze post moest ik aan @panorama denken maar die is ook al weg zie ik :worried:

Ah jammer

Nagels knippen in de trein?? :nauseated_face:

1 like

Hans Teeuwen, ik vind hem echt zo vreselijk

14 likes

Ah, wat jammer!

Heb vandaag een wacom one tablet gekocht en ik erger me eraan dat ik niet direct dingen digitaal op papier kan zetten (geduld, wat is dat?). Zag er toch een stuk makkelijker uit in de YouTube video’s waardoor ik mij heb laten influencen.

Edit: we zijn een uur later en ik heb het eindelijk onder de knie! Nu begint het leuk te worden, haha. Was van korte duur, de ergernis.

2 likes

Vriend en ik hebben allebei bizar slecht geslapen door de tweede coronaprik van gisteren. Na een paracetamol sliepen we eindelijk en ineens ging zijn wekker ZES KEER af. Dus ja, ik word daar wakker van en hij viel telkens terug in slaap. Maak ik ‘m alsnog wakker, zegt ie: wel gek dat mijn alarm niet af ging… :exploding_head::exploding_head::exploding_head:

Over 6 weken heb ik een vooronderzoek om hopelijk mijn ogen te laten laseren. Ik draag al 10 jaar nachtlenzen en die moeten 6 weken ervoor uit, dus dat betekent dat ik nu al een paar dagen langzaam blind aan het worden ben. Uiteraard heb ik geen bril, dat heeft geen zin, want m’n sterkte verslechtert nu elke dag en ik heb al sinds m’n 14e niet meer gezien hoe mijn zicht “echt” is. Denk echt dat het een shock gaat zijn als ik mijn “normale” zicht terug heb. Voel me nu iig al een blinde mol en ben pas 3 dagen bezig, gok dat ik nu voor 3/4 nog “scherp” zie :tired_face:

Ja, zachte lenzen moeten 2 weken van tevoren uit, harde lenzen 4 weken en nachtlenzen 6 weken. Maar je mag tussentijds wel een bril dragen, maarja niemand met nachtlenzen heeft een bril want dat gaat niet. Wat nog wel zou kunnen is dat ik nu mezelf langzaam blind laat worden totdat ik het idee heb dat het stopt en dan voor de resterende tijd ff goedkope daglenzen van de drogist draag, dan hoef ik alleen die laatste 2 weken nog af te zien. Ik heb -1.75 en -3.50, maarja heb dus geen idee meer hoe het eruit ziet om die sterktes te hebben

1 like

Zou je dan niet zo’n goedkopere bril kunnen nemen van Ace & Tate of zoiets? Of denk je dat een bril gewoon helemaal niet lukt bij jou?

1 like