@Crystalfire Haha, dat dacht ik ook na dit verhaal. Ik zit tegen de -10 aan, dus zonder bril/lenzen kan ik echt niets. En ik weet niet beter dan dat een bril sterker is omdat die niet direct op je oog zit zoals een lens.
Mocht je toch een bril willen proberen voor de resterende tijd, bij Charlie Temple kan je een bril kopen voor âŹ25 inclusief glazen. Dan moet je alleen natuurlijk wel je sterkte weten haha.
Ahh hoop dat je ogen geschikt zijn om te laten laseren! Echt de beste beslissing van mijn leven haha
Thanks! Wist niet dat dat zo goedkoop kon. Ik zie wel dat je naast je sterkte ook je as en pupilafstand moet invullen, zou echt geen idee hebben⊠Voelt dan ook weer gek om bij de opticien te vragen, weten ze ook gelijk dat ze mij straks kwijt zijn als klant
(Oh en ik zit ook bij Pearle, maar ik heb juist alleen maar goede ervaringen met ze!)
Oh wow. Merk je ook nog gevolgen van die beschadigingen?
mn vriend had dingen voor ons besteld bij easytoys. Zou vandaag bezorgd worden, zitten we op de bank krijgen we een âwe hebben je gemistâ melding.
Dat postnl nu mijn seksavondje verpest
Ik ben echt helemaal klaar met mijn Fitbit. Mijn kcal worden constant naar beneden bijgesteld (het loopt naar achter terwijl je aan het hardlopen bent). Mijn appjes komen niet meer binnen als de batterij onder de 25% zakt en de ene keer werkt betalen met de Fitbit wel, en de andere keer niet.
Ik zou dan fitbit even contacteren, ze zijn daar best wel vriendelijk en snel met opvolging van klachten/dingen die niet goed werken. Kan ook rechtstreeks als je het niet bij hen hebt gekocht.
Heb ik gedaan en dan krijg ik dingen zoals âheb je âm al uit en aan gezet?â âweet je zeker dat ie verbonden is met Bluetoothâ en âmisschien is je horloge viesâ đ„Č
Hm, daar heb je ook niet veel aan. Misschien toch volhouden tot je het script voorbij bent
Jaaa! Ik ga even kijken of ik Coolblue te pakken kan krijgen. Dit werkt echt demotiverendđ
Coolblue is echt heel chill. Ben zelf ook niet tevreden over de fitbit omdat deze snel stuk gaat. Heb nu al 4x terug moeten sturen en krijg iedere keer weer een nieuwe van ze. Dus zeker even contact opnemen!
Het woord âwenkiesâ, instant kippenvelâŠ
Een exdate voegde me laatst toe op instagram maar nu bekijkt hij helemaal nooit mijn stories. En verder post ik eigenlijk niks, dus waarom volgt hij me dan
Ik ga morgen met mân vader dingen aan een kamer klussen en daar hebben we vandaag dingen voor opgemeten.
En ik wil eigenlijk niet zeuren, want het is heel lief dat 'ie me wil helpen, maar hij haalt met klussen (of vooral het voorbereiden daarvan) eigenlijk echt het bloed onder mân nagels vandaan. Trekt zijn eigen plan (terwijl het mijn huis is), luistert niet naar wat ik wil, praat steeds in halve zinnen zodat ik hem niet kan volgen. Het is dat het klussen zelf goed gaat, maar het liefst zou ik deze stap overslaan (maar geloof niet dat ik dat er bij hem in ga krijgen, haha).
Netjes gestreken, neem ik aan?
Om jouw gek te maken natuurlijk.
Ohja deze deel ik !
Zou het?
Opzicht is zijn doel bereikt, want je merkt het op? En als het hem niets boeit dan was hij echt wel eens een keer per ongeluk langs je story gegaan.
Maja misschien ben ik gewoon te veel irritante mannen gewend hoor.