Waar erger je je aan? #10

Waarom praat zelfs de overheid in kindertaal. Ik wil 8 uur slapen, niet 8 uurTJES. Das TE KORT! :rage:

28 likes

Een vriendin doet dat non stop sinds ze moeder is. Ze noemt zichzelf mamaatje, dr kind noemt zichzelf inmiddels ‘kindje, niet meer babietje’, de opvang heet schooltje. Alles is tje. Ik snap het niet.

9 likes

Ik heb het een keer uitgemaakt (?) met een date omdat toen ik vroeg om limonade diegene antwoordde: “Met aardbeitjes?”
Had ook kinderen

14 likes

Ik had er op gerekend dat dat soort zaken niet gingen terug komen. Maar helaas, ik heb ook al een verplichte knuffel moeten geven.

6 likes

Waarom kun je geen hele chats uit microsoft teams verwijderen??? Superirritant dit.

1 like

Je kunt ze wel verbergen. of bedoel je dat niet?

Nee, ik bedoel echt helemaal verwijderen. Je kan ook wel losse berichten wissen, maar ik wil gewoon m’n hele lijst wissen nu ik wegga bij het bedrijf.

1 like

Dat er zoveel restaurants op Thuisbezorgd op maandag gesloten zijn. Ik wil vanavond gewoon lekkere sushi bestellen. Maar dat wordt heel lastig zo te zien :sob:

3 likes

Is dat niet nu, dus dat sommigen na 17u wel open gaan maar nu nog als Gesloten te zien zijn?

Mijn broertje die mij negeert op Whatsapp. Hij reageert altijd alleen als hij dat wil. Een paar jaar geleden negeerde hij een uitnodiging van mij voor Kerst en nu negeert hij mijn vraag of hij de tuinversiering wil regelen voor mijn ouders hun huwelijksjubileum. Ik heb vorig jaar de tuinversiering geregeld voor mijn moeders verjaardag dus hij mag ook wel eens wat doen.

Nee heb al bij de openingstijden via Google gekeken. Die waar ik normaal wel eens haal, zijn blijkbaar morgen pas weer open (ik woon in een dorp net buiten Rotterdam trouwens dus niet zoveel opties). Dus dat wordt afhalen in Rotterdam met de auto dan denk ik.

Dan neemt hij dus niet op. :joy:

Als hij vandaag niet reageert ga ik het via zijn vriendin spelen. Maar dat vind ik ook sneu voor haar.

Misschien sommige dingen niet meer samen doen? Dus dat hij meer door de mand valt? Misschien dat ie het dan pas gaat voelen. Iig stoppen met hoofd feestplanner zijn

Iemand heeft voor indebuurt website een blog en heeft elke keer een selfie erbij. Maar alleen van haar hoofd in altijd dezelfde onnatuurlijke houding en lach.
Zo krampachtig en nep. En elke keer hetzelfde.
Hoofd half opzij gedraaid naar rechts en dan semi links kijken.

Komt steeds voorbij op facebook dus nu ga ik het ontvolgen.

Ik vind het ook irritant als er over 80% van de vrouwenkleding in verkleinwoorden wordt gesproken: hemdje, shirtje, rokje, topje, jurkje, blousje

7 likes

Balen zeg! Bezorgt sushipoint niet bij je?

1 like

Oh ja, dat is de enige die nu nog op gesloten staat, maar vanavond open is zie ik. Nog nooit besteld daar, maar dan ga ik die maar eens proberen. Thanks voor de tip haha!

1 like

Haha, nou eet smakelijk alvast! Ik heb er iig hele goede ervaringen mee!

1 like

Terwijl ik het eigenlijk alleen zo zou doen:

Top versus topje :stuck_out_tongue:

Verkleinwoorden alleen gebruiken als iets daadwerkelijk de kleinere versie is. :

2 likes

Ik wilde een maand geleden geen knuffel geven bij het begroeten van wat vriendinnen. Zegt één van hen: “Oh ja, jij doet nog aan social distancing hè?” Op zo’n toon alsof ik gigantisch uit de tijd ben en achterloop. :rofl:

10 likes