Normaal doen we ook niets samen. Maar in de streek waar mijn ouders wonen is het gebruikelijk dat er een bij belangrijke momenten/verjaardagen de tuin wordt versierd met bord, lelijke pop en een zelfgemaakt spandoek met spreuk. En ik weet dat ze oprecht teleurgesteld zullen zijn als het er niet zou zijn en dat raakt mij dan ook. Ik probeer het nu juist allemaal af te schuiven omdat ik het de vorige keer heb gedaan.
Ik had een trial parfum gekregen bij het parfum wat ik gekocht had en toen ik die op deed schoot ik uit nu ruik ik supersterk en niet lekker, en ik krijg het er maar niet af gewassen
Ik had een bestelling gedaan bij H&M voor strings. Ik heb daarbij nog wat ander ondergoed besteld en ook wat boxers voor mijn vriend.
De strings passen niet en de rest wel. Dus het geen waar ik voor bestelde moet ik terugsturen -__-
De bedrijfsautoās van isolatiebedrijf Pluimers die ik steeds zie rijden met de tenenkrommende tekst er op:
Heren die beter isoleren
Vrouwen die even je zaak komen verbouwen
Dames die een hekel hebben aan aannames
Mensen zijn eigenlijk volgens mij echt lui geworden want dat contactloos pinnen doet niet meer bij mn pinpas. En dat ik me daar al aan kan ergeren?! Moet zeggen dat het bij een station wel heel irritant kan zijn want bij veel stations kun je dus alleen contactloos met je pin betalen. En anders ben je dus de lul of je moet iemand van ns vragen. 1 keer was ik heb zat (in die 4 dagen dat dat ding niet werkt) dat ik een jongen vroeg en hij zei ja hoor. Hield dat ding er zo voor en kon ik eindelijk pissen. Nouja nieuwe pas is onderweg.
Aan de dieren verzorgen van mijn zusje tijdens haar vakantie.
Ten eerste zou ik dat niet hoeven doen, maar die andere persoon kan ineens niet elke dag dus nu moet ik toch om dag heen. En de eerste dag dat ik heen ging bleek die andere persoon al geweest te zijn dus had het niet gehoeven en toen ging ze zeggen dat ik beter moest communiceren???
Ten tweede verzorg ik al de dieren van mijn moeder iedere dag en mijn zusje woont in een dorp, dus het ligt niet echt op de route
Ten derde heeft ze nul instructies achter gelaten dus ik ben de hele tijd aan het zoeken naar dingen, ik zag niet eens een waterbak voor de kat?
Ten vierde hangt er een volle stink vuilniszak met fruitvliegjes aan de deur en toen ik die wildeweggooien bleek de grijze bak vol te zittenā¦
En ten vijfde moet ik het cavia hok ook verschonen, maar waar moet ik dat vieze zaagsel dan laten.??.
Ik hoop maar dat ze een goed cadeau meeneemtā¦
Internet ergernis vandaag. Van die minimal makeup tutorials, waarbij diegene vol trots vertelt dat ze geen foundation draagt (want blijkbaar, niet mijn mening, kun je met een beetje foundation er niet ānatuurlijkā uitzien), maar dan wel over haal hele gezicht concealer gebruikt. Komt gewoon op hetzelfde neer
Een date die ik diep had weggestopt appt weer en natuurlijk gaat daar gelijk mijn aandacht heen en wordt mijn levensgeluk uit mij gezogen.
Hahaha ze zijn hier laatst geweest voor vloerisolatie, maar ik had echt geen idee van hun slogan. Die is wel cringy ja.
Ik heb een paar jaar zakelijk met ze samengewerkt en ik heb in al die jaren deze leus niet opgemerkt
Nu ben in benieuwd naar je observatie
Aan de chihuahua waar ik op pas, ik heb zelf een kleine hond maar dit is echt een dramaqueen. Als ik naar de wc loopt gaat ie al huilen. Hij trilt om alles en wilt ook nog eens overal binnen plassen. Veel plezier met je geknutselde luier.
Haha nadat je (te) lang op de Mm-reddit leest, en iedereen analyses maakt tussen Danteās Inferno, Griekse tragedies en alle easter eggs, patronen en symbolen benoemt, had ik ook ff wat toe te voegen (maar ben ām nu dus kwijt snik)
Lag net lekker geĆÆnstalleerd op de bank omdat ik niet kon slapen door 100 redenen, half in slaap. Staat mn vriend opeens in de woonkamer moet ik weer mee naar boven
Wij zijn onderweg naar Italiƫ. Allemaal muziek en podcasts gedownload op de iPad. Zijn nu uurtje onderweg en ontdekken dat we die iPad dus zijn vergeten
Dat mijn huisarts op vakantie is tot ik zelf op vakantie ga en ik enkel naar de vervangende huisarts voor spoed mag.
Maar ik weet uit eerdere ervaring dat mentale problematiek niet onder spoed valt (een herhaalrecept voor mān adhd viel daar niet eens onder). Terwijl ik gewoon een doorverwijzing naar de praktijkondersteuner wil (die trouwens bij alle huisartsen in de praktijk dezelfde persoon is)
Edit: vals bericht!! Ik raakte al in paniek dat ik hier nog 6 weken mee zat dus heb alsnog gebeld en hoef niet eens langs de huisarts en ik heb overmorgen een intake bij de praktijkondersteuner
Een herhaalrecept voor adhdmedicatie valt daar wel onder. Ik bel dan gewoon naar de vervangende arts en die schrijft het voor. Of bedoel je wat anders?
Ik had net een gesprek met 2 regiomanagers voor een andere hogere functie en waarom ben ik zo blijven steken in mijn onvolwassenheid? Waarom deed ik zo zenuwachtig en kan ik zoān gesprek niet als ieder ander gesprek die ik in mijn huidige functie voer, voeren?
Guts & Gusto. Alles wat ik in die webshop wil kopen gaat maar tot maat M/L of gewoon L. Daar ga ik precies net niet in passen. Waarom hebben zij maar zo weinig maten? Echt stom.