Waar erger je je aan? #10

Oh superchill! Ik heb maat 44 of L/XL meestal. Maar misschien kan ik dan beter een keer naar hun winkel om te passen ipv bestellen als het allemaal zo verschilt.

Heb je toevallig ook ervaring met hun jumpsuits? Hoe die vallen qua maat.

1 like

Aan een collega die vertelde dat ze zich niet laat vaccineren. Maar ook aan mezelf omdat ik nu helemaal geïrriteerd ben daardoor.

Als je er van die lades en kastdeurtjes in maakt scheelt het schoonmaken. Misschien een idee?

4 likes

Planten en de beestjes die erin kunnen zitten. Trips, spint etc. :neutral_face:

3 likes

Mijn eigen getwijfel en besluiteloosheid :slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face: volgens mij is mijn leven veel leuker als ik me niet overal (lees; voornamelijk (spaar)geld en het uitgeven daarvan) druk over maak en schuldig over voel

9 likes

Dit is zo herkenbaar. Ik ben echt miss twijfelkont :tired_face:.

4 likes

Looool ik zie nu pas dat je nick Twijfelkont is :skull::rofl:. Dat is wel heel toepasselijk.

Hahaha ja die komt niet uit de lucht vallen :joy:

1 like

Haha damn je bent mijn spiritanimal haha!

2 likes

Douchegordijnen die helemaal aan je vast gaan plakken

11 likes

Het DEMISSIONAIR kabinet dat zelf keer op keer verzuimt te benoemen dat ze DEMISSIONAIR zijn

16 likes

Ik deed vroeger het stof wegblazen met een föhn, scheelde al behoorlijk (voor het oog iig)

3 likes

Aan mijn eigen niet bestaande doorzettingsvermogen. Zoveel plannen en toch doe ik zo weinig.

5 likes

Ik heb met mijn laatste verhuizing mijn Kallaxen eindelijk weggedaan en dat was echt een verademing :raised_hands:t2: Hoop dat je snel kan upgraden!

1 like

Hier heb ik ook een hekel aan! Heb een hele kleine badkamer dus heb het liefst de deur open tijdens douchen maar dan waait het gordijn nog meer naar binnen…

1 like

Ja gadver zo naar, dat gevoel van die vieze stof die dan niet meer van je lichaam af wil gaan ieeeeh. Ik ben bij familie waar de douche 1 bij 1 centimeter is dus elke keer als je beweegt in die douche plakt dat gordijn weer aan je reet

3 likes

Schoenen met suède, en in het specifiek mijn schoenen met suède.

1 like

De Brandy Melville. Wie bedenkt een winkel waar bijna alle artikelen “one size” zijn. Had twee tops gepast en het zag eruit alsof ik de kleding van mijn 12jarige nichtje aan had. Misschien hoor ik als volwassen vrouw sowieso niet meer in hun publiek van tienermeiden :sweat_smile:

8 likes

Aan mijn buikgriep die vervolgens het hele gezin heeft overgenomen :nauseated_face::sob:

Ja die winkel is echt voor tieners haha!