Ik proef na tandenpoetsen, flossen en mondspoeling nog steeds mijn kaasplankje Best wel gore combo van smaken nu in mijn giegeltje
Aan sommige mensen die een verklaring proberen te zoeken omdat ik 3 weken geleden een miskraam heb gehad. En dan dingen zeggen als âja het was ook wel erg veel, en huis kopen en zwanger zijn, misschien vond je lichaam dat te veelâ en dingen in die trant. Net alsof het niet was gebeurd als ik geen ander huis had gekochtâŠ
Love het woord giegeltje haha wist niet dat anderen dit ook gebruikten (hoor het bijna nooit behalve van mân moeder)
Hahaha ja ik vind het ook leuk. Het klinkt als een vrolijk mondje, een giegeltje
Ik ken het van Telekids
Wat stom! Knuffel voor jou, hoop dat je het een plekje kunt geven
Ik vind het woord giecheltje juist goor. Klinkt als een stiekem woord voor vulva
Pff wat een rot opmerking is dat, alsof je zelf nog had kunnen zeggen âoh dit is wel veel ik ga toch niet verhuizenâ en dat het dan goed gegaan was Veel sterkte, een miskraam is zo verdrietig
Nou mijn poes giegelt niet hoor schat
Ik zou dan alleen niet meer terug durven gaan na de zomer. De eigenaar is ook mijn trainer en ben bang dat er dan een vervelende zweer hangt. Het ligt ook aan mij dat ik dat niet durf, heb dan daarna een rotter gevoel dan dat ik nu heb.
Denk dat ik het maar uit moet zitten en op de echt hete dagen naar basic fit met airco moet gaan.
Ik vind dit wc-papier echt super dun, echt geen fijn wc-papier helaas, want het concept is wel fijn natuurlijk.
Teeeeeeeering wat zijn mensen toch ongelooflijk KUT. Knuffel voor jou
Mijn mond ook niet!
Ohnee dat is echt heel kut
Maar wat betreft de ringmaten, die worden toch uitgedrukt in milimeters? Dus mocht je op basis daarvan ringen hebben besteld en deze zijn kleiner, dan heeft de winkel dat gewoon te herstellen lijkt me?
Overigens ken ik viavia ook iemand waarbij er iets fout was gegaan met de ringen en die hebben toen op de dag zelf de ringen van hun opa en oma (of ouders) gebruikt dacht ik. Niet ideaal en moet je maar net willen/kunnen maar was op zich nog best mooi en symbolisch.
Ja snap ik hoor, echt kut en daar heb je een week voor de bruiloft ook geen zin in. En hopelijk levert het niet teveel gedoe op met de winkel als jullie gewoon kunnen aantonen dat de ringen fout geleverd zijn.
Maar goed buiten dat, geniet van de andere laatste voorbereidingen (die hopelijk probleemloos verlopen ) en vooral van volgende week
!
Buitenom dat het super kut is, heeft het bedrijf gewoon niet geleverd wat er besteld is, grafering of niet, is hun probleem. Dat moeten ze netjes met je oplossen. Ben je eventueel rechtsbijstand verzekerd? Ik zou dit in ieder geval wel direct even per mail aan het bedrijf melden.
Denk niet dat het hun woord tegen het jouwe is, want je kan dit gewoon feitelijk opmeten.
Neem de ring mee naar een juwelier waar je eventueel je noodoplossing zou willen halen (kan ook een lucardi zijn ofzo) en vraag of ze hem even willen opmeten. Maak een foto van de ring om de staaf en je hebt je antwoord.
Het kan best dat de ring die je al jaren hebt licht vervormd is en van zacht metaal is en uiteindelijk wat groter is geworden en dat de nieuwe ring gewoon de juiste maat is maar jij die inmiddels niet meer hebt.
Ik heb een tijdje in een juwelier gewerkt en dat gebeurde vaker dan je denkt. En anders hebben ze je gewoon de verkeerde maat gestuurd en heb je daar fotobewijs van.
Het is gewoon zoân staaf dus dat zie je op de foto:
Vrienden en mensen met wie ik vrijwilligerswerk doe die hun agenda niet kunnen beheren en dubbele afspraken inplannen en/of afspraken en deadlines helemaal niet in hun agenda zetten. Come onnnnnn hoe moeilijk is het? Vind dit zo irritant. Wil niet voor elke gebeurtenis reminders gaan sturen.
Laat je weten hoe het ging?
Godverdomme wat asociaal