Waar erger je je aan? #10

Hebben jullie ook met die stickers dat als je een strak topje aanhebt dat je dan in plaats van een tepel gewoon die sticker erdoorheen ziet? Of heb ik verkeerde? :sweat_smile:

3 likes

Dat ik iets heb besteld, maar niet binnenkomt en nu op alle kanalen wordt genegeerd :triumph::triumph:

Je kan inderdaad mensen hebben die tepels of cameltoes niet fijn vinden om te zien maar er zijn ook mensen die grijs haar of poriën niet mooi vinden. Of mensen die iets over een tattoo of piercing van iemand anders zeggen. Ik vind het prima dat je er iets van vindt maar niet oke dat we dat mensen nou nog op gaan leggen

Als je een keer een bra-less peptalk nodig hebt kan je altijd een gil geven. Iemand anders aanmoedigen is altijd veel makkelijker dan jezelf ergens toe zetten. Mijn maatstaf is dat mijn ergernis ergens niet groter mag zijn dan de status quo. Als je je te vaak ergert aan niet zonder bh de deur uit doen, dan gewoon proberen. Desnoods 's nachts of in de winter onder een sweater en jas

4 likes

Pf en drama op drama, geef me een adempauze of écht drama ipv dit high school gezeik :sweat_smile:

Wel goed om te weten dat zo veel drama en emotionele onvolwassenheid je alsnog een plek op Harvard kan opleveren!

1 like

Dit snap ik ook niet inderdaad. Bij mij zie je dan geen tepel maar een rondje, of dat iets beter maakt :sweat_smile:
Ik vind een tepel zien trouwens niet erg. Ik haat het wel dat ik camel toes alleen maar zo lelijk vind sinds ik erop gewezen ben dat het lelijk/niet ok voor in het openbaar is. Ik wist niet dat ik mij er druk om moest maken, maar sinds ik dat weet durf ik dus geen strakke legging meer aan.

2 likes

Koop zo’n ding, ik weet niet wat ze er in stoppen maar het werkt als een trein

3 likes

Ja die zijn echt de bomb

Wat maken de vliegen dit jaar een herrie man!!! :rage: ben echt een dierenvriend maar hallo doe ff kalm, al dat gegil aka gebrom. Ze lijken ook brutaler, vliegen zo grensoverschrijdend dichtbij mijn hoofd en vooral mijn oren :triumph:

8 likes

Ik haat het ook om een BH aan te doen maar draag hem toch vaak voor dezelfde reden als jij. Wat ik wel vaak doe is een een fijne top ofzo onder mijn kleren dragen. Dan draag ik geen bh maar toch nog die extra laag. Of een mooie sport bh ofzo, voelt net iets fijner dan een bh !

Heb nu deze gekocht en voelt net alsof je een tshirt aan hebt.

2 likes

Dat ik al wekenlang de hele dag de tune van b&b vol liefde in m’n hoofd heb, echt wat een oorwurm :face_with_symbols_over_mouth:

1 like

Er was in de 90’s zelfs een liedje over camel toe’s. Dat heeft het voor mij verpest.
‘Fix yourself girl. You got a camel toe’

De 90’s waren sowieso wel toxic op dit soort gebieden, maar wtf hĂ©. Zie geen liedjes of ander gezeik van dit niveau over bobbels in grijze joggingbroeken

2 likes

We hadden wel TLC die opkwam tegen de bullshit schoonheidsidealen.
Ja gek eigenlijk. Vooral ook omdat ik dat zelf wel sexy vind :’) maar inderdaad eigenlijk net zo goed “not done” als schaamlippen. Waar je niks aan kunt doen, ben je die losse piemels in jogging broeken kunnen ze tenminste nog een strakke boxer voor aan doen.

Besteld, ben benieuwd!

:flushed::flushed::smiling_face_with_three_hearts:

6 likes

Whatsapp fuckt met mij. Ik wil gewoon deze emoji :joy: naar mensen sturen. Maar soms klik ik te snel en stuur ik perongeluk de meest domme stickers die totaal niks met het gesprek te maken hebben.

5 likes

Ja en TLC werd toen echt gehyped daarom. Alsof zij nodig waren om in te kunnen zien hoe giftig sommige dingen waren/zijn en men dat niet even zelf kon bedenken.

Die losse piemels worden eerder gewoon gezien als normaal of sexy inderdaad. Er hangt wat de bungelen en nou en. Schaamlippen daarentegen
 Dat je ze hoort te verstoppen zit zelfs in de naam :expressionless:

@chasingrainbows Hahha ja dit dus. Waarom is dit zo anders voor camel toes?

2 likes

Waar is deze top van?

Kennen we dat liedje van Destiny’s Child nog?

Nasty put some clothes on, I told ya
Don’t walk out your house without your clothes on, I told ya
Girl what you thinkin’ bout lookin’ that to’ down, I told ya
These men don’t want no hot female that’s
Been around the block female, you nasty girl

Shakin’ that thang on that man
Lookin’ all stank and nasty
Swore you look cute girl in them dukes
Booty all out lookin’ trashy
Sleazy put some clothes on, I told ya
Don’t walk out ya heezy without clothes on, I told ya
You nasty girl, you nasty you trashy