Nooooo nu zit dat liedje in mijn hoofd
Echt een dieptepunt van hun discografie
Ik probeer iets leuks te regelen voor ons jubileum maar al die bedrijven reageren gewoon niet. Heb nu nogmaals een mail gestuurd maar anders wordt het morgen toch optie B inschakelen. Wat ook leuk is maar wel net iets minder leuk.
Ik neem aan dat je naast mailen hebt gebeld want soms krijg je daarmee veel sneller iets bereikt.
Een van de 2 heeft geen nummer erbij staan, de ander alleen een om te appen. Dit al gedaan maar ook niets :(. Volgens social media zouden ze wel open moeten zijn. Zou ook niet de eerste keer zijn dat ik in een vakantie heel vrolijk iets probeer te regelen.
Ik ben echt trash, bij TLC hierboven dacht ik dat het om het tv kanaal ging ik zat al te denken waar Say Yes to the dress tegen schoonheid idealen in gaat
Uhm is dat niet zo? Wat is het dan?
Het is een meidengroep: No Scrubs, Waterfalls zijn hun grootste hits
Diggin’ on me
Ooh dat verklaart veel Nog nooit van gehoord, voor mijn tijd denk ik.
Als je TLC googlet kom je ook bijna alleen maar uit bij die tv zender. Vond ik destijds bij aankondiging van TLC in NL gek, er was al een TLC.
Hoe oud ben je?
24! Misschien heb ik het ook gewoon gemist hoor, dat zou me niks verbazen.
Ik ben ook 24 en ook nog nooit van gehoord. Dacht ook dat het om die tv zender ging en begreep er al niks van haha
Niet gek hoor, 1999 was laatste album geloof ik en die was niet zo bekend als hits uit 1992/1994. Dus het is van velen hier voor onze (bewuste) tijd.
Left Eye is al bijna 20 jaar dood, volgend jaar.
Dus snap dat als je 24 bent je het misschien hebt gemist.
Ik ken de nummers wel maar de naam niet direct. Denk inderdaad omdat ik toen nog niet echt bewust was van wie wat dan zong (ben 28)
Holy crap
Een collega is zo niet flexibel als het om ‘teamtaken’ gaat. Ik snap nooit wat die doet. Moet die op de werkplek zitten, zit die daar niet omdat die gewoon ging eten ofzo waardoor ik vertraging heb met de documenten terwijl er niemand anders is.
Moet ik daarmee overleggen, komt er niets fatsoenlijke van. Als je geen zin hebt, ga dan wat beters doen? Er moet zoveel gebeuren en die zit gewoon te wachten tot iemand roept, dat of dat moet nog. Ik snap dat echt niet.
Ik heb zo’n gevoel dat je Waterfalls wel zult herkennen en het refrein misschien wel kunt meeneuriën als je het hoort, dat nummer komt toch best vaak op de radio of je hoort het in een winkel ofzo?