Waar erger je je aan? #10

I know!! Herriner me het nog goed, was 2002.
Aaliyah is de 25e van deze maand precies 20 jaar dood ook, echt snel na elkaar eigenlijk allebei.

6 likes

Ik heb het even opgezocht en ik heb het inderdaad wel eens gehoord, wat je zegt, op de radio of in een winkel ofzo.

1 like

Ik herinner me beiden echt zo super sterk inderdaad. Hoe is dat 20 jaar terug, belachelijk.
Ik voel me echt mega oud nu.

14 likes

Omg Creep mijn forever jam.

9 likes

Red Light Special ook :smiling_face_with_three_hearts:. Ik wilde vroeger ook satijnen pyjamasets dragen.

6 likes

Ik las op insta hoe iemand de laatste momenten van haar dood beschreef. Zij wilde echt niet dat vliegtuig op omdat het te klein was en had gevraagd om een ander te sturen. Het team had wel een strakke deadline te halen en blijkbaar zouden ze haar een slaappil gegeven hebben en haar het vliegtuig ingedragen hebben.

2 likes

WAT?! Hoe komt diegene aan die info.

Ik denk dat die persoon erbij was. Was net voor of na de aankondiging dat haar muziek op Spotify komt.

Las ook zoiets die jongen die het vertelde ,zijn moeder was de taxi chaufeuse.

2 likes

Ja en het was ook nog eens 300 kg overladen toch?

1 like

Ja dat denk ik ook, BeyoncĂ© was echt gemaakt voor de iconische status. Crazy in Love had een totaal andere stijl dan Aaliyah’s muziek. BeyoncĂ© kwam ook nog maar piepen toen Aaliyah al een vaste waarde in de r&b-wereld was. @anon50301661
Voor mij is We need a resolution de clip met de perfecte looks.
download images

15 likes

Ja ik ben dus echt geen Beyoncé fan (maar wel weer heel erg Rihanna maar ik weet niet Beyoncé heb ik nooit iets mee gehad?) maar zelfs in de DC tijd met 5 was ze al zo duidelijk The One.

Die is echt geboren om een ster te worden idd

4 likes

Aaliyah was een bloody icon! Wel echt gegroomd door die fucking vieze R Kelly dus ik ben benieuwd hoe dat was verlopen.

21 likes

Ja het is dat. Ik kan niet snappen dat er mensen zijn die haar talent ontkennen. I mean come on 

2 likes

:smiling_face_with_three_hearts:

16 likes

Ik vind het irritant als mensen niet laten weten hoe laat ze komen. Er komen dus zo vriendinnen langs om te eten maar ze weten nog niet hoe laat, ze zijn “nu in ieder geval nog niet klaar”. Okeeee maar duurt het nog 10 minuten of een uur of twee uur of vijf uur??? Moet ik hier nu zitten wachten?

Oh edit: dat was niet als antwoord op jou bedoeld @Gelatelli haha sorry, weet niet hoe ik dat weg kan halen

3 likes

Ik erger me dat alles tegenwoordig maar ‘toxic’ wordt genoemd. Iedere relatie is inmiddels toxic. Alles en iedereen moet maar labels krijgen onder het mom van ‘bewustwording’.

Terwijl, ja mensen doen soms kutte dingen maar dat betekent niet dat ze vals en naar en narcistisch en ‘toxisch’ zijn. Vrijwel iedereen doet ook maar z’n best en bedoelt het goed. Vrijwel niemand probeert z’n partner doelbewust slechter te laten voelen. Dat dat soms wel gebeurt is heel verdrietig, maar niet meteen maar toxisch.

De relatie was hoogstwaarschijnlijk niet ‘toxic’. De partner was hoogstwaarschijnlijk niet ‘toxic’.
De relatie werkte gewoon niet voor jou en je partner paste niet bij wat jij verwacht in een relatie. That’s it moving on.

25 likes

Als je het ziet naast andere films uit die tijd vond ik hem niet hystorisch slecht. Voor die tijd was de film niet minder cliché dan Twilight of Interview with the Vampire. Het is geen Nosferatu maar wel heel vermakelijk

1 like

De soundtrack van mijn puberteit was de soundtrack van die film. Ik ben ook bevooroordeeld

1 like

Ik zie hier eigenlijk wel een positieve trend in, vergeleken met boomer generatie waar ‘doe maar normaal doe je al gek genoeg’ het motto was. Hedendaags is er meer aandacht voor gezonde en ongezonde relatiepatronen en eigenschappen. Lijkt mij dat het zorgt voor meer reflectie naar jezelf en je omgeving. Ik erger mij namelijk ontzettend aan ‘hij/zij bedoelt het goed’. I don’t care, gedraag je gewoon fatsoenlijk of doe aan introspectie

20 likes