Aan de meerkoet die hierachter een nestje heeft. Wat een herrie maakt zo’n beest dan.
Er gaat al urenlang een alarm af ergens in de straat. Word er helemaal krankjorum van inmiddels ondanks m’n oordopjes
We zijn op vakantie, niet goed gekeken met boeken maar er is geen gratis wifi. Als je dat wilt is het 15 euro per dag. 15 euro!!
Mn abbo is ook niet veel volgens mij. Dus nu detoxen en voel me meteen beperkt. En verslaafd.
Bij de meeste abonnementen kun je volgens mij mb’s of onbeperkt internet per dag kopen voor bijvoorbeeld 2 euro.
Wat ouderwets geen wifi, kun je je bijna niet voorstellen hè. Haha
Vorige maand kreeg ik toevallig smsje dat ik er bijna over zat en is 7 euro voor 1000mb.
Echt ouderwets idd
Dan kun je beter een simkaart kopen met internet kopen, als ze dat verkopen in het land waar je bent. Ik vind het ook wel apart dat je 15 euro moet betalen per dag.
Het is maar voor een week, dus dat hoop ik wel redden. Bijna geen insta of Facebook bekijken.
Zit trouwens in België, zo speciaal moet internet daar niet zijn toch.
Zit je in een huisje? Als de router zichtbaar is, kan je achterop de code en het wachtwoord vinden.
Stomme kut boten waardoor de brug weer open moet
Niet speciaal, wel duur. Maar om nu 15 euro aan te rekenen
Trouwens je zit toch in EU op dezelfde roaming kosten als in NL. Je belt/appt naar NL-nummers op hetzelfde tarief. En je internet gaat gewoon van je bundel af. Is niet duurder omdat je in België bent.
Ze heeft maar een kleine bundel, dus die is dan zo op als je niet op wifi kan
Hoe moet je eigenlijk nog in een vliegtuig passen als je groter dan 1.75m bent en boven de 80 kg. Elke keer wordt de ruimte weer een beetje kleiner
Extra stoel betaleeeen #capitalism
Ik vind het stiekem irritant dat al mijn familieleden zo groot zijn waardoor deze hobbit haar favo eettafel uit haar hoofd moet zetten. En dat ze niet zo gek op kringlopen zijn en allen linkshandig. Ik ben echt de afwijking
Ik sta in een overvolle trein, helemaal in zo’n tussenstuk geklemd tussen mensen met mountainbikes + een acteur uit de Brugklas serie van Zapp Zweet me echt de tering en moet nog een heel eind pfff
Love ongesteld worden en dat je dan zoveel buikpijn, rugpijn, anuspijn, beenpijn krijgt dat je niet stil kan liggen maar bewegen ook kut is en je er duizelig van wordt en ja, geweldig allemaal.
Mensen die een berichtje om af te spreken totaal negeren. Zeg gewoon nee als je er geen zin in hebt, ik vind het zo onbeschoft om helemaal niets te laten weten. Alsof je lucht bent.
Herkenbaar. Of überhaupt mensen die makkelijk een week lang niet reageren op je berichtje en vervolgens antwoorden alsof er “niks” aan de hand is😂 bij mij voelt het dan echt soms alsof de rek uit zo’n gesprek is dan.
Er zitten hier mensen met gitaar te ‘zingen’ maar het klinkt eerder of ze vorige week al begonnen zijn met zuipen. Ben echt benieuwd tot hoe laat ze dit vol gaan houden
Ik zit er nog steeds aan te denken om de eethoek gewoon weg te doen. We gebruiken het enkel om iedere keer shit neer te leggen zoals post etc. Maar een comfy zit gebeuren is dan ook weer raar want dan heb je twee zit gedeeltes