Waar erger je je aan? #10

En een tweepersoons/kleinere eethoek? Mijn vader heeft een kleinere tafel genomen en de eethoek verplaatst. Nu zeeën van ruimte, maar we kunnen er nog steeds zitten

We hebben nu vier persoons en die gebruiken we ook amper tot niet.

Eten jullie altijd op de bank? Lekker wegdoen en een mooi meubel neerzetten

2 likes

Netflix and food!
Ik moet er nog eens over nadenken hoe en wat. Miss wel een ultra krabpaal :joy:

2 likes

Suggestie:

Kijk nou hoe lekker die kat ligt te slapen

34 likes

Dat wist ik wel. Het is wat @Luzarl zegt kleine bundel. Naja, toen ik het afsloot vond ik het veel. Ik doe nu af en toe even haha. Ben te verslaafd.

Ook geen router in huisje gevonden helaas.

1 like

Moet weer vroeg opstaan maar kan niet in slaap komen😢

2 likes

Wooow wat een ding! Al had ik verwacht dat de kat zou slapen in de doos😂

4 likes

Van die mensen die de hele tijd theatraal zuchten om te laten merken dat er iets mis is, maar wanneer je het eindelijk vraagt er “niihiiiks” aan de hand is.

3 likes

Mijn vriend doet dit ook vaak als we op de bank zitten, vreselijk!

1 like

Een minuut lang gezocht en ben er nog steeds niet zeker van dat ik de kat ook daadwerkelijk gevonden heb

Midden onderin

Waar dacht jij dat de kat zat? haha

3 likes

daar! maar op die foto vond ik het zo’n random bolletje pluis dat het ook onderdeel had kunnen zijn van het hele krabgedrocht :slight_smile:

4 likes

Ik heb hoogtevrees en dacht mijn vriend desondanks wel te kunnen helpen met isoleren maar helaas dus niet. Gelukkig komt mijn vader morgen helpen.

Heb je ook geen tussenstop om ff te plassen en wat eten te kopen?

Dit gedrocht op LinkedIn. De inhoud.
Maar vooral: wat doet dit in godsnaam op LinkedIn. Ik word er echt woedend van.
Denkt die vent zo klanten binnen te slepen ofzo? I can’t.

32 likes

Zo cool deze man wauw strijder!!!

Wat een mongooltje, een restaurant mag je gewoon service weigeren, hun regels. Dit is echt het soort ding dat mijn achterlijke neef zou posten.

13 likes

Hahaha ja dat dacht ik ook. Die ben je sowieso ook liever kwijt dan rijk

2 likes

“stik in je worstje van de BBQ :+1:t4:

4 likes

Maar wtf doen al die corona jankposts op LinkedIn. Of sowieso jankposts van trotse ouders van kinderen die zijn geslaagd ed. Wie de fak wil dat lezen op LinkedIn? Inmiddels is 9/10 van de berichten dat ik lees troep dat op Facebook of beter nog nergens thuishoort. Ik ben ook driftig iedereen aan het negeren die deze posts liken, maar toch komt het nog op mijn feed.

20 likes