Ze heeft maar een kleine bundel, dus die is dan zo op als je niet op wifi kan
Hoe moet je eigenlijk nog in een vliegtuig passen als je groter dan 1.75m bent en boven de 80 kg. Elke keer wordt de ruimte weer een beetje kleiner
Extra stoel betaleeeen #capitalism
Ik vind het stiekem irritant dat al mijn familieleden zo groot zijn waardoor deze hobbit haar favo eettafel uit haar hoofd moet zetten. En dat ze niet zo gek op kringlopen zijn en allen linkshandig. Ik ben echt de afwijking
Ik sta in een overvolle trein, helemaal in zo’n tussenstuk geklemd tussen mensen met mountainbikes + een acteur uit de Brugklas serie van Zapp Zweet me echt de tering en moet nog een heel eind pfff
Love ongesteld worden en dat je dan zoveel buikpijn, rugpijn, anuspijn, beenpijn krijgt dat je niet stil kan liggen maar bewegen ook kut is en je er duizelig van wordt en ja, geweldig allemaal.
Mensen die een berichtje om af te spreken totaal negeren. Zeg gewoon nee als je er geen zin in hebt, ik vind het zo onbeschoft om helemaal niets te laten weten. Alsof je lucht bent.
Herkenbaar. Of überhaupt mensen die makkelijk een week lang niet reageren op je berichtje en vervolgens antwoorden alsof er “niks” aan de hand is😂 bij mij voelt het dan echt soms alsof de rek uit zo’n gesprek is dan.
Er zitten hier mensen met gitaar te ‘zingen’ maar het klinkt eerder of ze vorige week al begonnen zijn met zuipen. Ben echt benieuwd tot hoe laat ze dit vol gaan houden
Ik zit er nog steeds aan te denken om de eethoek gewoon weg te doen. We gebruiken het enkel om iedere keer shit neer te leggen zoals post etc. Maar een comfy zit gebeuren is dan ook weer raar want dan heb je twee zit gedeeltes
En een tweepersoons/kleinere eethoek? Mijn vader heeft een kleinere tafel genomen en de eethoek verplaatst. Nu zeeën van ruimte, maar we kunnen er nog steeds zitten
We hebben nu vier persoons en die gebruiken we ook amper tot niet.
Eten jullie altijd op de bank? Lekker wegdoen en een mooi meubel neerzetten
Netflix and food!
Ik moet er nog eens over nadenken hoe en wat. Miss wel een ultra krabpaal
Dat wist ik wel. Het is wat @Luzarl zegt kleine bundel. Naja, toen ik het afsloot vond ik het veel. Ik doe nu af en toe even haha. Ben te verslaafd.
Ook geen router in huisje gevonden helaas.
Moet weer vroeg opstaan maar kan niet in slaap komen😢
Wooow wat een ding! Al had ik verwacht dat de kat zou slapen in de doos😂
Van die mensen die de hele tijd theatraal zuchten om te laten merken dat er iets mis is, maar wanneer je het eindelijk vraagt er “niihiiiks” aan de hand is.
Mijn vriend doet dit ook vaak als we op de bank zitten, vreselijk!