Dit zijn de beste witte t-shirts. Schijnen niet door, wat dikker en perfecte pasvorm. En spierwit.
Het merk Goat (ook goature) en dan het model Chris: dik, schijnt niet door en aangezien het een mannenmode is boxy
Isabel marant etoile heeft mooie witte shirts vind ik. Beetje oversized. Fijn materiaal
Ik had echt het perfecte model shirt van COS gevonden en net dĂĄt model halen ze uit hun collectie, gvd het was gewoon een basic, why.
Zodat je hier iets te posten hebt sgat.
Al die âshortsâ ineens op youtube. Pik, als ik dat wil zien volg ik je wel op insta
Sinds pakjes sigaretten neutraal zijn qua verpakking krijg ik regelmatig het verkeerde pakje mee. En daar kom ik dan pas achter als ik het pakje open, nu zit ik met vieze sigaretten van een ander merk.
Die mondkapjes helpen ook niet mee ik controleer altijd op het scherm
Ahwww mijn man is mij weer aan het mansplainen in relativiteitstheorie. Ik heb een master in toegepaste wiskunde.
Heerlijk onderwerp ook voor half 3 snachts
Ik ben echt ZO klaar met Vlaamse restaurants. Mân familie wilt altijd per se naar zoân restaurant en dan heb ik altijd maar weer de keuze tussen een pasta of een salade omdat ik vegetarisch eet. Ik dacht echt dat we anno 2021 al met meer vegetariĂ«rs waren. Ik voel me echt altijd zo uitgesloten dan, mân moeder moet dan ook altijd de opmerking geven dat ze met een ~speciale~ aan tafel zitten. Als ik er dan tegen in ga, overdrijf ik weer of ben ik âlastigâ.
De sportschool en mezelfđ . Ik had net voor corona een jaarabonnement afgesloten. Dit is maar een paar maanden afgeschreven en ik ben ook een paar keer geweest met een reservering. In februari zou mijn abonnement afgelopen zijn.
Nu is er ineens toch deze maand geld afgeschreven van mijn rekening . Prima, dan ga ik wel sporten. Nu lijkt mijn account ineens niet meer te bestaan/kan ik niet inloggen om de reservering te bevestigen. Natuurlijk ga ik nu gewoon bellen maar blegh.
Ik heb jarenlang hetzelfde probleem gehad, altijd die fucking brasseries met pasta napoletana of geitenkaasssalade!!! Op een bepaald moment ging ik gewoon niet meer mee, inderdaad omdat ik en mân vriend ons zo uitgesloten voelden.
Maar sinds mijn broers andere vriendinnen hebben, hebben ze hun wereld wat verruimd. Nu eten we vooral Tex-Mex, haha mijn favoriete keuken
Sterkte! Ik duim mee op beterschap.
Kan je niet een Vlaams restaurant voorstellen dat ook een goede vegetarische kaart heeft? Ik heb zelf vorig jaar bv ergens gegeten waar ze vegan stoofvlees maar ook normaal stoofvlees hadden. Best of both worlds, iedereen ook blij.
Ja ik zit ook echt te denken dat ik gewoon niet meer mee ga dan, maar ik weet dat ik het dan alleen kutter voor mezelf maak omdat mân familie me dan lastig vindt en ik ânormaalâ moet doen. Verder heb ik een goede band met hen en dat maakt het lastig om echt op mân strepen te staan.
Er zijn idd zoveel andere keukens die wel gewoon voldoende vegetarisch hebben, waarom dan aaaltijd die Vlaamse???
@Feather Helaas is het al gereserveerd omdat er âvoldoendeâ vegetarisch op de kaart staat.
er zijn zo van die avonden
Dat ik een nieuwe tangle toy moet omdat mijn huidige stuk is maar blijkbaar is degene die ik heb niet meer te koop en is het blijkbaar een hype op tiktok om autisme hulpmiddelen te gebruiken dus zie echt niet meer wat ik nodig heb of zoek en word gek van de teksten ââhype op tiktok hier te koopââ
NEE, het is mijn hulpmiddel, koop niet wat ik heel erg nodig heb zonder mij te waarschuwen dat het hip is.
Wel chill dat het blijkbaar normaal word zoiets te hebben, toen ik ermee begon werd ik er gek op aangekeken.
Mensen die onder hun standaard bikini foto op instagram âbody positivityâ zetten
Typ gewoon âtangle toyâ bij bol.