Een minuut lang gezocht en ben er nog steeds niet zeker van dat ik de kat ook daadwerkelijk gevonden heb
daar! maar op die foto vond ik het zoân random bolletje pluis dat het ook onderdeel had kunnen zijn van het hele krabgedrocht
Ik heb hoogtevrees en dacht mijn vriend desondanks wel te kunnen helpen met isoleren maar helaas dus niet. Gelukkig komt mijn vader morgen helpen.
Heb je ook geen tussenstop om ff te plassen en wat eten te kopen?
Dit gedrocht op LinkedIn. De inhoud.
Maar vooral: wat doet dit in godsnaam op LinkedIn. Ik word er echt woedend van.
Denkt die vent zo klanten binnen te slepen ofzo? I canât.
Zo cool deze man wauw strijder!!!
Wat een mongooltje, een restaurant mag je gewoon service weigeren, hun regels. Dit is echt het soort ding dat mijn achterlijke neef zou posten.
Hahaha ja dat dacht ik ook. Die ben je sowieso ook liever kwijt dan rijk
âstik in je worstje van de BBQ â
Maar wtf doen al die corona jankposts op LinkedIn. Of sowieso jankposts van trotse ouders van kinderen die zijn geslaagd ed. Wie de fak wil dat lezen op LinkedIn? Inmiddels is 9/10 van de berichten dat ik lees troep dat op Facebook of beter nog nergens thuishoort. Ik ben ook driftig iedereen aan het negeren die deze posts liken, maar toch komt het nog op mijn feed.
Er zitten gewoon veel te veel oude mensen op LinkedIn
Ze zouden er een leeftijdsgrens van 50 op moeten zetten, dan filter je er al 90% van uit.
Dat ik met één dik oog, een mondkapje en zeiknat haar alsnog werd lastig gevallen door een vent in de wachtkamer van de huisarts. Let me be ugly in peace, gvd.
Zij zijn groot en ik ben klein en dat is niet eerlijk!!!
BTW, ik heb nog helemaal mân qr code hoeven laten zien in de horeca, I smell bullshit
Aan boomer collegaâs die 200 euro per maand betalen aan hypotheek terwijl woningen in hun complex tegenwoordig weg gaan voor meer dan 5 ton. Erger me nog meer aan als ze dan niet in kunnen zien dat ze gewoon op het juiste moment hun eerste huis gekocht en doorverkocht hebben maar zeggen âja wij hebben er hard voor gewerkt!!!â Ja ik werk ook hard maar helaas zullen mijn woonlasten de komende 30 jaar niet zo laag zijn.
Aanvulling hierop: 23 oktober in Rotterdam!
Ik klaagde vandaag ook tegen een collega over mijn buren en gelijk zoân âtijd om iets anders te kopenâ opmerking. Ik heb ĂŒberhaupt geen koophuis. :â) En hoe denk je dat ik âevenâ een nieuwe woning weet te vinden.
Vind âunlikeableâ in dit geval best apart. Juist omdat ik me goed kan voorstellen dat als je zo bekend bent, je goed op je hoede bent. Maakt dat je unlikable? Alleen omdat mensen niks over je weten?
Beyoncé is heel gereserveerd en dat kan gemaakt overkomen maar ik snap niet waarom dat dan eerder negatief is i.p.v gewoon, neutraal? Ik heb ook niet veel met haar maar ik ben tegenwoordig sowieso onverschillig tegenover de meeste artiesten. Vind het in het geval van Beyoncé een hele logische manier om zo met die bekendheid om te gaan en dat die strikte scheiding van privépersoon en artiest werkt als een soort schild/beschermingsmechanisme. Het is volgens mij echt een reactie op de industrie en de media. Zelfs als vrouwen alleen ademen, doen ze het niet goed.
O ja zulke collegaâs heb ik ook en dan als je er wat van zegt zijn ze bijdehand âhet is niet moeilijk om een huis te kopen, zolang je maar genoeg geld biedtâ.
Of non stop van die opmerkingen âooooh je woonde in zo een leuke buurt en nu in een nieuwbouw dorp, vind je dat niet jammer?â Nou wat denk je zelf? Helaas kostte een tussenwoning in die wijk gemiddeld een 8 ton en had ik geen geldboom om dat te betalen.
Welke heb je?