Toeristen (ohnee, “travellers”) die mij mijn land gaan uitleggen. Het ging over Nederlandse snacks dus het is te petty om hier te delen maar omgggg wat was ik geïrriteerd :’)
Ik ga denk ik ook een zielig verhaal maken over de leraar in groep 5 die zei dat hij beter gelijk een 0 op had kunnen schrijven toen hij de toets nakeek die ik had ingehaald(echt gebeurd maar die vent was gewoon raar, iedereen haatte hem)
Iemand bij m’n nieuwe huis staat op mijn parkeerplaats (ze zijn genummerd), gister ook al. Nu is dat al irritant - maar ik heb dus geen pen/stift om een passief agressief briefje achter te laten
Mn vader en moeder komen zo wat lampen ophangen hier in huis en ook op de slaapkamer en op een of andere manier vind ik dat zooo awkward als mn ouders op onze slaapkamer komen… heb daar vanochtend nog liggen seksen en dadelijk staat mn vader op dat bed
Ahhh haha heeel herkenbaar! Echt ongemakkelijk
Wow nu maak je het nog erger
Kan je je auto er niet achter zetten. Zodat je diegene blokkeert.
Nee je kan er dan alsnog omheen Maar ik heb nu een groot stuk karton gevonden en een whiteboardstift in de gang. Dus de boodschap zit nu onder de ruitenwisser
Ik hoop dat het helpt!
Dat mensen last minute afzeggen, balen maar oké. Maar dat ze dat doen nádat ik mijn haar en make-up gedaan heb…
Dit.
Ach wat kan er nu helemaal misgaan bij zoiets
In flixbussen zit toch altijd een wc? Ik zou echt mn geld terugvragen, dat kan echt niet en het lijkt me ook zeer onveilig dat de chauffeur zulke lange stukken rijdt zonder pauzes
Bluetooth
Mijn vader had gelukkig zijn rug verrekt en weigerde op het bed te gaan staan om een lamp op te hangen
Op mijn wandelroute is de laatste tijd een nieuwe straat’muzikant’ met een fluit komen spelen. Hij is ook mega enthousiast en fluit ook echt hard. Ik haaaaaat de fluit, zelfs als je het kan zitten er alsnog te vaak schelle en valse noten bij. Echt janken.
Voor een intake met een coach moet ik de Myers-Briggs invullen
Wel handig, kan je hem ook gelijk gebruiken voor je LinkedIn, Insta en Tinderprofiel.
Voor eeuwig mijn nummer 1 ergernis. Zelfs op de beste dag van m’n leven hoef ik maar aan het bestaan hiervan te denken en ik ben chagrijnig. Zelfde met intro/extravert hokjes.
Stuur je coach anders de uitslag van deze test, met net zo veel waarde als de M-B:
Dat ik zo zweterig ben. Voel me constant vies.