Aan vrienden die de verjaardag van zichzelf en hun 2 kinderen 4 weekenden achter elkaar gaan vieren. Het voordeel van zo dicht bij elkaar jarig zijn is dat je het in 1x of 2x kan vieren en niet dat jullie mensen 4x in 1 maand bezet houden. De kinder verjaardagen kan ik gelukkig al niet, werd ook niet echt in dank afgenomen toen ik terug stuurde dat ik dan niet kan
Dit is echt idioot inderdaad.
Ja dat ze er zelf ook zin in hebben ik heb er net nog 1 gecancelled en ga alleen naar die van die vriend, aangezien ik met hem echt bevriend ben en zijn vrouw zeg maar aanhang is en neem dan wel voor de kids en haar een cadeautje mee.
Ik zou gewoon duidelijk en eerlijk zijn. Goed dat je het zo aanpakt!
30 minuten in de rij staan voor eten, eindelijkkkkkkkk aan de kassa komen dus we dachten eindelijk zsm te kunnen eten maar dan te horen krijgen: hoi het duurt ong 20-30 min totdat het klaar is
Het eten van de moeder van mijn vriend was veel te heet waardoor ik er niks aan vond
En de ramp is morgen dus extra groot hé, ik kijk er tegenop
Misschien omdat het een spectrum is waar je dagelijks op een ander punt van de schaal kan vallen ( @ hele wereld die er in gelooft)
Ik stel voor dat we een nieuw hokjes systeem introduceren:
Ipv extravert hebben we âgoed geslapen, geen onnodige witte man tegen gekomen vandaagâ
en ipv introvert hebben we âslecht geslapen, ik moest met het OVâ
Ik moet morgenVROEG naar de gynaecoloog voor klachten die ik inmiddels al niet meer heb. En ik kan al weken mn eigen doos niet zien, dus moet ik ook nog morgenvroeg helemaal moeilijk gaan doen met spiegels onder de douche. Helemaal geen zin in dus
Soms vergeet ik echt hoe mensen een mening over iets kunnen hebben waar ze eigenlijk 0 mee te maken hebben. Wij hebben afgelopen week een kitten opgehaald en zelfs over de naam hebben mensen die ĂŒberhaupt niet eens in de buurt wonen een mening?!? Ik vind jouw naam misschien ook stront lelijk maar dat zeg ik toch ook niet?! En het gaat om een kat.
Gewoon niet scheren joh, die gynaecoloog ziet wel harigere poezen.
Meubels:
- Levertijden waarvan het logisch is dat het langer duurt maar ik heb waarschijnlijk pas eind december meerdere eetkamerstoelen
- MADE dat je stoelen aan het uitzoeken bent en opeens is iets niet meer op voorraad waardoor ik nu maar 3 stoelen heb
- Dat ik de perfecte tafel niet kan vinden en zo maar even alle kringlopen afga.
Hee maar je hebt dus wel een woning gevonden? Fijn!
Ja 90 vierkante meter in Utrecht maar voorlopig zal de woning meer iets weghebben van een grote yogastudio
Wow groot! Ja lekker knus veel matjes en kussentjes
Mensen die alles op zichzelf betrekken, doodvermoeiend. Dankzij de moord op De Vries lopen ze angstig door Amsterdam, door de beelden van Afghanistan slapen ze al een paar nachten niet lekker en die beelden van het vliegveld laat ze maar niet meer los en yadayada.
Het draait verdomme niet om jou Bertha137 oet proovinsie.
En in dezelfde categorie: âIk knuffel mijn kinderen vandaag nog maar eens een extra keertje lekker hardâ
âHet komt nu toch wel heel dichtbij.â
Ja dat weet ik maar ik ben toch meer van de sphynxen
Ohnee bij hoeveel weken willen die naar je foefje gaan kijken? Dan kan ik me daar alvast op gaan voorbereiden
Aaargh ja! Ik was laatst aan het helpen bij een reanimatie op straat, sowieso bizar hoeveel mensen er dan gewoon gaan staan kijken, komen er 2 meiden langs, kijken kort en zegt eentje âoh bah dit is echt helemaal niks voor mij, ik kan daar echt niet tegenâ. Eh ja het is niet voor jouw fucking entertainment, mens. Er ligt hier iemand dood te gaan, maar heel vervelend voor jou dat jij het zo naar vindt om te zien hoor, loop maar snel door.