Waar erger je je aan? #10

Wat is er mis dat ze aangeven niet te slapen en dat de beelden ze niet loslaten? Beter dan dat ze denken ‘boeie, niet mijn leven’ toch? Het doet mij ook veel, betekent niet direct dat ik dat op mezelf wil betrekken. Alle shit die in de wereld gebeurt raakt me gewoon, want ik ben geen robot.

Edit: oh zie dat @anon50301661 al wat van dezelfde strekking heeft gezegd.

4 likes

Omdat ze tegelijkertijd denken “boeie, niet mijn leven” alleen het stukje dat invloed op hun leven heeft boeit ze.
Ze liggen niet wakker van het leed van deze mensen, maar van hun herbeleving aan het op tv mensen van grote hoogte zien vallen/springen tijdens 9/11. Omdat dit mensen zijn die altijd het lijden van anderen bagatalisseren, maar de voetschimmel die hen treft is ongeveer het ergste op de wereld.
Het type dat zodra de Notre Dame afbrandt overal moet laten weten wat voor sterke band ze hebben met die bakstenen om vervolgens nooit meer een reet te geven hoe het er nu voor staat.

2 likes

Ik snap wat je bedoelt maar ik niet denk per se dat je dat zo kunt zeggen, dat al die mensen zo zijn, dat ze allemaal hetzelfde zijn. Je kunt ook niet in hun hoofd kijken.

2 likes

Maar ik heb het niet over al die mensen, slechts een paar specifieke Berthas in m’n wei.

2 likes

@anon91169173 als aanvulling hierop, als het je smaak is kun je ook vintage designwinkels overwegen. Zij hebben zelf al mooie tafels geselecteerd en je betaalt dan evenveel of minder dan voor een nieuwe tafel, maar hebt wel iets origineels.

Mijn hele familie is ziek behalve de enige gevaccineerde. Goh, wat zou dat kunnen zijn. Zij zien elkaar vaak, ik gelukkig niet, maar ze willen alsnog geen coronatest doen.

:roll_eyes:

4 likes

Dat is ook wel lastig hoor, want vaak als iets “vintage” (midcentury/jaren ‘60/teak etc.) wordt genoemd dan betaal je er de hoofdprijs voor. Ik zit in hetzelfde schuitje, ik kan nergens een leuke betaalbare eettafel vinden. Hoe moeilijk kan het zijn denk ik soms :rofl: Ik ga nu voor een Ikea tafel en dan kijk ik later wel naar iets anders.

1 like

Soms kun je wel afdingen. En als je krasjes etc niet erg vindt kan het echt wel voor een goede prijs! (zelf 350,- betaald voor een Deens design tafel)

2 likes

De light versie hiervan zie ik trouwens ook wel hier terugkomen op het forum. Ik vind het soms iets sensationeels hebben, allerlei nare nieuwsberichten delen met een soort ‘wat erg’ gevoel/post ofzo. Maar goed, misschien dat ik zelf ook wat minder gevoelig ben ofzo en de dingen wel ervaar dat ze erg zijn, maar niet hele zware emoties bij heb.
Niet alleen nu bij dit nieuws, maar ook bij binnenlandse gebeurtenissen. Ik vind het zo nutteloos ofzo, om er heel veel bij te gaan voelen, maar denk omdat ik mezelf er misschien voor afsluit. (Dus disclaimer, het boeit me wel, maar ik voel me vooral machteloos en uit dat niet met veel emoties)

1 like

Tandpasta op mn kleding. Wat irritant, dan denk je dat je het eraf hebt geboent en als het op is gedroogd zie je het gewoon weer.

13 likes

Heeft endnote de bronvermelding die je moet gebruiken? Dan is het gewoon een kwestie van info invullen en endnote het zware werk laten doen!

3 likes

Oh neeeee geen nlpeeee

5 likes

Dst ik moe thuis kom van vakantie en lekker op de bank wil liggen met netflix maar nu mijn internet en tv het niet meer doet. Ughhhh en ik krijg het hele zooitje ook niet gereset

Edit: inmiddels erger ik me ook aan de klantenservice van kpn

Mensen die overal iets van moeten vinden.
" Ik ga vandaag zalmsalade eten."
“Klinkt als veel werk”
“Valt mee, het is zo’n verspakket van de AH”
“Ik lust alleen geen vis.”

HEB IK JOU DAN UITGENODIGD?

43 likes

We moesten gordijnen bestellen en mijn vriend wilde gordijnen tot op de vensterbank ipv tot op de grond?!!

9 likes
  • kijkt naar eigen gordijn *
    Zijn daar regels voor? :sob::sob::sob:
1 like

Dat ik gister ochtend uit m’n nachtdienst ben gekomen en ik nu om 4:00 ben wakker geworden en niet meer kan slapen. Fuck deze tijden.

Dat ik altijd zo moe ben als ik ongesteld ben.

Aan mijn beste vriend omdat hij net appte: ik kom zo in de meeting even mijn tandjes poetsen :sob::sob::sob::sob:

Ik vroeg nog of het om zijn kinderen ging maar nee deze man van 2 meter lang heeft ineens tandjes :sob: Dit moet ik er echt uit gaan slaan :face_with_symbols_over_mouth:

8 likes

Hahaha dat beeld had ik ook gelijk! Maar nee hij heeft zijn natuurlijke tanden nog.

Wel een goede, ik ga die foto zo ff zoeken en terug appen dit zijn tandjes :joy:

4 likes