Waar erger je je aan? #10

Deze duidelijk niet sweat-proof legging :eyes:

25 likes

Dat stomme kartonnen flutrietje die je bij een capri-sun krijgt. Ik krijg dat ding niet doorprikt en dan heb ik een rietje dat in twee geplooid is.

11 likes

Als je recepten aan het browsen bent en zulke vieze advertenties tussendoor krijgt:

9 likes

Aan dat ik al ruim 7 weken constant jeuk heb en ik vandaag bij de dermatoloog heb moeten concluderen dat het waarschijnlijk nog 1-2 jaar gaat duren en we maar moeten hopen op succesvolle symptoombestrijding ugh. Ik dacht dat ik immunologie leuk vond maar ik ben nu heel boos op m’n immuunsysteem :")

2 likes

Ik heb echt een trauma aan zilvervisjes door mijn studentenkamer ooit, zit hier helemaal van te walgen.

1 like

Ik vind dit ook echt goor en hebben ze veel in huis gehad maar ik heb nu die spray gespoten van HG en heb er gewoon geen meer gezien :pray:

2 likes

Jaa dat was het enige wat direct hielp! Wel lekker chemisch dus deed dat altijd als ik een weekendje naar mijn ouders ging. Helaas was mijn woning echt vochtig dus ik bleef er wel last van hebben. Het ergste was ook dat die kut beestjes ‘s avonds actief werden. Lag je lekker op bed kruipt die boven je bed omhoog :sob: (ja dit zit nog diep haha)

1 like

Ik las dit alsof hij zo tijdens de meeting even z’n tanden ging poetsen. :sweat_smile:

4 likes

Ik heb zo’n hekel aan last minute scheduling. Volgende week is intro week en ik heb nog niks gehoord over de planning. Het is woensdag? Zo kan ik toch niks plannen. Ondertussen heb ik ook nog gewoon werk. Ik heb zo’n hekel aan mijn universiteit die lijkt te denken dat studenten niks te doen hebben in hun leven naast uni. En ik werk voor de uni gvd

3 likes

Er viel een keer eentje van het plafond, raakte mijn wenkbrauwen en viel op mijn bovenbeen.

Ik wilde mezelf in brand steken daarna.

2 likes

Dat ik letterlijk zo vol zit van baby in mn buik dat ik geen ruimte heb om te kunnen eten?? Sorry wie bedenkt dat dit logisch is. Ik wil avondeten :rage:

5 likes

Mensen. Ik wil gewoon in mn rust naar een winkel gaan zonder dat ik uit het niets een vage bekende zie en dat ik me moet verstoppen. Dus nu ben ik hierdoor mn halve boodschappen vergeten :roll_eyes:

1 like

Zijn op vakantie maar huisje is klein en gehorig. Kan mn broek niet eens in de slaapkamer aan doen want dat is een en al bed.
En zit vlak bij een speelveld dus je hoort hele tijd een of meerdere ballen stuiteren of tegen het hek. En vaak van die hangjongeren met een jbl box en hardcore of andere niet mijn smaak muziek keihard aan.

Kom hier voor mijn rust. Maar moet alsnog oordoppen in.

En er zijn vieze beesten overal.

Volgende keer weer op tijd boeken en luxer huisje met meer ruimte. Of hutje op de Italiaanse hei waar ook beter weer is.

Heb je al last van maagzuur? Fun times!
Dat je die ruimte weer terug hebt is wel opluchtend na de bevalling. Net als dat je na de bevalling denkt: oh, ik moet een beetje plassen en dan een liter plast, terwijl je de laatste weken voor de bevalling steeds dacht: OMG, MOET ZO NODIG PLASSEN, MOET NU PLASSEN en dan letterlijk drie druppels plast.
Moraal van het verhaal: this too shall pass enzo🙃

2 likes

Ja dat heb ik inderdaad ook allemaal :crazy_face: Echt fun times

2 likes

Ik erger me ook aan verantwoordelijkheden overnemen van anderen terwijl iedereen op vakantie is. Meerdere dingen moeten aan mij overgedragen worden, maar de personen die dat kunnen zijn op vakantie en nu moet ik overal op wachten maar volgende week heb ik gewoon test personen gvd, waar ik die dingen voor nodig heb gvd. En niemand reageert op mn emails/berichten

1 like

Die kut NPO Gemist die al maanden, dan wel niet jaren zo ontzettend veel bugs heeft. Zowel mobiel als via de pc een hopeloze zaak. Ben zo geïrriteerd, kan wel met dingen gaan smijten, zo frustrerend vind ik het.

17 likes

Ohhh heel herkenbaar, ik betaal nota bene voor die NPO en alsnog kan die kak-app niet fatsoenlijk bijhouden wat ik aan het kijken ben.

Heb ze ooit gemaild hierover en nooit reactie gehad, fuckers.

7 likes

Ik woon naast een snelweg waar ze al een paar weken aan het werk zijn, en nu zijn ze druk aan het heien (oid) wat waarschijnlijk de hele nacht doorgaat :cry: gelukkig heb ik nog vakantie, maar doei slaap

Ik had ook een flut kartonnen rietje bij m’n pakje chocolademelk. En dat zit ook nog eens verpakt in plastic :sob:

5 likes