Waar erger je je aan? #10

Heeft endnote de bronvermelding die je moet gebruiken? Dan is het gewoon een kwestie van info invullen en endnote het zware werk laten doen!

3 likes

Oh neeeee geen nlpeeee

5 likes

Dst ik moe thuis kom van vakantie en lekker op de bank wil liggen met netflix maar nu mijn internet en tv het niet meer doet. Ughhhh en ik krijg het hele zooitje ook niet gereset

Edit: inmiddels erger ik me ook aan de klantenservice van kpn

Mensen die overal iets van moeten vinden.
" Ik ga vandaag zalmsalade eten."
“Klinkt als veel werk”
“Valt mee, het is zo’n verspakket van de AH”
“Ik lust alleen geen vis.”

HEB IK JOU DAN UITGENODIGD?

43 likes

We moesten gordijnen bestellen en mijn vriend wilde gordijnen tot op de vensterbank ipv tot op de grond?!!

9 likes
  • kijkt naar eigen gordijn *
    Zijn daar regels voor? :sob::sob::sob:
1 like

Dat ik gister ochtend uit m’n nachtdienst ben gekomen en ik nu om 4:00 ben wakker geworden en niet meer kan slapen. Fuck deze tijden.

Dat ik altijd zo moe ben als ik ongesteld ben.

Aan mijn beste vriend omdat hij net appte: ik kom zo in de meeting even mijn tandjes poetsen :sob::sob::sob::sob:

Ik vroeg nog of het om zijn kinderen ging maar nee deze man van 2 meter lang heeft ineens tandjes :sob: Dit moet ik er echt uit gaan slaan :face_with_symbols_over_mouth:

8 likes

Hahaha dat beeld had ik ook gelijk! Maar nee hij heeft zijn natuurlijke tanden nog.

Wel een goede, ik ga die foto zo ff zoeken en terug appen dit zijn tandjes :joy:

4 likes

Deze duidelijk niet sweat-proof legging :eyes:

25 likes

Dat stomme kartonnen flutrietje die je bij een capri-sun krijgt. Ik krijg dat ding niet doorprikt en dan heb ik een rietje dat in twee geplooid is.

11 likes

Als je recepten aan het browsen bent en zulke vieze advertenties tussendoor krijgt:

9 likes

Aan dat ik al ruim 7 weken constant jeuk heb en ik vandaag bij de dermatoloog heb moeten concluderen dat het waarschijnlijk nog 1-2 jaar gaat duren en we maar moeten hopen op succesvolle symptoombestrijding ugh. Ik dacht dat ik immunologie leuk vond maar ik ben nu heel boos op m’n immuunsysteem :")

2 likes

Ik heb echt een trauma aan zilvervisjes door mijn studentenkamer ooit, zit hier helemaal van te walgen.

1 like

Ik vind dit ook echt goor en hebben ze veel in huis gehad maar ik heb nu die spray gespoten van HG en heb er gewoon geen meer gezien :pray:

2 likes

Jaa dat was het enige wat direct hielp! Wel lekker chemisch dus deed dat altijd als ik een weekendje naar mijn ouders ging. Helaas was mijn woning echt vochtig dus ik bleef er wel last van hebben. Het ergste was ook dat die kut beestjes ‘s avonds actief werden. Lag je lekker op bed kruipt die boven je bed omhoog :sob: (ja dit zit nog diep haha)

1 like

Ik las dit alsof hij zo tijdens de meeting even z’n tanden ging poetsen. :sweat_smile:

4 likes

Ik heb zo’n hekel aan last minute scheduling. Volgende week is intro week en ik heb nog niks gehoord over de planning. Het is woensdag? Zo kan ik toch niks plannen. Ondertussen heb ik ook nog gewoon werk. Ik heb zo’n hekel aan mijn universiteit die lijkt te denken dat studenten niks te doen hebben in hun leven naast uni. En ik werk voor de uni gvd

3 likes

Er viel een keer eentje van het plafond, raakte mijn wenkbrauwen en viel op mijn bovenbeen.

Ik wilde mezelf in brand steken daarna.

2 likes