Dit kan niet meer
!!!
Ik vroeg me nog af of ze de boel aan het saboteren waren omdat ik er niet voor betaal
Maar godzijdank heeft het (los van mijn belastingcenten!!!) niks gekost, behalve mijn humeur.
Dit is echt het slechtste on demand/gemist-platform.
Ik probeer Red Light terug te kijken via de app maar de play-butten is dan 1 seconde in beeld en verdwijnt dan. Komt dat doordat ik er voor moet betalen of is dat ook een bug? Als het komt omdat ik ervoor moet betalen is het sowieso wel handig als ze dat er gewoon bij zetten.
Dat zou ik niet weten, maar dat zou goed kunnen! Ik zou via de pc ook een keer proberen. Daar staat soms wel bij of iets āplusā is ofzo. Als je het via pc wel kan kijken zit er een bug, maar Red Light is volgens mij nieuw/recent dus de kans is groot dat je moet betalen om alles terug te kijken.
Ok dan ga ik het eens via de laptop proberen.
Ik weet nog dat toen Dertigers ook nieuw was ik iig de 1e 6 afleveringen gratis terug kon kijken.
Oh, tnx! Vond dat echt een leuke gezellige serie en ook die muziek zo leuk!
Wij kijken altijd Radio 2 Live en dan sluit de app ook elke keer af uit het niks
Dat het me niet lukt om te poepen op een camping toilet. Er staat nu iemand buiten het hokje. Mijn hoofd denkt: iedereen poept, mijn bips is het daar niet mee eens.
Dat ik nu al een halfuur aan het wachten ben totdat mn laptop klaar is met alle updates en dit gister ook al gebeurdeā¦
Ik ben op nu 2 dagen op vakantie, in ItaliĆ«, en ben gewoon de eerste avond in de 10 seconden dat ik naar de auto liep 8 keer geprikt op mān benen door ƩƩn of andere rare mug. Gevolg: 6 grote plekken en 1 mega grote plek van 2 prikken bij elkaar, van zoān 8 cm die jeuken als de tering, dikke allergische reactie, en het jeukt dus non-stop, vooral in de warmte en bij het lopen. Ik HAAT dit zo intens, het is zo kut
Ik heb zooooveel krampen en buikpijn dus ik MOET echt naar de wc maar de toiletten op werk zijn vreselijk en ik kan daar niet rustig zittenš
Vorig jaar in mijn vakantie lag ik ziek op bed met koorts en een buikgriep, dit jaar lig ik op bed omdat ik door mijn rug ben gegaan.
Waar heb ik dit ik godsnaam aan verdiend
Ja daās wel een goed idee, zeker nu ik van jou lees dat je dat in ItaliĆ« bij de apotheek gewoon zonder recept kunt krijgen, misschien toch maar ff doen, thanks
Ik hoop dat het zal helpen! En ik weet niet of het in Italiƫ normaal is dat ik het zo meekreeg bij de apotheek, maar die mensen hadden duidelijk medelijden met mij en mijn enorme bulten, dus dat kan ook meegespeeld hebben in hun besluit
Godsamme, ik was mn pinpas gister kwijt die ik nog maar net had. Nou ik dus maar blokkeren via de app. Later vond iemand hem en heb hem weer. De optie deblokkeren bestaat bij de rabo maar blijkbaar kan het nooit. Want ik kan hem niet op actief zetten en er is een nieuwe pas onderweg. Zo vreemd want die had ik niet zelf aangevraagd?! Toch maar een poging gewaagd om naar dat landelijke nr te bellen of ze hem kunnen deblokkeren, leek me van niet maar toch. Eeuwigheid in de wacht, kreeg eindelijk iemand eraan. Die leek me niet bepaald helder, zette me weer een eeuwigheid in de wacht. Geen idee wat ze aan het doen was. Toen daarna pas vroeg ze om mn gegevens en conclusie was, nee kan niet. Ik vroeg wanneer ik de pas kon verwachten, ja volgende week maandag of dinsdag. Eh what. En in de app staat dat het tot 2 werkdagen kan duren. Waarom bestaat die optie deblokkeren in de app als het nooit kan. Naja zal vast in sommige gevallen wel kunnen maar in mijn geval nooit.
Dat mijn vriend de elektrische step heeft meegenomen vanochtend toen hij ging werken om naar de parkeergarage te rijden en dat ik nu lopend naar de albert heijn moet
Zoān zin om in bad te gaan, maar dan zit die schilder natuurlijk weer met zān kop voor het raam. En kan toch niet goed ontspannen als er mensen op een meter afstand zware arbeid aan het verrichten zijn VOOR MIJ. Alsof we ze er niet knetterveel voor betalen. Echt super ergerlijk.
De NPO app is echt zo waardeloos, ik snap niet dat dat nog niet is opgelost. Ik heb ook NPO plus maar zit af en toe terug te kijken en continu met mān ogen te rollen omdat die klote aflevering stilstaat en weer verder moet laden. Live de Olympische Spelen streamen vanuit Tokyo: geen probleem. Even de Slimste Mens terugkijken: kost 10 minuten extra.
Naaktslakken. Dat ze de moestuin en bloemen opvreten, prima. Maar dat ze de godganse tijd op het terras liggen te batsen (tenminste denk dat dat het is) waar grote slijmballen bij komen kijken en kannibalisme op grote schaal toepassen trek ik minder.
āHear, hear!ā
Waarom lees ik dit overal op Linkedin in de comments. Wat een vreeeeselijke uitspraak vind ik dit. Gatverdamme.