Dat ik letterlijk zo vol zit van baby in mn buik dat ik geen ruimte heb om te kunnen eten?? Sorry wie bedenkt dat dit logisch is. Ik wil avondeten
Mensen. Ik wil gewoon in mn rust naar een winkel gaan zonder dat ik uit het niets een vage bekende zie en dat ik me moet verstoppen. Dus nu ben ik hierdoor mn halve boodschappen vergeten
Zijn op vakantie maar huisje is klein en gehorig. Kan mn broek niet eens in de slaapkamer aan doen want dat is een en al bed.
En zit vlak bij een speelveld dus je hoort hele tijd een of meerdere ballen stuiteren of tegen het hek. En vaak van die hangjongeren met een jbl box en hardcore of andere niet mijn smaak muziek keihard aan.
Kom hier voor mijn rust. Maar moet alsnog oordoppen in.
En er zijn vieze beesten overal.
Volgende keer weer op tijd boeken en luxer huisje met meer ruimte. Of hutje op de Italiaanse hei waar ook beter weer is.
Heb je al last van maagzuur? Fun times!
Dat je die ruimte weer terug hebt is wel opluchtend na de bevalling. Net als dat je na de bevalling denkt: oh, ik moet een beetje plassen en dan een liter plast, terwijl je de laatste weken voor de bevalling steeds dacht: OMG, MOET ZO NODIG PLASSEN, MOET NU PLASSEN en dan letterlijk drie druppels plast.
Moraal van het verhaal: this too shall pass enzoš
Ja dat heb ik inderdaad ook allemaal Echt fun times
Ik erger me ook aan verantwoordelijkheden overnemen van anderen terwijl iedereen op vakantie is. Meerdere dingen moeten aan mij overgedragen worden, maar de personen die dat kunnen zijn op vakantie en nu moet ik overal op wachten maar volgende week heb ik gewoon test personen gvd, waar ik die dingen voor nodig heb gvd. En niemand reageert op mn emails/berichten
Die kut NPO Gemist die al maanden, dan wel niet jaren zo ontzettend veel bugs heeft. Zowel mobiel als via de pc een hopeloze zaak. Ben zo geĆÆrriteerd, kan wel met dingen gaan smijten, zo frustrerend vind ik het.
Ohhh heel herkenbaar, ik betaal nota bene voor die NPO en alsnog kan die kak-app niet fatsoenlijk bijhouden wat ik aan het kijken ben.
Heb ze ooit gemaild hierover en nooit reactie gehad, fuckers.
Ik woon naast een snelweg waar ze al een paar weken aan het werk zijn, en nu zijn ze druk aan het heien (oid) wat waarschijnlijk de hele nacht doorgaat gelukkig heb ik nog vakantie, maar doei slaap
Ik had ook een flut kartonnen rietje bij mān pakje chocolademelk. En dat zit ook nog eens verpakt in plastic
Dit kan niet meer
!!!
Ik vroeg me nog af of ze de boel aan het saboteren waren omdat ik er niet voor betaal
Maar godzijdank heeft het (los van mijn belastingcenten!!!) niks gekost, behalve mijn humeur.
Dit is echt het slechtste on demand/gemist-platform.
Ik probeer Red Light terug te kijken via de app maar de play-butten is dan 1 seconde in beeld en verdwijnt dan. Komt dat doordat ik er voor moet betalen of is dat ook een bug? Als het komt omdat ik ervoor moet betalen is het sowieso wel handig als ze dat er gewoon bij zetten.
Dat zou ik niet weten, maar dat zou goed kunnen! Ik zou via de pc ook een keer proberen. Daar staat soms wel bij of iets āplusā is ofzo. Als je het via pc wel kan kijken zit er een bug, maar Red Light is volgens mij nieuw/recent dus de kans is groot dat je moet betalen om alles terug te kijken.
Ok dan ga ik het eens via de laptop proberen.
Ik weet nog dat toen Dertigers ook nieuw was ik iig de 1e 6 afleveringen gratis terug kon kijken.
Oh, tnx! Vond dat echt een leuke gezellige serie en ook die muziek zo leuk!
Wij kijken altijd Radio 2 Live en dan sluit de app ook elke keer af uit het niks
Dat het me niet lukt om te poepen op een camping toilet. Er staat nu iemand buiten het hokje. Mijn hoofd denkt: iedereen poept, mijn bips is het daar niet mee eens.
Dat ik nu al een halfuur aan het wachten ben totdat mn laptop klaar is met alle updates en dit gister ook al gebeurdeā¦
Ik ben op nu 2 dagen op vakantie, in ItaliĆ«, en ben gewoon de eerste avond in de 10 seconden dat ik naar de auto liep 8 keer geprikt op mān benen door ƩƩn of andere rare mug. Gevolg: 6 grote plekken en 1 mega grote plek van 2 prikken bij elkaar, van zoān 8 cm die jeuken als de tering, dikke allergische reactie, en het jeukt dus non-stop, vooral in de warmte en bij het lopen. Ik HAAT dit zo intens, het is zo kut