Ik heb zooooveel krampen en buikpijn dus ik MOET echt naar de wc maar de toiletten op werk zijn vreselijk en ik kan daar niet rustig zitten😔
Vorig jaar in mijn vakantie lag ik ziek op bed met koorts en een buikgriep, dit jaar lig ik op bed omdat ik door mijn rug ben gegaan.
Waar heb ik dit ik godsnaam aan verdiend
Ja da’s wel een goed idee, zeker nu ik van jou lees dat je dat in Italië bij de apotheek gewoon zonder recept kunt krijgen, misschien toch maar ff doen, thanks
Ik hoop dat het zal helpen! En ik weet niet of het in Italië normaal is dat ik het zo meekreeg bij de apotheek, maar die mensen hadden duidelijk medelijden met mij en mijn enorme bulten, dus dat kan ook meegespeeld hebben in hun besluit
Godsamme, ik was mn pinpas gister kwijt die ik nog maar net had. Nou ik dus maar blokkeren via de app. Later vond iemand hem en heb hem weer. De optie deblokkeren bestaat bij de rabo maar blijkbaar kan het nooit. Want ik kan hem niet op actief zetten en er is een nieuwe pas onderweg. Zo vreemd want die had ik niet zelf aangevraagd?! Toch maar een poging gewaagd om naar dat landelijke nr te bellen of ze hem kunnen deblokkeren, leek me van niet maar toch. Eeuwigheid in de wacht, kreeg eindelijk iemand eraan. Die leek me niet bepaald helder, zette me weer een eeuwigheid in de wacht. Geen idee wat ze aan het doen was. Toen daarna pas vroeg ze om mn gegevens en conclusie was, nee kan niet. Ik vroeg wanneer ik de pas kon verwachten, ja volgende week maandag of dinsdag. Eh what. En in de app staat dat het tot 2 werkdagen kan duren. Waarom bestaat die optie deblokkeren in de app als het nooit kan. Naja zal vast in sommige gevallen wel kunnen maar in mijn geval nooit.
Dat mijn vriend de elektrische step heeft meegenomen vanochtend toen hij ging werken om naar de parkeergarage te rijden en dat ik nu lopend naar de albert heijn moet
Zo’n zin om in bad te gaan, maar dan zit die schilder natuurlijk weer met z’n kop voor het raam. En kan toch niet goed ontspannen als er mensen op een meter afstand zware arbeid aan het verrichten zijn VOOR MIJ. Alsof we ze er niet knetterveel voor betalen. Echt super ergerlijk.
De NPO app is echt zo waardeloos, ik snap niet dat dat nog niet is opgelost. Ik heb ook NPO plus maar zit af en toe terug te kijken en continu met m’n ogen te rollen omdat die klote aflevering stilstaat en weer verder moet laden. Live de Olympische Spelen streamen vanuit Tokyo: geen probleem. Even de Slimste Mens terugkijken: kost 10 minuten extra.
Naaktslakken. Dat ze de moestuin en bloemen opvreten, prima. Maar dat ze de godganse tijd op het terras liggen te batsen (tenminste denk dat dat het is) waar grote slijmballen bij komen kijken en kannibalisme op grote schaal toepassen trek ik minder.
‘Hear, hear!’
Waarom lees ik dit overal op Linkedin in de comments. Wat een vreeeeselijke uitspraak vind ik dit. Gatverdamme.
Mijn bel doet het weer eens niet, ik hoor niet wie er beneden staat en de deur openen werkt ook niet elke keer. De eigenaar van het pand doet er eerst 3 dagen over om op mijn berichtje te reageren. Vraagt hij nu hebben de andere buren er ook last van. Ehm weet ik veel, ik bericht je nu, komt er anders niemand?! En daarna ja kan wel een paar weken duren voor er iemand komt kijken.
Ik betaal €80 in de maand aan service kosten en het duurt altijd een eeuwigheid voor ze de bel komen maken die dan na een paar weken weer kapot is
Ik was zo’n lekker dutje aan het doen en toen ging mijn deurbel. Normaal moeten ze eerst beneden aanbellen (flat) maar dit was al bij m’n voordeur dus ik ging toch maar even kijken. Waren het verdorie twee van die schijtkinderen (ook te oud om schattig te zijn) ‘wij spelen een ruilspel, wilt u iets ruilen?’
Nee rot op, ik wil slapen. Twee uur later heb ik nog steeds koppijn
Zó herkenbaar, ik ben een van de weinige op mijn werk die niet op vakantie gaat, en elke week krijg ik wel nieuwe taken bij of zooi wat ik in de gaten moet houden want Annie gaat 3,5 week op vakantie, daarna gaat Greet 3 weken en vergeet niet Nelly en Karin die ook 2,5 week gaan.
Ik zeg dan wel altijd als ze moeilijk doen tijdens kerst, zovan hé ik ben alle maanden tijdens het hoogseizoen aanwezig om jullie te helpen, gun me dan ook die ene weekje tijdens kerst. Leuk dat Annie, Greet, Nelly en Karin ook willen, maar het is goed ik wil ook een keer vakantie.
Nog meer planning ergernissen: ik had gevraag voor omroostering naar een latere groep. Krijg ik terug: Is goed, je zit nu in een latere groep. Kijk ik op mijn rooster: zit ik in een veel eerdere groep? Daar heb ik dus precies niks aan Hopelijk is het gewoon een systeem fout maar echt
Edit: okay het is prima opgelost en nu hou ik weer van m’n werk enzo
Ik lig eindelijk in bad!
De temperatuur. Ik zit met de verwarming aan, dikke sokken en wollen trui. Wie bedenkt dit?!
-
Mensen die nooit op insta stories posten en dan zijn ze een keer op vakantie, krijg je elke bezochte kerk mee
-
Het woord Vraagbaak
Misschien een late tip maar ik had dit ook in Italië en kreeg toen een crème mee. Die werkte echt heel goed. De bulten waren binnen een paar uur bijna niet zichtbaar meer en jeukte ook niet meer zo extreem en na een dag of 2 was het alsof de bulten ee nooit hadden gezeten.
Het lijkt wel herfst en het wordt ook weer steeds vroeger donker 🥲
@anon31495790 @SuperCoolePinda @anon50301661 Thanks voor jullie reacties! Ben uiteindelijk vandaag een apotheek binnengelopen en heb hydrocortisonacetaat zalf meegekregen en antihistaminicum pilletjes (zirtec, die bestaan in Nederland ook geloof ik?). Heb meteen een pilletje ingenomen en die zalf durfde ik nog niet aan te komen want had geen gelegenheid om dat even rustig ergens met pas gewassen handen te doen, dus dat ga ik straks doen. De jeuk is door dat ene pilletje al echt veel minder/bijna weg dus da’s al echt heel fijn. Bij iedere stap die ik zette brandde en prikte en jeukte het zo erg, echt niet te doen. Bedankt voor de aanmoediging en tips om er iets mee te doen iig, anders was ik misschien wel in stilte blijven lijden haha