Waar erger je je aan? #10

Ja die hebben duidelijk niet bij de supermarkt gewerkt in hun jeugd, fifo for life

8 likes

De tena lady inlegkruisjes ads op insta. Zo ver ben ik nou ook nog niet.

3 likes

Ik heb een mega puist op mijn decolleté en nu durf/wil ik mijn nieuwe jurkje niet aan te trekken en ik vind het stom dat ik me er voor schaam.

Verschrikkelijk ook die Amerikaanse koelkasten met overal bakjes om het te organisen en er ‘mag’ dan maar 1 soort eten per bakje en het zijn ALTIJD snacks, individuele yoghurt, individuele fruitcups, 300 soorten blikjes, 5 soorten water

Echt koop gewoon normaal eten wie leeft er zo

35 likes

Khloe Kardashian!
Zij doet ook haar Oreo koekjes helemaal netjes in van die potten

3 likes

Ja dan heb je echt geen kut te doen haha

7 likes

Ik geloof ook niet dat die koekjes echt gegeten worden. Zal voornamelijk decoratief zijn.

1 like

Het domste is wanneer ze een pot vullen met drinken en er dan een klein laagje overblijft in het pak uit de winkel😭

Jaaaa ook altijd wasmiddel in zo’n grote glazen pompflacon enzo… of laatst allemaal tandpasta tubes leegknijpen en mondwater enzo :face_with_monocle:

Ik ben al vet chagrijnig, reed er net iemand tegen mijn auto aan :rage::rage::rage:

Iemand kwam me tegemoet rijden en we konden er niet beide tegelijkertijd langs, dus ik stopte en wilde achteruit, maar toen kwam diegene al aanrijden en probeerde er langs te gaan. Zie ik dat hij na mij gelijk een bocht maakt en ik was bang voor mijn achterkantje, dus ik geef gas, maar ik was vergeten dat ik al in zn achteruit stond :sob::sob: dus eigenlijk deed ik het nog zelf ook 🥲 maar diegene reed gewoon door en ik heb een veeg vak zijn lak op mijn auto en het valt wel mee, maar nu ben ik wel chagrijnig en boos :rage::rage::rage:

Heb me 3 maanden geërgerd aan mijn vriend die thuis zat en nu is hij 2 dagen begonnen bij zijn nieuwe baan en ik verveel me helemaal de tering :pleading_face:

9 likes

We wonen aan een grasveld met daar achterop een speeltuintje
Nu zaten er de hele middag tering irritante blagen te krijsen en nu staan er al een uur lawaai jongens die wss ook weer allemaal zooi achterlaten
Nu ga ik maar verhuizen naar de logeerkamer aan de andere kant van het huis anders word ik gek

Aan mezelf, dan kan ik niet slapen en ga ik een begrafenis terugkijken van iemand die onlangs overleden is, die ik al wel eerder gezien heb natuurlijk. Echt gewoon zelf sabotage ofzo want nu kan ik al helemaal niet meer slapen.

Jazeker!!! 10 jaar later nog steeds tussen de meestgedraaide liedjes in mijn hoofd. :-1::-1::-1:

1 like

Aan GLS die om fucking 08:45 een pakketje besloot te bezorgen. Ik dacht lekker uit slapen (sliep sowieso pas na 3 uur) en ik schrik van de bel wakker.
Doordeweeks zit ik ivm werk altijd op die man te wachten en op zaterdag denkt ie laat ik er lekker vroeg bij zijn?!

Uiteraard in het weekend dat ik een belachelijk dure hapjesbox heb besteld is er een fruitvliegjes plaag. Nog nooit last van gehad in dit huis :rage:

Dit was ik gister haha

1 like

Ik heb bamboe hoofdkussens gekocht bij de Blokker vorig jaar en die bevallen super goed, blijven koud en in vorm (zijn vrij dik) en ook schoon want je zweet er niet zo op.

Waren ook helemaal niet duur

2 likes

hoe ze ook zo dramatisch wegloopt op het einde :joy: het wordt me allemaal effetjes teveel jongens

2 likes

Dat ik nog steeds niet ongesteld ben en ik vandaag thuis zou blijven voor stoelen maar PostNL de bestelling uitstelt.

1 like