Ik ben weer eens te laat met het verschonen van de prullenbak en nu heb ik al meerdere keren moeten kokhalzen van die lucht die eruit komt
Ik hoorde gister op Reddit een politieke lofzang campagne video op Silvio Berlusconi en het is zo fucking catchy dat ik al de hele dag ongewild meezing en dan is de tekst ongeveer āleve ItaliĆ«, we gaan door met onze droom, Dank God voor Silvioā.
En dat in een soort loop over en over
@anon28710462 spookt deze ook ergens in jouw hoofd?
Ik ruik deze comment gewoon. Had ik laatst ook met ui in de vuilniszak. Gatverdamme.
Deze ātipā van mensen die graag out-of-the-box denken .
Bordspelen horen gewoon in de doos.
Ik erger me nog meer aan al die storage tiktoks en tips overal. Refill with me en weet ik het.
Ga lekker 300 potjes en plastic bakjes kopen voor iets waar al een verpakking omheen zit? (Consumeren /lekker voor t milieu ook)
En dat dan elke keer bijvullen en dan moet je het weer uitwassen etc. Anders wordt t muf.
Terwijl er zit al een speciaal gemaakte verpakking zit om alle producten?
Het past er ook nooit in 1 keer in(lijkt me sterk) dus dan heb je alsnog ergens allemaal aangebroken halve zakjes staan, maar die laten ze dan weer niet zien. En je kunt de houdbaarheid niet meer zien, of de voedingstoffen of bereiding of weet ik het.
Ik snap het nut hier echt niet van, behalve bezigheidstherapie.
Dit ziet er echt lelijk uit. Laat de spelletjes gewoon in the box ja!
Dit snap ik ook nooit inderdaad! Behalve tegen meelmotten, dat begrijp ik wel.
Traumaās aan die beesten. Een keer alles in de keuken weg kunnen gooien, inclusief dichte potten pindakaas. Het liefst zou ik nu alles overgooien in een pot.
Ja precies, die beesten zijn echt afschuwelijk.
Ik erger me er altijd zo erg aan dat als ze het dan bijvullen ze het altijd op het oude eten doen. En de oude cornflakes ofzo er dus niet uithalen. Lekker na tig keer bijvullen heb je elke keer oude cornflakes als het bijna op is en je het nog niet opnieuw gevuld hebt.
Ja die hebben duidelijk niet bij de supermarkt gewerkt in hun jeugd, fifo for life
De tena lady inlegkruisjes ads op insta. Zo ver ben ik nou ook nog niet.
Ik heb een mega puist op mijn decolletƩ en nu durf/wil ik mijn nieuwe jurkje niet aan te trekken en ik vind het stom dat ik me er voor schaam.
Verschrikkelijk ook die Amerikaanse koelkasten met overal bakjes om het te organisen en er āmagā dan maar 1 soort eten per bakje en het zijn ALTIJD snacks, individuele yoghurt, individuele fruitcups, 300 soorten blikjes, 5 soorten water
Echt koop gewoon normaal eten wie leeft er zo
Khloe Kardashian!
Zij doet ook haar Oreo koekjes helemaal netjes in van die potten
Ja dan heb je echt geen kut te doen haha
Ik geloof ook niet dat die koekjes echt gegeten worden. Zal voornamelijk decoratief zijn.
Het domste is wanneer ze een pot vullen met drinken en er dan een klein laagje overblijft in het pak uit de winkelš
Jaaaa ook altijd wasmiddel in zoān grote glazen pompflacon enzo⦠of laatst allemaal tandpasta tubes leegknijpen en mondwater enzo
Ik ben al vet chagrijnig, reed er net iemand tegen mijn auto aan
Iemand kwam me tegemoet rijden en we konden er niet beide tegelijkertijd langs, dus ik stopte en wilde achteruit, maar toen kwam diegene al aanrijden en probeerde er langs te gaan. Zie ik dat hij na mij gelijk een bocht maakt en ik was bang voor mijn achterkantje, dus ik geef gas, maar ik was vergeten dat ik al in zn achteruit stond dus eigenlijk deed ik het nog zelf ook š„² maar diegene reed gewoon door en ik heb een veeg vak zijn lak op mijn auto en het valt wel mee, maar nu ben ik wel chagrijnig en boos