Ik ben ook allergisch voor muggen en tijdens vakantie neem ik dagelijks een antihistamine tabletje. Word ik nog wel gestoken maar daarmee voorkom ik dat elke nieuwe bult een mega bult wordt.
Ja dit wilde ik ook zeggen! Ik ben zelf ook heel erg allergisch voor muggen en pilletjes en zalfjes doen echt helemaal niks. Maar wat wel helpt is inderdaad hitte. De föhn er even ophouden werkt voor mij het beste, wel uitkijken dat je je niet verbrand. Alle jeuk gaat dan in 1x eruit (voelt echt hemels) en daarna jeukt het de aankomende 6-8 uur niet meer.
Echt beste tip die ik gehad heb!
Net terug van vakantie, en ik kom erachter dat ik onze gele vaccinatie boekjes op 1 van de twee campings in de stacaravan heb laten slingeren
Zo stom⊠ik heb mijn vaccinaties niet allemaal via de GGD gedaan, dus weet nu echt niet meer wanneer ik welk vaccin heb gehad ooitâŠ
Camping mailen of bellen? Ik ben een keer mn paspoort vergeten, die hadden ze toen op de post gedaan!
Ohh paspoort is nog erger!
Ik heb ze net gemaild ja, maar probleem is dat ik niet meer weet waar ik ze had gelegdâŠ
Zaten in een envelop van mijn werk, dus hopelijk hebben ze dat adres al gebruikt om het terug te sturenâŠ
Vinden ze waarschijnlijk wel tijdens de schoonmaak/misschien de toekomstige bezoekers?
Ja hopelijk!
Ons hele huis voorzien van tering dure horren, alsnog 2 muggen op de slaapkamer
1 down, 1 to goâŠ
Ik vraag vaak aan mân beste vrienden/vriendinnen of zij in ieder geval kunnen op die bepaalde datum, voor ik iedereen uit nodig.(vind ook het belangrijkste dat de mensen die dichtbij staan erbij zij) en dan ongeveer ruim een maand van te voren mensen uitnodigen, op vr of za avond.
Dan hebben de meeste nog geen plannen en de 5 van de 30 die dan bij wijze van wel nog afzeggen hebben dan pech. Bij ons is het ook wel meer gebruikelijk dat als je 2 feestjes hebt, dit wordt combineert. Sommigen zeggen dan aah ik heb eerst wat anders maar kom rond 23u nog even gezellig een drankje mee doen. (Of zoiets).
Juist door er wat casual over te doen: âkijk maar, altijd goedâ. Maakt t voor mensen misschien laagdrempeliger?
En soms heb je indd gewoon ook pech en kunnen niet veel mensen, zeker in juli aug sept is het druk (zomeravonden en veel feestjes)
@Junebug85, die Italiaanse muggen zijn inderdaad echt rot beesten. Ben momenteel ook in Italië. Ik heb 9 beten, vooral die op mijn benen jeuken zo verschrikkelijk, ik doe er ook een allergische reactie op denk ik wat het zijn echt grote ronde schijven.
Ik had een zalf mee van de apotheek van bij ons. Die verlicht wel een beetje maar ze trekt niet goed in.
Morgen de apotheek hier ook maar een bezoekje brengen
Verder erger ik mij aan mijn buren (in het hotel) die beslissen om om kwart voor 12 te douchen en ik het water hoor stromen en ik ben doodmoe en wil slapen.
Mijn foundation is bijna op, vanavond wou ik nieuwe bestellen. Maar blijkbaar is de kleur die ik wil populair, want hij is overal uitverkocht.
Ik heb op mijn werk een aanpassing gedaan dinsdag, om te voorkomen dat een applicatie een error krijgt, word ik net alsnog midden in de nacht gebeld dat die error er is. Dus ik checken,
is heel die aanpassing ineens weg. Beter fixen ze dat morgen en word ik morgen niet weer wakker gebeld.
Op dit moment aan mijn vriend. Die ligt zĂł lekker te slapen en ik ben al 1.5 uur naar het plafond aan het staren.
Ik krijg er echt deze neiging vanâŠ
Ik ga dit onthouden
Mijn vriend doet iets soortgelijk bij mij! Als hij niet kan slapen en ik draai me een keer om in mijn slaap, zegt hij ineens (voor mijn gevoel heel luid, ik sliep immers) âKAN JE OOK NIET SLAPEN?? ALLES OK??â en dan kom ik echt uit een andere wereld en denk ik ?? Ik sliep gewoon maar draaide me om??
Een familielid wilde naar de dokter want hij is nog steeds ziek. Die zei natuurlijk dat hij eerst een coronatest moet doen dus hallelujah hij gaat testen.
Geef je hem dan net als op de afbeelding wel een stomp? Onder het mom van: gaat het met jou allemaal wel goed nu?
Ik: lekker nog een paar dagen vrij, uitslapen.
Overburen: wij gaan een aanbouw laten plaatsen en lekker betonboren, joe.
Klusgeluiden zijn echt afgrijselijk.
Ik ben te braaf denk ik⊠ik reageer er meestal zelfs niet op.