Ik heb hem!
https://www.forumfeminarum.nl/t/ergernissen-op-je-werk-2/
Ik negeer dat topic met een reden in mijn weekend
Ik zit op de camping wasserette en was is allang klaar maar durf / vind vies eruit te halen van een ander. Zijn ook geen handdoeken etc.
Waarom halen ze niet op tijd op.
Ja, dan maak je het jezelf ook wel heel lastig. Het is schone was joh, kom op.
Mijn schoonzus is ingetrokken bij mijn schoonouders. Ze is in de 30 en kan niets en wilt niets. Toen ze daar introk zei ze serieus, nou voorlopig blijf ik hier hoor. Geen baan, amper werk ervaring. Baantjes her en der. Moet eigenlijk gewoon hulp hebben, maar ja moeder schermt haar wel af van de boze wereld.
Gisteren even op bezoek gegaan, want dat kan weer. Roept mijn schoonmoeder serieus naar boven āsuzannetje* kom je naar beneden. Er is visiteā. Plaatsvervangende schaamte gewoon. Voelde ook echt alsof ik kwam vragen of ze buiten kwam spelen ofzo.
*is natuurlijk niet echt haar naam
De enige binnendeur met glas in mijn huis hangt recht voor een toilet Waarom
Net stond ineens een politie agent en iemand van de gemeente handhaving aan de deur.
Iemand had een melding gemaakt van onze kampeer bus, dat die langer dan 3 dagen geparkeerd staat en dus overlast geeft.
Nou die bus hebben we al 3 jaar, nooit een probleem geweest. En er is zo ontzettend veel parkeerplek in de straat, dat ik echt niet begrijp wat het probleem is.
Daarbij is de bus helemaal leeg nu omdat we alles opnieuw gingen inbouwen, dus het is momenteel ook helemaal geen kampeer voertuig meer.
Maar schijnbaar is iemand in de straat heel erg zuur erover dat ons busje gewoon op de openbare parkeerplaats staat???
Ik ga wel een stalling zoeken, want ik heb gewoon helemaal geen zin in dit gezeik. Want als die straks weer is omgebouwd als camper, kun je er natuurlijk op wachten dat die leuke straatgenoot weer een melding maakt
En ja volgens de algemene parkeerverordening staat die dan wel in zijn recht. Alleenā¦er is ruim voldoende parkeergelegenheid dus ik snap alsnog het probleem niet
En door mijn hormonen ben ik echt helemaal boos hierover en moest ik net huilen van boosheid, echt helemaal geen zin hierin.
Net toen ik de moed had verzameld kwam iemand het halen.
Ons huis ruikt met de dag muffer⦠Ik trek net het luik van de kruipruimte open, staan daar allemaal plassen water in Ik ben hoogzwanger, laat me gewoon met rust!!
Ja dat zou je denken, maar daar trapt de gemeente dan weer niet in
Ik ben weer eens te laat met het verschonen van de prullenbak en nu heb ik al meerdere keren moeten kokhalzen van die lucht die eruit komt
Ik hoorde gister op Reddit een politieke lofzang campagne video op Silvio Berlusconi en het is zo fucking catchy dat ik al de hele dag ongewild meezing en dan is de tekst ongeveer āleve ItaliĆ«, we gaan door met onze droom, Dank God voor Silvioā.
En dat in een soort loop over en over
@anon28710462 spookt deze ook ergens in jouw hoofd?
Ik ruik deze comment gewoon. Had ik laatst ook met ui in de vuilniszak. Gatverdamme.
Deze ātipā van mensen die graag out-of-the-box denken .
Bordspelen horen gewoon in de doos.
Ik erger me nog meer aan al die storage tiktoks en tips overal. Refill with me en weet ik het.
Ga lekker 300 potjes en plastic bakjes kopen voor iets waar al een verpakking omheen zit? (Consumeren /lekker voor t milieu ook)
En dat dan elke keer bijvullen en dan moet je het weer uitwassen etc. Anders wordt t muf.
Terwijl er zit al een speciaal gemaakte verpakking zit om alle producten?
Het past er ook nooit in 1 keer in(lijkt me sterk) dus dan heb je alsnog ergens allemaal aangebroken halve zakjes staan, maar die laten ze dan weer niet zien. En je kunt de houdbaarheid niet meer zien, of de voedingstoffen of bereiding of weet ik het.
Ik snap het nut hier echt niet van, behalve bezigheidstherapie.
Dit ziet er echt lelijk uit. Laat de spelletjes gewoon in the box ja!
Dit snap ik ook nooit inderdaad! Behalve tegen meelmotten, dat begrijp ik wel.
Traumaās aan die beesten. Een keer alles in de keuken weg kunnen gooien, inclusief dichte potten pindakaas. Het liefst zou ik nu alles overgooien in een pot.
Ja precies, die beesten zijn echt afschuwelijk.
Ik erger me er altijd zo erg aan dat als ze het dan bijvullen ze het altijd op het oude eten doen. En de oude cornflakes ofzo er dus niet uithalen. Lekker na tig keer bijvullen heb je elke keer oude cornflakes als het bijna op is en je het nog niet opnieuw gevuld hebt.