Heb me 3 maanden geërgerd aan mijn vriend die thuis zat en nu is hij 2 dagen begonnen bij zijn nieuwe baan en ik verveel me helemaal de tering
We wonen aan een grasveld met daar achterop een speeltuintje
Nu zaten er de hele middag tering irritante blagen te krijsen en nu staan er al een uur lawaai jongens die wss ook weer allemaal zooi achterlaten
Nu ga ik maar verhuizen naar de logeerkamer aan de andere kant van het huis anders word ik gek
Aan mezelf, dan kan ik niet slapen en ga ik een begrafenis terugkijken van iemand die onlangs overleden is, die ik al wel eerder gezien heb natuurlijk. Echt gewoon zelf sabotage ofzo want nu kan ik al helemaal niet meer slapen.
Schrik net wakker uit een vage droom en ontdek dat mijn hoofdkussen heel warm aanvoelt. Ik vind dat altijd heel irritant ofzo… wil gewoon een kussen die lekker koel is. En blijft.
Thanks voor de tip. Ik ga maar eens op onderzoek uit want dit is zo irritant!
Jazeker!!! 10 jaar later nog steeds tussen de meestgedraaide liedjes in mijn hoofd.
Aan GLS die om fucking 08:45 een pakketje besloot te bezorgen. Ik dacht lekker uit slapen (sliep sowieso pas na 3 uur) en ik schrik van de bel wakker.
Doordeweeks zit ik ivm werk altijd op die man te wachten en op zaterdag denkt ie laat ik er lekker vroeg bij zijn?!
Uiteraard in het weekend dat ik een belachelijk dure hapjesbox heb besteld is er een fruitvliegjes plaag. Nog nooit last van gehad in dit huis
Ik heb bamboe hoofdkussens gekocht bij de Blokker vorig jaar en die bevallen super goed, blijven koud en in vorm (zijn vrij dik) en ook schoon want je zweet er niet zo op.
Waren ook helemaal niet duur
hoe ze ook zo dramatisch wegloopt op het einde het wordt me allemaal effetjes teveel jongens
Dat ik nog steeds niet ongesteld ben en ik vandaag thuis zou blijven voor stoelen maar PostNL de bestelling uitstelt.
Hahaha ik heb m echt al 40 keer gezien, ga stuk om alle emotie, de tranen die wellen in haar ogen, de steeds schellere stem.
BLESS
Mensen die te laat komen / te veel tijd nodig hebben. Doordat mijn zus en haar vriend opeens nog van alles moesten en dingen waren vergeten, zijn we twintig minuten te laat vertrokken en hebben we de trein gemist
Ik wacht dus niet meer op mensen die te laat zijn. Mijn tijd is net zo belangrijk, dus dan ga je op eigen houtje maar daarheen. Ik zie je daar wel.
Jaaaaa. Of als je ergens bent en de ober vraagt of we iets willen: nee dat willen wij niet. Hallo je vraagt mij niks? Ik wil misschien wel.
Of mensen die iets niet lusten maar het nog nooit op hebben.
Vriendin van mij vraagt altijd aan haar vriend in een restaurant: lust ik dat?
Vind dat zo wereldvreemd ofzo? Vind zelf juist t leukste wat er is nieuwe dingen proeven.
Heb inmiddels meer bijwerking dan werking van medicatie die ik slik, word er even helemaal dol van (ja, al met voorschrijver besproken en nee, er is niet zo snel een goed alternatief). Ugh.
En op lichtere voet: de keuzes voor m’n bonusbox-aanbiedingen voor volgende week zijn echt karig, oa tomatenpuree voor 36 cent ipv 45
Dat je om de verpakking van een schaar open te maken, een schaar nodig hebt. Hallo, waarom koop ik dit ding anders?
Dit is inderdaad out of the box