Waar erger je je aan? #10

Dat je een hele verklaring moet afleggen als je zegt dat je niet op vakantie gaat.

“Oh maar wil je niet even weg dan omdat het vorig jaar ook niet kon?” Eh nee, ik heb a) die behoefte niet en b) ik heb een auto gekocht en de tuin aangelegd dus broke as fuck maar dat gaat je geen kut aan.

12 likes

Mijn vriend heeft een hekel aan boodschappen doen en wil dan ook vaak niet naar de winkel. Maar we doen ook niet aan het plannen van maaltijden of weekboodschappen.

Dus ik zei toenstraks al ‘we moeten eigenlijk wel even boodschappen doen’ maar nee hij zou wel wc papier halen bij het tankstation. Maar ik weet zeker dat hij dadelijk naar beneden komt en dan zegt ‘wat eten we eigenlijk?’

Chips kun je krijgen

15 likes

Mensen die niet kijken waar ze lopen, tegen de kinderwagen botsen en dan vinden dat ik hen maar had moeten waarschuwen.

Oh echt irritant is dit. Als ik maar af en toe vrij heb van werk, dat voelt al als vakantie op zich!

1 like

Ik krijg hier gewoon een beetje buikpijn van en het is niet eens mij man, niet mijn avondeten en niet mijn wc zonder wc-papier. :joy: Sterkte.

Ja dat wc papier is wel gekocht bij het tankstation gelukkig. Want daar kan ik ook niet zonder

Dit was ons diner :joy::sob:

42 likes

Haha oh verschrikkelijk, ik kan daar écht niet tegen, ben blij dat we ons tot weekplanningen hebben gedwongen. :ok_hand:

1 like

Ja dat is ook veel fijner! Maar ik heb dan zovaak geen zin in de maaltijd die ik bedacht had voor die avond. Daarom ook gestopt met HF

Heb net m’n haar gewassen en nu een feestje buiten in de miezer. Godver, krijg ik zo’n vet haar van en ga morgen vroeg een weekendje weg… :triumph:

Vooral als dit gaat over nagerechten. Hoezo willen ‘we’ geen toetje :cry:

5 likes

Vriend ligt te snurken. En na zo’n 5x ‘hou eens op, je snurkt’ gezegd te hebben en meneer steeds weer begint als ik net begin weg te dommelen maakt me best geïrriteerd.

1 like

Ligt ie op zn rug? zorg even dat ie op zn zij gaat liggen

2 likes

Uiteindelijk belandt ie weer op zn rug en begint het weer :rofl:

is voor apneu, werkt ook voor snurken!

2 likes

@Steady als je niet direct zo’n apparaat wil aanschaffen kun je ook een tennisbal in de rug van een t-shirt naaien om te voorkomen dat hij op z’n rug gaat liggen:

22 likes

Er slapen vrienden van m’n vriend in de woonkamer en ik wil dat ze weg gaan zodat ik m’n ding kan doen. Ze zijn ook net 1 voor 1 naar de wc gegaan om hun katerpoep te doen (hoorde overdreven veel luchtverfrisser erdoorheen gaan) en ik moet plassen dus dat ergert me ook :unamused:

5 likes

Haha slim!!!

Nou hij snurkt gelukkig niet elke nacht. Maar gisteren hadden we een bbq en daar kwamen drankjes bij kijken en dan is het gegarandeerd een snurk festijn daarna.

Waarschijnlijk verwachten ze een uitgebreid ontbijt. Of zijn ze daar te brak voor?

10 jaar geleden hetzelfde gehad, en via rechtsbijstand is het alsnog verhaald op de verhuurder. Ik weet niet of het ondertussen veranderd is, maar ik zou je niet zomaar laten afschepen

3 likes

Die blik :joy:

2 likes