Ja, daar is degene die ik heb uitverkocht haha, maar nu ergens anders gevonden!
Net als die fucking fidget spinners waarvan iedereen opeens 10.000 had liggen
Waren er mimosaās in het spel?
Je had in Utrecht zelf een speciale tijdelijke winkel die die dingen verkocht. Het is wachten op een fysieke verzwaringsdekenwinkel.
@Vaiana Ik hoop niet dat je mijn bericht verkeerd interpreteert (je laatste character is bij mij een vierkantje omdat mijn macbook al eeuwen niet geüpdatet is) want ik vind het wel een slechte ontwikkeling als mensen lulkraak iets overnemen waardoor het voor de beoogde doelgroep moeilijker te verkrijgen kan zijn.
Oh nee helemaal niet! Donāt worry! Ik had die smilende emoji met een traan
Ok dan is het voor mij ook te begrijpen.
Waarom als andere mensen er ook gewoon baat bij hebben?
Misschien is dit een hele domme vraag, maar ik zou juist het omgekeerde verwachten. Als veel mensen het willen stijgt de vraag, daardoor stijgt het aanbod en is het toch juist makkelijker om iets te krijgen? Of maak ik een denkfout?
Omdat bij sommige zaken zoals het gebruik van een zwaartedeken ook enige voorzichtigheid geboden is.
@Dombo wel natuurlijk op langer termijn.
Mijn naam verkeerd geschreven en andere functie voor 2e gesprek van evt. nieuwe baan. Zo slordig.
Ga er wat van zeggen als ik het gesprek heb.
Eerste gesprek stond mn naam ookal verkeerd. Duurde lang voordat dit ingepland werd ook.
Stepsapp die steeds zegt dat ik teveel heb stilgezeten. Hou je bek jonge bovendien heb ik afgelopen week 45.000 stappen gezet, dus dat vind ik nog wel redelijk.
Dat iedereen opeens overal het woord āmomentumā gebruikt. Het is echt gekmakend als het je eenmaal opvalt haha. Ik hoor het echt elke dag in podcasts, het nieuws of van collegaās. Iedereen die ook maar iets van een verandering, ontwikkeling of trend of signaleert duidt dat door te zeggen dat dat komt doordat er nu ook echt āmomentumā is. Er kan toch niet voor alles momentum zijn?? Alsof we collectief een nieuw woord hebben geleerd haha.
Momentum is het nieuwe āauthentiekā.
Ik heb NS flex en heb inderdaad voor busreizen, waar ik een dal voordeel abonnement heb, een aparte ov-chipkaart. Niet ideaal maar daar raak je ook al wel aan gewend, en toen ik NS Flex afsloot kreeg ik daar een ov-chipkaart bij dus toen had ik er sowieso al 2! Ik vind NS Flex wel echt een uitkomst verder namelijk.
Ik ben gisteren een domme trut geweest en ben ontzettend verbrand. En nu wil ik lekker in de tuin zitten maar dat kan echt niet, mān vel kan het niet aan. Ik erger me aan mijn domme zelf dat ik na 28 jaar nog steeds niet goed zonnebrand smeer.
Waarom vergeet ik toch altijd dat je niet rond een uur of elf ās ochtends naar de supermarkt moet gaan. Ik ging net even snel wat vergeten boodschappen halen maar er lopen alleen maar pensionadaās in de supermarkt die eerst uitgebreid staan te ouwehoeren voor de schappen om daarna bij de kassa eerst te willen afrekenen (en dan elk muntje stuk voor stuk uit tellen) om daarna pas hun boodschappen in te pakken alsof het een spelletje tetris is. En dan geĆÆrriteerd zijn dat ik mijn spullen in een tas prop en vraag of ik er langs mag. Echt ik heb geen tijd om een uur over mijn boodschappen te doen.
Ja fucking vervelend, je kan het ook niet combineren met een studenten-ov want dan overschrijft je flex echt doe normaal
Mijn scriptie is inmiddels 24.765 woorden en ik moet nog anderhalf hoofdstuk schrijven.
De limiet is 18.000 woorden. Send help.