Waar erger je je aan? #10

He wat vervelend! Kennen jullie deze site met checklist? Misschien heb je er wat aan en anders hopelijk anderen. Je kan ze volgens mij ook om advies vragen via twitter @wespenvriend

2 likes

Is met een knipoog. Vaak als je wilt dat mensen weggaan die blijven logeren dan is het vaak eerst nog uitgebreid ontbijten, douchen, bankhangen etc etc :wink:

Vanavond geven we een verjaardagsfeestje voor m’n hond (ja ik weet het) op initiatief van een vriendin, superleuk en gezellig natuurlijk, ook spannend want m’n date is er en gaat dan 3 van m’n vriendinnen voor het eerst ontmoeten dus helemaal mooi. Nou zit 1 vriendin te vragen of we cocktails of bier/wijn gaan drinken.
Ze bedoelt dus of ik cocktails ga maken en dat het daarvan afhangt of ze komt of niet.

Ik kan daar echt kwaad om worden, de meeste diners, feestjes en borrels doen we bij mij want ik hou best van uitpakken en sta graag in de keuken etc maar het is allemaal wel veel werk.
Ik ben eigenlijk kapot, heb net 7 dagen achter elkaar gewerkt waarvan gister een dag van 11 uur, heb echt geen zin om vandaag in de regen ook nog naar de slijter te moeten (is een kwartier fietsen) omdat zij anders niet komt?

Ergernis komt ook omdat zij zelf het altijd presteert om anderhalve sixpack en nul eten in huis te hebben als ze mensen uitnodigt en we dus altijd naar de avondwinkel worden gestuurd als we een avond bij haar zijn.
Noem me gierig in tijd, geld in moeite maar aaaargh m’n irritatie zit hoog.

24 likes

Ik stel voor dat mevrouw de slijter aandoet en dan mag ze zelf haar mixkunsten tonen.

20 likes

Ik zou voorstellen dat ze dan zelf de spullen voor cocktails mee neemt en geen tijd/zin hebt om zelf naar de winkel te gaan speciaal daarvoor.

4 likes

Oh mooi zo! Dacht drop het voor de zekerheid even hier, misschien hebben anderen er nog wat aan, Klinkt in jouw geval wel alsof het toch wel weg moet helaas.

1 like

Dit heb ik uiteindelijk gedaan inderdaad en ze antwoordde “hihaho ja oh even kijken of ik iets mee kan nemen”.
Sowieso staat ze vanavond met een restje vodka en geen mixers whatever op de stoep.

5 likes

Het lampje van mijn waterkoker zit aan de verkeerde kant (ben linkshandig) waardoor ik standaard een spiegeltje tegen de muur moet hebben staan

1 like

Waar heb je dat lampje voor nodig?

Om te zien of hij echt aan staat

1 like

Fucking grote spin in de hoek. Echt van Australische proporties!

Hoe haal ik hem weg zonder dat m’n muur vies wordt haha

3 likes

Ben ongesteld en deze menstruatie ronde erger ik me nog meer dan normaal maar ik wil dat de vraag, heb je lekker geslapen? Wordt afgeschaft. NEE IK HEB NIET LEKKER GESLAPEN LAAT ME MET RUST.

:cry:

2 likes

Dat hoor je toch snel genoeg?:joy:

Net een uur bezig geweest om mijn haar uit te brushen en wil het eigenlijk ook stijlen maar daar moet ik dan ook een uur voor voorzien. Toppunt is dat het regent en van zodra ik een stap buiten ga zetten, het gedaan is met “stijl” haar.
The struggle

2 likes

Het is wel echt heel hoog, dat vind ik spannend😂

zie nu je edit. kan je die kier niet dichten met wat kit ofzo? heb je meteen een stuk minder last lijkt me en kom je de dagen tot het verwijderen misschien beter door?

En dan valt of springt ie net naar beneden terwijl jij op een trapje staat te balanceren :sob:

Ik zou de stofzuiger er op zetten, de stofzuiger 15 minuten aanlaten en dan met een vuilniszak klaar staan om gelijk de stofzuiger zak in te kunnen dumpen en dan de vuilniszak in de container gooien.

3 likes

Hahahaah jezus :joy::joy::joy::joy:

@Foefjeisthuis Oke klinkt als doable, dank je. Gooi de inhoud van de stofzuiger wel in de gft ofzo, stofzuiger is nu leeg en dan heeft de spin een groene omgeving voor z’n hobby’s

3 likes

Sterkte :crossed_fingers:t5:

1 like

Als het water kookt wel ja. Dan nog mag ik me toch gewoon ergeren.

1 like