De wereld is gewoon niet gemaakt voor linkshandigen en je merkt het in alles š„²
Natuurlijk mag je je ergeren
Ik was alleen verbaasd dat mensen naar het lampje kijken, ik luister of ie aangaat
Ik zie op tegen morgen. En ik probeer het los te laten want het is nog weekend maar het lukt niet. Ben bang dat het echt een drukke dag wordt maarja het wordt vanzelf een keer 17:00 uur dus ik erger me aan mezelf
Je mag hier niet boren op zondag en nu is iemand hier aan het boren ( al 5x binnen een uur).
Ik kan het niet localiseren anders was ik echt langsgegaan, echt rot op.
Wat
Dan kan ze de kerkuitzending niet volgen door het geboor
Haha serieus, ik woon in een groot complex en een van de huisregels is niet boren op zondag of na 20.00 uur in de avond.
Vind ik geen rare regel.
Ik zit op doktersadvies voor een tijdje op een natriumarm dieet en na een week ben ik er al zo zat van . Ik eet nog liever beperkt in suiker dan beperkt in zout wat een arremoei.
(Mocht iemand tips/recepten hebben hmu)
Ja nog nooit van gehoord! Maar op zich best chill als je zelf niks te klussen in de planning hebt haha. Heeft dus ook niks te maken met religie?
Mag je wel kaliumzout? Dat kan een beetje helpen, en verder vooral veel andere kruiden/smaken gebruiken, zout is 1 smaak, maar je kunt ook dingen lekker maken met andere smaken.
Je mag 6 dgn in de week klussen van 8.00 tot 20.00 uur, kun je mooi plannen lijkt mij haha.
Ik doe echt niet moeilijk over 1 a 2 boorsessieās maar dit blijft bezig
Nee geen verband met religie, echt een huisregel van de woningcooperatie.
.
Na 20.00 kan ik inkomen, maar op zondag helemaal niet vind ik maar een rare regel.
Laat mensen bepalen wanneer ze willen boren
Kaliumzout mag ik inderdaad wel maar heb ik eigenlijk nog niet in huis gehaald, toch maar eens doen dan. Ik probeer het zoveel mogelijk met kruiden op te lossen maar het is toch anders, heb bij alles nu de neiging er nu zelf nog wat zout over heen te strooien
Ik woon ook in een gebouw waar het op zondag niet mag. Het maakt me zelf niet uit welke dag het is, maar het is wel heel fijn om minimaal 1 dag geen klusgeluiden om je heen te hebben. Die ene keer boren is het probleem natuurlijk niet, maar met zoān 150 appartementen is er altijd wel iemand aan het klussen en iedereen hoort dat dan
Ik vond bouillonblokjes zonder zout maar dat smaakt helaas naar water help. In ieder geval nog tot oktober maar misschien nog langer
Ik mis mijn bad zo denk bijna iedere dag wel ākon ik maar in badā. Heb vandaag zelfs getwijfeld om een kamer te boeken en dan alleen overdag te blijven omdat ik wel in mn eigen bed wil slapen.
Wij vervloeken het bad bij ons thuis. Maar dat is omdat we staand in bad ook moeten douchen en dat is gewoon k*t⦠Ik lig er misschien 3x per jaar in en mijn vriend nooit. Klinkt stom, maar ik ben altijd helemaal happy als ik kan douchen in een normale douche.
Ja dat had mijn vriend dus inderdaad in mijn vorige huis. Dat is echt een douche persoon en douchen in een bad is ook echt niet fijn nee. En gevaarlijk met die afgeronde hoeken
Hele huis ruikt naar vegan bacon, echt heerlijk.
Mijn planten gaan vaker in bad dan ik. En soms was ik mijn haar boven het bad (op mijn knieƫn met de badkraan/kop. Maar dat elke keer weer helemaal uit doen. Vind ik wel een gedoe.
In de winter wel lekker maar nu lig ik er nooit in. Ik durf er ook niet meer goed in en uit met de zwangere buik.
@Karl_Lagerfeld is er geen familie of vrienden met bad? Ze zouden bij mij welkom zijn, want dan wordt er nog eens vaker gebruik van gemaakt haha. Toen ik nog geen bad had ging ik ook vaak bij mijn ouders.
Mijn ergernis vandaag is vooral mezelf. Heb het sinds lange tijd wat rustiger en moet daar dan aan wennen. Het lijkt of ik 2 standen heb met een strijd daartussen.
1: mach 3, waarbij ik mega productief ben maar ook gestresst want druk druk en ik krijg nooit alles af en ik kan niet stoppen of rustig doen. De hele dag aan het vliegen en daarbij klagen dat ik het zo druk heb en rust nodig heb.
2: uit, maar wel met schuldgevoel, nergens zin in/down, lui, moe en chaggerijnig (vooral naar mijn vriend)
Waarom kan ik niet gewoon chill zijn en op mān gemak rustig wat dingetjes doen⦠? Door de zwangerschap lijkt dit nog erger, dan denk ik in stand 1 dat ik meer moet rusten en 2 dat ik te lui doe. Balans is ver te zoeken, alsof ik gewend ben aan te staan en dan zelfs al ben ik een dag lui, me daar niet lekker aan kan over geven. Hopelijk in mijn verlof straks wel.