Ja jawel ken wel een paar mensen met een bad maar ik ging zo vaak in bad (echt 2,3 keer per dag) dus dat is niet te doen bij vrienden of familie. En dat ligt ook minder chill vind ik in een vreemd huis enz.
Zo. Even helemaal klaar met Hello Fresh. Er is elke week wel wat mis met of een gerecht die niet klopt, product wat rot is/ontbreekt en heb het gehad. 3 gerechten weg kunnen pleuren omdat er van alles mee was. Dus dan maar weer zelf recepten gaan verzinnen maar dit was weggegooid geld.
Als je al drie uur aan het uitstellen bent om te gaan douchen. Maar dan gaat er net iemand in op het moment dat je echt wilde gaan.
Of zoān scherp mes waarbij het snijvlak niet symmetrisch is en ik dus alles diagonaal snij
Iemand op facebook:
āHappie en drankie doen, lijkt wel vakantieā
Ja duh, je hebt vakantie. Al 6 dagen achter elkaar post ze dat ze vakantie heeft. Nu weten we het wel
Wat een doos. Ff op safari in de urban jungle ofzo
Ze had ook kunnen thuiswerken op Ibiza.
Mijn man zān oma is overleden, hij is mantelzorger en moet die uitvaart regelen. Gelukkig is zān cao enorm coulant en heeft die recht op 1 vrije dag
We gaan deze week ook nog eens trouwen, maar aangezien we dat vorig jaar al officieel hebben gedaan heeft die toen zān vrije dagen er al voor gebruikt.
Ik gun hem zo dat die gewoon rustig op de rouw kan focussen maar het is een groot familiedrama en hij strest de hele tijd dat die over zān vrije uren heen is.
Hoe is het afgelopen met die vriendin?
Ik zit op werk en ik ruik de bacon nog, ew.
Ik erger me eraan dat de oppas die zaterdag zou komen heeft afgezegd. Ik heb een afspraak staan met een vriendin om eindelijk weer eens naar ons favoriete restaurant te gaan. En steeds wanneer we daarheen willen komt er wat tussen. Nu heb ik mijn andere oppas gisteravond geappt en ze komt steeds online maar reageert niet. Ik wil graag weten of zij kan, zo niet moet ik nog iets anders verzinnen voor zaterdag.
Dat ik al 20 minuten in de wacht hang met de klantenservice van Albert Heijn, kan het ook niet online regelen. Echt zonde van mān tijd dit
Hahaha ik heb om 11u zoān meeting. Kannie wachtennn.
Haha! Ze kwam met een flesje tonic waar nog anderhalf glas in zat en een half pak Liebfraumilch want die had ze voor mosselen gebruikt (??) dus nog erger dan ik had voorspeld. Echt wow gewoon.
Hahahaha zwervers super leuk!
Wooowww the audacity
We kregen in juni al te horen: 3 september is introductiedag, in de week van 6 september beginnen de lessen. En nu opeens moeten we a.s. Maandag op de campus zijn voor een les? En dat horen we nu? Wat is dit voor onzin.
Soms mag je ook min-uren staan of kun je uren of dagen kopen?
Mensen die zeggen āheb je een echt huis of woon je in een appartement/flat?ā. Vriendin, ik woon in een (veel te duur) appartement en die 70m2 is gewoon mijn (echte) huis. Net zo goed als dat de 135m2 twee onder ƩƩn kap woning van mijn ouders hun huis is.
Of mensen die zeggen; āja ik wil nu echt een grote mensen huisā als ze het hebben over een rijtjeswoning oid. Ik vind dat echt neerbuigend naar de mensen die hun hele (volwassen) leven (al dan niet vrijwillig) in een appartement (moeten) wonen.